Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrinsesJ schreef:sigaren dat is pas vies!! ,,
heb 2 jaar in de horeca gewerkt ook in een luxe restaurant..
en dan staken de ''luxe'' mannen na het eten zo'n vieze vanille sigaar op..kreeg er elke keer koppijn van,, en dan zijn deze ook nog zo netjs om hem op te steken wanneer vrouwlief nog aan het eten is :S
PrinsesJ schreef:de regering wil roken bijna gewoon gaan verbieden. maar de regering verdient elk jaar wel miljoenen aan de rokers.. een vrij horeca gelegenheid verplicht als dat er door heen komt.. kunnen veel restaurants zijn/haar deuren sluiten.. als ik zelf in een restaurant zit en vrij dicht bij andere tafels vraag ik het altijd.. doe dan een rookvrij en een rook gedeelte..lijkt mij
bromfiets schreef:En rokers hebben altijd een goede reden om te roken, ook als die in de ogen van anderen vreemd of zelfs stom is.
mrie schreef:Wat is nou een goede reden om te gaan roken?... Goede vraag ik weet het niet. Maar het gekke is dat ik ook geen goede reden heb om te stoppen.
Ik vind het gezellig, als ik stressig ben maakt het me kalmer, er zijn momenten dat ik het ook echt lekker vind.
Ik rook gemiddeld drie a vier sigaretten per dag dus da's niet zo veel. Dat gemiddelsde houd ik al zo'n zeven jaar vol, en niet eens bewust. Op feestjes en bij het stappen rook ik wat meer, als ik alleen thuis ben rook ik niet.
Er staat op die pakjes dat je er eerder dood aan gaat. Maar ik geloof at niemand voor zijn tijd kan gaan en dood gaan we toch wel.
Als je steeds alles op alles zet om maar zo gezond mogelijk te leven dan lijkt me dat behoorlijk saai. Ik kom liever inde hemel aan met een afgeleefd lijf, een peuk in mijn ene hand een glas wijn in mijn andere met de kreet: "Heb ik even een goeie trip gehad!"
mrie schreef:een peuk in mijn ene hand een glas wijn in mijn andere met de kreet: "Heb ik even een goeie trip gehad!"
Sim0ne schreef:bromfiets schreef:En rokers hebben altijd een goede reden om te roken, ook als die in de ogen van anderen vreemd of zelfs stom is.
Ja, omdat ze verslaafd zijn.