13-06 +14-06

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 15:54

Gister een minne dag gehad. Tot slot ook nog verjaardag 's avonds... dus ik zal me morgenvroeg wel even wegen. vandaag wisselend. Vanmorgen 2 broodjes en melk. Tussen de middag niets (zat ik op paard opp m'n nieuwe zadel!) Toen ik thuis kwam een stukkie chocola Verward , en net m'n avondeten op gegeten. rijst met bietjes en een Saroma-puddinkje toe. Moet nu douchen als de wind, moet zo naar m'n werk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Riëtte op 2001-06-14 22:35 ]</font>

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 23:00

vanochtend gewogen: 62,3 kg dus 0,5 kg kwijt! Gisteren gegeten: 4 boterhammen, appel, klein stukje taart van collega, en asperges met aardappelen ham eieren en botersaus (errug lekker). Vandaag Braakhekke breakfast box van atos origin (lekker, croissantje, broodje zalm), 4 boterhammen met kaas en rookvlees, bakje sla en bakje yoghurt. 's vaonds Mc Special menu want had geen tijd om naar huis te gaan voor de springles met Pablo. Niet erg best dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 23:45

Woog vanmorgen 64,5 kilo (ongeveer, ik heb niet zo'n digitaal ding) dus ondanks mijn uitspatinkje dit weekend Extreme duivel wel wat kwijt.
Het valt me eigenlijk best mee, ik eet vooral wat minder en geen snacks, en zolang mam niet teveel koeken bakt gaat dat wel vrij simpel eigenlijk. Ik merk alleen dat ik vaak 's avonds rond half elf echt trek heb (en studder dan vaak nog een paar uurtjes door) ik probeer dat maar op te vangen met "gezond" eten, maar dat is toch wel een moeilijk moment. Dan staart zo'n chips-zak je wel heeel verleidelijk aan af en toe }>
Iemand nog tips daarvoor?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 22:37

Woog net onder de 72kg... Iets afgevallen dus. Niet slecht als je bedenkt dat wat ik nu doe niet echt meer diëten is... Staat echt weer op een laag pitje. Verjaardagen, chocola ed... Ik probeer wel veel te bewegen. Dat scheelt ook. Straks hebben we vakantie, hoop dat ik dan het bewegen ook een beetje vol kan houden....