Uitmaken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jaantje
Berichten: 3
Geregistreerd: 17-09-02

Uitmaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 13:41

Mijn toekomstige ex-vriend is voor 1 maand naar Australiƫ geweest. In deze tijd heb ik hem totaal niet gemist en dit is voor mij de definitieve stap geweest om het uit te maken. Dit is uiteraard niet de enige reden geweest. We schelen 6 jaar, ik ben ouder. In het begin van de relatie merk je daar niet veel van maar na verloop van tijd komt dat leeftijdsverschil toch wel boven. We hebben hele andere interesses etc. Maar laat ik voorop stellen dat het een hele lieve jonge is die me nooit iets heeft aangedaan. Nu dus het uitmaken. Hoe vertel je toch zoiets zonder hem te kwetsen. Misschien heeft iemand goede tips?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 13:43

Dat lukt je niet zonder hem te kwetsen.
Maar hou het bij jezelf, je maakt het uit omdat JIJ niet met de situatie uit de voeten kunt, niet omdat HIJ niet voldoet Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 13:45

Gewoon eerlijk zijn en de waarheid zeggen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Zeg dat je met hem wil spreken en zeg het eerlijk face to face dus niet per email of telefoon uitmaken want dat doet pas echt pijn als iemand niet eens de moeite wil nemen om het in je gezicht te zeggen. Je hoeft hem natuurlijk niet opzettelijk pijn te doen maar wees wel eerlijk tegen hem.

Succes!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 13:47

Eerlijk zijn en het voor hem op een positieve manier brengen lijkt me het beste. Sterkte ermee.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:03

pijn doe je hem zo wie zo!
maar eerlijkheid is toch wel het belangrijkst!
suc6

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:06

Eerlijk zijn.. Dat is het enige advies wat ik kan geven..

Het komt hard aan bij hem, maar er is toch nooit een goeie manier om het uit te maken..

Succes!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:09

Mischien heeft hij jou ook wel niet gemist en besloten het uit te maken...

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:10

Zeg het meteen!!!! Niets is erger dan het moment af wachten of je relatie doorzetten zonder dat je daadwerkelijk nog om hem geeft zoals het behoord te zijn in een relatie. Ik heb het zelf meegemaakt hoe het is om met iemand te hebben die niet eerlijk is. Zeg het ook zo snel mogelijk en eerlijk. Dat scheelt jou een hoop stress en hem een misbruikt gevoel. Sterkte.

Jaantje
Berichten: 3
Geregistreerd: 17-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 17:33

Ik ben ook van plan om het meteen te zeggen zodra hij in NL is maar over de telefoon vind ik nogal laf. En Romkabouter ik hoop dat hij mij ook niet gemist heeft, het is gewoon erg om iemand pijn te doen.