Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meissielief schreef:wat dacht je van ontslag nemen en zolang in de ziektenwet blijven?
nickyu schreef:slecht advies meissielief.. zo werkt het helaas niet
laten ze dan maar een ontslag procedure starten maar neem zelf GEEN ontslag !
Cayenne schreef:Heb je al een goed gesprek onder 4 ogen gehad met je bazin nadat ze zo kwaad werd? Dat mis ik eigenlijk in dit verhaal.
Misschien heengaan met een bloemetje en excuses aanbieden voor het ongemak? Ook al is het niet jouw schuld, misschien bevorderd het wel de werksfeer
rebeltje schreef:Tenzij je met je vriend samen zo een zekere positie hebt dat jij niet hoeft te werken, dan is het in deze situatie het nadenken waard.
_Debbie_ schreef:Cayenne schreef:Heb je al een goed gesprek onder 4 ogen gehad met je bazin nadat ze zo kwaad werd? Dat mis ik eigenlijk in dit verhaal.
Misschien heengaan met een bloemetje en excuses aanbieden voor het ongemak? Ook al is het niet jouw schuld, misschien bevorderd het wel de werksfeer
Zo als in mijn eerste verhaal, moet dat van de arbo van haar kant komen alleen heb ik nog steeds niks gehoord,er moest voor woensdag een gesprek komen.
Een bloemetje? Ik heb mij al die tijd netjes gedragen ben eerlijk tegen der geweest over mijn zwangerschap en dan krijg ik dit,nee een bloemtje kan ze echt vergeten sorry.
Prrrr schreef:'Ik trek het niet' is voor de één iets heel anders dan voor de ander. Wat bedoel je daar precies mee?
Cayenne schreef:Ik zie nu dat je pas 18 bent, dus ik weet niet wat het minimumloon daar voor is? Anders misschien toch thuiswerk aanvragen?
Als je daar wilt blijven werken en er geen andere optie is, dan zul je toch je trots opzij moeten zetten. Ik weet dat het moeilijk is!
Storm76 schreef:Je kwam er middenseptember achter dat je zwanger was en nu, een maand later heb je zoveel klachten dat je niet meer kan werken?
Probleem is waarschijnlijk dat je werkgeefster niet geloofd dat je zoveel klachten hebt. Misschien kan je eens met haar praten over je klachten en eventueel uitleggen hoe het nu komt dat je zo'n bandenpijn hebt.
Het is heel erg jammer, maar als je er aan de buitenkant nog niet ziek, zwanger, oid uitziet, dan geloven mensen je niet...
Ik heb het zelf met mijn moeder meegemaakt, die heeft reuma en in het begin kon je niet zien dat ze aan het vergroeien was in haar rug, armen, schouders en handen. Er was totaal geen begrip vanaf haar werk.