Lord of the Rings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:49

Ik ga ook zeker naar The Two towers ik vind het 1ste deel al super mooi, ik denk dat het 2de deel nog mooier is.

StitchLips
Berichten: 45
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 18:39

ik hoop het zeker ^^ ik ben nu ook druk met 2 vrienden bezig een site te maken over LotR... hopen dat het een beetje gaat lukken =P maar ik ben nog steeds druk in de weer met het lezen van de boeken, maar ik heb helaas niet veel tijd maar ik zal proberen dit weekend het 4e boek uit te lezen ^^

Rivendell

Berichten: 6820
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 23:33

Ik heb trouwens de tekst van de ring op mijn arm getatoueerd staan.
En, ik heb nu de extended versie van de DVD. *is superblij*
En ik heb kaartjes voor de premiere op 17 dec om 00.00 uur te pakken gekregen. Kan niet wachten..

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 06:36

Zeg Melanie, heb je al Orlando Bloom zonder zijn blonde haren gezien. Het is en blijft een lekker stuk he!
Ik vind dat Elijah er ook mag wezen hoor. Net ietsje te jong? Tong uitsteken
Ik zal inderdaad ook proberen een dvd aan te schaffen en dan de Special Edition gaan kopen. Zitten er ook interviews bij?

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 10:41

Ik ga denk ik vanmiddag/vanavond weer deel 1 kijken Haha! En straks deel 2 Daar heb ik zin in Haha!
Kan ik weer eventjes bij Frodo (Elijah Wood) kwijlen Kwijl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 11:21

Hee is er een extended versie dan? Dan ga ik even kijken of ik die ook kan bemachtigen...

De trailer van "The two Towers"staat al op www.lordoftherings.net.

En als jullie nog meer willen weten: www.thisisus.com. Zitten ook audioboeken op!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 11:52

DiamondCheckers"]
Zeg Melanie, heb je al Orlando Bloom zonder zijn blonde haren gezien. Het is en blijft een lekker stuk he!
[/quote]
Met bruin haar is hij veel leuker! Kwijl

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/4357/incoming/Orlando%20Bloom(1).jpg[/img]

[quote="DiamondCheckers schreef:
Ik vind dat Elijah er ook mag wezen hoor. Net ietsje te jong? Tong uitsteken

Jaa, Elijah is leuk!

Rivendell

Berichten: 6820
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:43

Ik vind Orlando toch net effe leuker met zijn blonde haar en elfenoortjes (die oortjes doen het hem denk ik).

Afbeelding

Hier één van Orlando samen met het andere lekkertje uit LOTR, Sean Bean (Boromir)
Afbeelding

Ik heb trouwens kaartjes voor de premiere op 17 december. Wel helemaal in Alkmaar, want in AMsterdam was alles al uitverkocht.
Ga trouwens vanavond de extended versie kijken. Weer even kwijlen bij al die lekkere mannen.
Laatst bijgewerkt door Rivendell op 16-11-02 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

StitchLips
Berichten: 45
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 19:50

dames, dames... zouden jullie het alleen over LotR willen hebben en niet over de lekkere dingen die erin spelen?!?

Arwen is wel leuk btw =P

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 12:41

Ik heb sinds gisteren lord of the rings 4 dvd ding met die 2 beeldjes Lachen Ik ben helemaal blij Haha! Lachen

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 12:49

Orlando!! Kwijl Haha! Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 12:51

Ik vrees dat ik ook moet gaan kijken voor de extended versie. Op www.lordoftherings.net zie je de scenes die aan de nieuwe versie zijn toegevoegd.

StitchLips
Berichten: 45
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 19:58

de scenes zijn echt onwijs tof...

Loopt het genootschap weg uit Rivendel met Frodo voorop en Gandalf daarachter.
F: "Which way is Mordor, left or right"
G: "Left"
F: "Ok"

van dat soort stukkies zitten er ook tussen ^^ zo mooi om te zien =P

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:00

Ik vrees dat ik er toch echt aan moet geloven...

Er is ook een verzamelbox met boekensteunen van de Argonauten. Dat wordt me dan toch echt een beetje te gek, maar de extended versie moet er komen hoor!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:02

LotR is echt zo cool! Ik vind het echt balen dat ik geen DVDspeler heb Haha! Ik ga tijd maken om de boeken te lezen (ben ik heeeel lang mee bezig Haha! *LOL* )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:09

Je kunt de film ook op video krijgen hoor. Maar dan heb je al die extra''s niet waar we Zaterdag nog anderhalf uur naar hebben zitten kijken...

En begin met "de hobbit" die is snel doorgelezen, en vrij makkelijk geschreven. En de hele LOTR wordt daarna een stuk makkelijker te begrijpen (OK, het blijft een hele pil om door te lezen, en de taal is ook moeilijker) maar het is een begin.

Rivendell

Berichten: 6820
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:17

Ik ben nu ook in The Hobbit begonnen. Echt een boek waar je niet mee kan stoppen. Ik heb trouwens de extended versie met de Argonath boeksteunen. Erg cool. Al die extra's zijn idd erg de moeite waard. Zo zie je pas wat een werk het maken van de film is geweest. En die extra scenes zijn erg grappig af en toe.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:24

Ik heb al de DVD met extra features. Maar de extenden version moet er ook komen...

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:52

Voor alle fan's: wisten jullie dat er een fanclub is...al jaren de enige echte Tolkienvereniging. Ik was een jaar of 15 toen ik begon met LotR en had de boeken al geplunderd uit mijn ouders boekenkast. Toen kwam de film....en nu kent iedereen het. Dat is een hele vreemde gewaarwording. Ik voel me ineens zo oud.
Maar to the point... de site van de tolkienvereniging: www.unquendor.nl Unquendor is elfs voor laagland, nederland dus. En het 'clubblad' heet Lembas.

Blijf lezen iedereen! Bijvoorbeeld ook van Tolkien: Farmer Giles of Ham of Tree of Leaf [blad van klein]. Die zijn ook erg mooi.

Welkom in de wereld van fantasy, voor degenen die eens een fanatsy rollenspel willen spelen of al fanatieke LArpers zijn...pb me maar. Is nog veeel gaver, met elfenoortjes en een plastic zwaard de bossen in om allerlei monsters te vangen en raadsels op te lossen. ( voor de meesten moet je meerderjarig zijn) En u bent gewaarschuwd...als je denkt dat paarden een dure hobby zijn...wacht maar af! Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:55

Ik heb van Tolkien ook het boek"Brieven aan de kerstman". Die verhalen die hij in oorlogstijd voor zijn kinderen op papier heeft gezet over het wel en wee van de kerstman, zijn elfenhulpjes en de ijsbeer die iedere keer de boel in het honderd liet lopen zijn ook echt geweldig. De tekeningen die erbij zijn gemaakt staan ook in het boek. Is ook echt de moeite waard.

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:59

Oee die is ook zoooo goed. Kun je echt zien dat ie het als een hobby deed voor zijn kids. Die postzegels ook helemaal uitgetekend. Als ik ooit kinderen krijg ga ik dat ook doen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:16

Haha, als je daar de gelegenheid voor krijgt...(Kinderen kosten veel tijd)

En misschien zijn je kinderen niet geinteresseerd in brieven van de kerstman, en willen meer verhalen horen over Pokemon en Dragonball Z?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:45

Ik ben mega fan, ben de boeken aan het lezen heb de film 110001 keer gezien, en ga reserveren volgende week !!

StitchLips
Berichten: 45
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 21:07

volgende week pas?!? =P ik heb nu al een flinke tijd de kaartjes besteld voor de Marathon en heb er onwijs veel zin in ^^

ik wil hierna eerst de boeken lezen die nog met Midden-Aarde te maken hebben en daarna de rest van Tolkiens werk lezen ^^

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:16

Ik ben nu begonnen met het bekijken van deel I van de extended versie. Er is best wel veel materiaal bijgekomen. Materiaal dat belangrijk is voor het begrip van de film.

Ik ga verder kijken...!