wat nu doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky__

wat nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 16:47

Hooi bokkers!
het zoveelste ik heb gezeik met vrienden en vriendinnen topic, maar
ik moet dit gewoon even kwijt, ik voel me nl heel erg poedersuiker onder deze situatie Clown

In het begin van het jaar kwamen er 4 mensen bij ons in de klas die waren blijven zitten, 1 meisje, 2 jongens, O en B, en een jongen waar ik verder weinig contact mee heb.
ik vond op dat moment al een tijdje H leuk.
Na week 1 liet O merken dat hij me leuk vond, maaar ik vond het een beetje snel, en ik wist niet wat iik wou, want als ik bij hem was, was hij allemaal heel leuk enzo, maar hij was a; super klef, b; ontzettend bezitterig, c; hij zat heel veel bij andere meisjes te slijmen en te aanraken enzo, en als ik dat deed was hij d; Super jaloers.
maar aan de andere kant, ik vond zn aandacht ook wel heel leuk.
toen had ik dus 2 jongens die ik leuk vond, maar toen heeft O op de 1 of andere manier H zo afgekraakt dat ik hem niet meer leuk vond, en dus Met O een soort van 'relatie' begon
mijn perfecte situatie was dus, dat ik niet met hem zou gaan, want ik wou geen vaste relatie, want dan zou hij nog bezitteriger worden.
maar wel met hem afspreken enzo, zegmaar, hoe wij het zo mooi noemen hier : een Vrije relatie Vork
maar, omdat hij dus Zoooo niet normaal jaloers was, kon dat gewoon niet.
daarbij maakte hij Ruzie om niks, als ik bijvoorbeeld met B ging 'chillen' vond hij dat ik hem jaloers maakte, en ik deed volgens hem niet serieus genoeg.
het was zegmaar, ik kon niet zonder hem, want dan miste ik hem, maar met hem ging ook niet.

in de herfst vakantie ging hij een weekje naar frankrijk, daarvoor ging het al even niet zo goed, en we hadden afgesproken dat we tijdens die vakantie zouden kijken hoe we verder zouden gaan.
Ik die vakantie merkte ik wel, dat we beter als vrienden konden verder gaan, want ik miste hem niet echt ofzo, niet meer als n andere vriend
toen stuurde hij in de vakantie een smsje ; Heey lieverd, ik mis me meisje, en dat meisje ben jij, en ik mis je en ik hooop dat we na de vakantie beter gaan samen kus mij ik hou van je.
dat vond ik al een ontzettend klef smsje, en dat was echt voor mij de druppel die liet zien dat ik niet verder met hem wilde op die manier.
Hij kwam zaterdag avond terug, en die avond had ik een feestje bij een goede vriend D, waar H ook kwam.
op die avond merkte ik dat ik H toch wel heel erg leuk vond, veel leuker dan in O ooit gevonden heb.
Maar, in ieder geval, O belde mij.
hij was heel erg dronken, en hij had ook wiet gebruikt volgens mij, en belde om te vragen waar ik was enzo, en dat ik nu met m moest chillen.
dus ik zei, nee ik heb een leuk feest, ik kom niet.
toen werd er opeens opgehangen, en ik ging weer naar binnen.
toen belde O's vriend, R.
dat ik moest komen, en dat ik O kapot maakte als ik niet kwam nu.
weer werd er opeens opgehangen, en ik ging weer naar binnen.
toen belde O weer, en ben ik gewoon binnen gebleven, want de muziek was op dat moment toch uit.
Weer O, om te Vragen wat R zei.
H vroeg aan mij wie het was, en ik zei dat het O was, en toen pakte hij mn telefoon, en zei : hou nou eens op met bellen, Kanker lijer.
en toen Flipte O helemaal aan de telefoon ; 'jaa niemand noemt mij Kanker lijer'& 'wie was het ik sla hem in elkaar 'terwijl hij altijd iedereen voor kanker dit kanker dat uitscheld, wat ik sowiesoo haat.
toen heb ik gezegt dat hij op kon rotten, en heb opgehangen.

die volgende dag op msn, was hij dus heel boos.
heeft hij een gesprek gestart met zn beste vriend, en ik, en ik verlaatte het meteen, maar werd daarna nog 3 x uitgenodicht, dus ik wouw wel even weten wat die nou te zeggen had.
dat was dus dat ik O moest laten gaan, waar ik nog niks van snap Tong uitsteken dat als ik nog een keer iets flikte hij wel even naar onze school kwam en mij even in elkaar ging slaan, waar ik niets van geloof, maar ik hoorde vandaag van U dat hij morgen echt komt, maar dat als hij me gaat slaan dat U me dat beschermt Tong uitsteken
daarna verliet zijn vriend het gesprek, en heeft O verteld dat hij met mijn Beste vriendin is geweest, die dat bevestigde, waar ik nu dus heel erg teleurgesteld in ben, en me best veraden voel.
nu krabbellen ze elkaar op hyves alleen maar ik hou van je, en van O's kant is het:
Nicky is een prutsmuts, ik heb haar aan het lijntje gehouden, jij bent de enige voor mij. ik hou van je.

Nu voel ik me heel erg K*t om het zo maar even te zeggen, want O zet nu dus iedereen tegen mij op.
en ik ben best bang dat die jongen mij echt in elkaar komt slaan....
een jongen uit mn klas noemde dit al een Soap serie, en daar lijkt het wel een beetje op. Clown
Nou, sorry voor het Ontieglijk lange verhaal, en mensen die het hebben gelezen, Bedankt!
dit lucht gewoon echt op.

Groetjess!

celano

Re: wat nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:48

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:52

In zou O in de stront laten zakken, H op z'n knieen voor je laten smeken of je hem wil (schelden met kanker vind ik echt niet kunnen, dus laat hem maar boeten Haha!), je vriendin uitnodigen voor een goed gesprek en dan maar zien wat er van komt.

en ik maar denken dat mijn leven soms moeilijk is Clown

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:54

Oh Nicky toch Ach gut

O is gewoon een klootzak, dat is nu wel duidelijk geworden. Knipoog Ik zou gewoon veder gaan met H want die vind je hartstikke leuk hoor Lachen

Dat van die vriedin vind ik toch wel een beetje raar, had ik eigelijk niet echt verwacht. Soap serrie zou e het wel klunnen noemen Clown haha

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:54

Ik zou voor H gaan, en O gewoon helemaal vergeten. En inderdaad een goed gesprek met je vriendin aangaan.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 16:56

celano schreef:

Ik vind het gewoon niet zo prettig dat al die namen gewoon voluit op internet staan Bloos

en met O hoef ik inderdaad helemaal Níks meer Clown
het is niet dat ik hem mis ofzo, of terug wil, ik besef nu pas hoe erg je je kan vergissen in een persoon.
het ergste vind ik dat van mijn vriendin
Laatst bijgewerkt door Nicky__ op 23-10-07 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:57

Jeetje wat een verhaal meid, ik kan me voorstellen dat je ermee zit.
Die O zou ik lekker vergheten, je verdient veel beter dan dat! Ik weet niet hoe
het momenteel zit tussen jou en je vriendin. Misschien kunnen jullie nog een goed
gesprek met elkaar aangaan. Verder...vind je H echt leuk? Ik zou eens uitzoeken wat je precies voor hem voelt
en omgekeerd. Het zou natuurlijk vreselijk zijn als je weer in een dergelijke situatie verzeild raakt!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 17:24

H vind ik zeker leuk, hij is wel heel anders dan O, maar dat is maar goed ook Clown
mn vriendin en ik hebben nu echt knallende ruzie, zei snapt niet dat ik me helemaal niet fijn voel met wat ze doet, en vind dat het mn eigen fout is..

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:52

Nicky__ schreef:
celano schreef:

Ik vind het gewoon niet zo prettig dat al die namen gewoon voluit op internet staan Bloos

en met O hoef ik inderdaad helemaal Níks meer Clown
het is niet dat ik hem mis ofzo, of terug wil, ik besef nu pas hoe erg je je kan vergissen in een persoon.
het ergste vind ik dat van mijn vriendin

Dat topic gaat erover dat als je iemands naam niet op internet wil zetten dat je dan verzonnen namen gebruikt. Namen zijn voor velen makkelijker te onthouden dat gewoon losse letters. Dus P en E verander je dan bijv. in Roos en Karin.

Hopelijk komt het met je vriendin en H nog goed!:)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:00

eeeehm ff denken hoor, O zou ik lekker laten voor wat ie is, en er komt echt niemand jou zomaar op school in elkaar slaan hoor! sowieso, sinds wanneer laat een jongen zn ex vriendin door een andere jongen in elkaar slaan, wat een kneus ben je dan Scheve mond

je beste vriendin tsja, ik blijf eigenlijk altijd van ex'en van vriendinnen af, maargoed als het tussen jou en O op dat moment over was, laat haar lekker doen, blijft toc nooit lang goed gaan als O zich zo blijft gedragen
en ik zou iig niet met haar afspreken waar O bij is, begrijpt ze dta niet dan haar ook laten voor wat ze is.

H. dat moet je helemaal zelf weten, vind je hem leuk genoeg dan begin er wat mee of ga er een keer mee uit ofzo, al zou ik persoonlijk geen vriendje willen die met kanker loopt te schelden!

ik ben zoooo blij dat ik inmiddels een stuk ouder ben en zulke situaties niet meer mee maak Clown

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 14:57

Nicky. gewoon dumpen en volkomen negeren hoor, en anders kom ik wel even met de longeerzweep hoor Knipoog

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 15:59

Even een update, vandaag nl weer een schooldag.
Ik heb gewoon de neiging had naar huis te fietsen, en gewoon weg te blijven, normaal ben ik altijd heel vrolijk en hyperactief, maar ik voelde me vandaag zoo poedersuiker, O had tegen al zn vriendjes best vertrouwlijke dingen van mij verteld, en vandaag kreeg ik allerlei Beschamende dingen tegen mijn hoofd geslingerd.
En ik heb O geblokeerd op msn, maar hij heeft mn hyves nog wel, en ik krijg nu steeds allemaal krabbels van hem, met vage dingen erin, en dat ik een kk prutsmuts ben en dat ik stoer doe Sigaar
toen ik vandaag zag hoe lief hij deed tegen mn vriendin werd ik ook heel erg jaloers, want zo wil ik ook dat het is met hem, gewoon als vriend zijnde, maar toch.
Ik heb al gedacht om ook dingen over hem t evertellen, maar zo triest ben ik niet.
een gesprek met de mentor vind ik ook een beetje ver gaan, want ik ben bang dat als ik vertel dat hij me bedreigt dat hij word geschorst, en dat ik nog meer problemen met hem krijg. Koe

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:26

Volledig negeren en met ene grijns op je smoel voorbij lopen. je moet erboven staan overal blokkeren en nergens meer op reageren. lekker een grote baby laten zijn....

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:14

Lekker laten zitten. Had ik toch gelijk he, met wat ik een keer bij gym zei..

triest geval & domheid..

Echt l*llig van je beste vriendin, wat het nu niet meer is neem ik aan.
Zal morgen of overmorgen wel merken hoe erg het is. Denk dat ik dan wel weer naar school kom.. Scheve mond

Vind het wel dom, maar spreek je nog wel.. Ach gut

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:25

hem blokkeren op hyves, dan kan ie geen krabbels meer bij je achterlaten Knipoog
lijkt me de enige optie Haha!
en verder lekker blijven negeren!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 22:50

Inmiddels stalkt hij me niet meer op hyves, op school doe ik normaal tegen hem, negeer hem zoveel als het maar kan, maar we hebben toch gezamelijke vrienden, en ik ga niet ergens anders mee praten in de pauze omdat hij daar toevallig staat, helaas roept hij nog wel Nicky is een k* prutsmuts door de klas Sigaar
mn vriendin heb ik nog steeds ruzie mee, het was weer goed, maar toen ik vandaag op msn zei, ik heb echt een hekel aan dat joch werd ze pissed, nouja, niks aan te doen.
hij was maandag geschorst omdat hij op school een joint ging draaien :S en het was eigenlijk wel rustig in de klas Lachen