mijn verhaal...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:16

Maar wat was er nou eigenlijk precies gebeurd, welke bus was de veroorzaker?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:19

Ik zit met tranen in mijn ogen dit verhaal te lezen. Ben er stil van ik heb dit op het nieuws gezien toen.

Het rare is dat het ver van je bed is. Er zaten geen bekende bij maar nu zo op bokt merk je dat dat eigenlijk niet zo is. Ik voel me bijna schuldig dat ik toen blij was dat er geen bekende bij waren. Bloos .

Je kan het hier kwijt wij lezen wel. We zullen je niet kunnen helpen maar het van je af schrijven helpt altijd. Geniet van je paarden en mensen die je om je heen hebt en heel versterkte.

Groetjes Pris

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:20

Om even kort te zijn: nee, ik vind absoluut niet dat jij je aanstelt. Een vriendin van mij is jaren geleden door de schuld van iemand anders in de vangrail gedrukt. Het heeft een tijd geduurd voor ze weer de snelweg op durfde en nog schrikt ze enorm als iemand voor haar plotseling remt. Waarmee ik maar wil zeggen dat de geestelijke 'gevolgen' van een (verkeers)ongeluk langer kunnen doorwerken dan je soms zou denken.

Wat een gel*l van die klasgenoot dat je je aanstelt. Alsof je er nu maar eens overheen moet zijn. Ik kan me dat busongeluk nog heel goed herinneren. Het enige wat ik op dat moment kon denken was 'als er maar geen bekenden in zitten'. Zoals jij het beschrijft, is het iets wat een onuitwisbare indruk op je heeft gemaakt. Lucht je hart zoveel mogelijk en als je er echt last van hebt, probeer dan eens of het voor jou oplucht om met een professioneel iemand te praten. Het is voor jou veel fijner als je dit een plaatsje kunt geven en wat meer onbezorgd verder kan leven!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:21

Ik kan het me ook nog ergens vaag herinneren.
Bah. Ik griezel ervan.
Heel veel sterkte met het verwerken hiervan (zover dat gaat)
liefs,Petra

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:27

Dat was van de maatschappij van "van Nood" toch?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:31

Gruwelijk...oh hier kan ik dus de hele dag over nadenken... ik vind dat zo erg.

En wat eng dat die ene man dat van tevoren al wist, die was zeker helderziend ofzo. Hoe is het met hem gegaan, of weet je dat niet?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:43

Lief is dat hè? Ik was laatst ook helemaal over de zeik omdat ik iets ergs had meegemaakt. Leysander is nooit erg lief op stal (meestal oren naar achteren), maar nu had hij door dat ik daar overstuur stond te zijn en hij begon heel lief en zachtjes met z'n lippen aan de kraag van mijn trui te knabbelen. Waar zouden we zijn zonder onze paardjes?

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:04

Ik vind èèèèèèèèèèecht niet dat je je aanstelt hoor! Het is gewoon vreselijk om zoiets mee te maken. Heel veel sterkte.

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 18:16

sjeetje wat een verhaal.
Snap heel goed dat je t er nog steeds moeilijk mee hebt. je kan dit soort dingen niet 1,2,3 vergeten ook al wordt dat van je verwacht.
Ik vindt het knap dat je er zo over kan vertellen.Dat helpt al heel erg bij t verwerkingsproces. dat je t zelf echt een plaatsje kan geven dat je weet hoe je der mee om moet gaan.
lucht je hart hier maar. en ik help sonja hoor als iemand je niet gelooft.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 19:04

Jeetje.. wat erg zeg! Ik ben er helemaal stil van. Alles wat ik wilde zeggen tegen je is hier allemaal al gezegd, dus ook van mij héééééél véééééél sterkte!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 19:56

Pfffhh, wat een afschuwelijke gebeurtenis! Ik zit hier helemaal met kippevel.
Lieve M.B., hoe kunnen sommigen nou denken dat je je aanstelt? Zo iets verzin je toch niet!
En dat je er een fikse trauma aan over hebt gehouden, verbaast me niets...Ik hoop dat je spoedig een goede professionele begeleiding krijgt.
Vergeten zal je dit nooit, maar het is voor jou wel heel prettig wanneer je het hele gebeuren een plekje kan geven, zodat je verder kunt.
Heel veel sterkte ermee!

Groetjes Ada

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 20:33

Oh meisie meisie meisie toch!!! Tuurlijk stel je je niet aan! Iedereen die dat tegen je zegt moet maar ff lekker zijn/haar b*k houden! Lips are sealed Heel heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer boven op komt en hou je taai he!

Liefs Kirsten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 21:13

wat een vreselijk verhaal ik ben er echt van geschrokken. Ik hoop dat je je hart een beetje hebt kunnen luchten hier. En ik vind niet dat je je aansteld. Maar ik vind ook dat anderen daar niet over mogen oordelen. Dit is zoals jij dit gebeuren hebt ervaren en hoe je het nu nog ervaart, jou gevoelens, jouw belevingen. Ik hoop dat je snel hulp krijgt zodat je dit meer plaats kunt geven in je leven.