Ik heb op een site een touwhalster besteld. Ik kreeg vlak na de bestelling een mailtje dat de kleur die ik besteld had niet meer voorradig was. Dus ik mailde terug voor een andere kleur. Daarop kreeg ik een mailtje dat die er ook niet meer was, maar ze had wel die en die kleur op voorraad. Ik heb een kleur gekozen.
Toen ik de factuur gemaild kreeg kon ik die niet goed openen. Dus ik mailde haar daarvoor, en direct daarna kreeg ik de factuur opnieuw. Ik het halster betaald op 27 september.
Tot nu: GEEN touwhalster….
Ik heb gemaild door op een eerdere mail van haar te replyen en toen daar geen reaktie op kwam heb ik het contactformulier op de site gebruikt. Ik krijg echter geen antwoord, terwijl ze eerst redelijk snel terugmailde.
Site ziet er betrouwbaar uit, de factuur zag er goed uit, en als er slechte bedoelingen zijn lijkt me niet dat je over een kleur gaat mailen. Dan stuur je gelijk de factuur.
Maar…………… waar blijft mijn halster???
Ik baal er echt van. Zeker nu iedere euro telt na aanschaf van Josie.
Ik ben bekend met bestellen op internet, dat doe ik redelijk vaak. Bijna altijd met betaling vooraf, tenzij het op rekening/acceptgiro kan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het fout ging.
Ik zal maar niet meteen de site hier neerzetten. Wie ook ervaringen heeft met zoiets mbt NH producten pm me maar...
waar heb je hem besteld? Als ie nog gemaakt moet worden en nog opgestuurd kan het een tijdje duren. Misschien zijn er meer mensen die er 1 besteld hebben en die eerder dan jou waren. ik hoop dat ie snel komt!
ik heb ook eens zéér lang op mijn spullen moeten wachten, zonder bericht en zonder reactie op mijn mails etc... wat TL al zegt.. sommigen nemen het niet zo nauw met verzenden
Mag ik via een pm weten wie dat was rosita? Ik heb al gehoord via een andere pm dat degene waar het over gaat ook nog al lang op zich laat wachten. Ben benieuwd of we het over dezelfde hebben dan.
soms zijn leveranciers erg traag met leveren maar als je gemaild hebt over de kleur die wel aanwezig was lijkt me dat daar dus niet het probleem ligt
meestal zijn wij vrij vlot maar het overkomt ons helaas ook wel eens dat het langer duurt als gepland .. zo is er nu weer iets fout gegaan met terug storting van een betaling en lat een deken lang op zich wachten dingen waar je als zaak zijnde ook niet op zit te wchten (slechte reputaie heb je snel te pakken een goede niet)
hebben ze een telefoon nr ? het is een bokker begrijp ik krijg je reactie op pbs?
veel reakties via pm. allen met het juiste anwoord. het blijkt dat de shop vaker lang op zich laat wachten. Het is in ieder geval GEEN oplichting, maar ik zal gewoon geduld moeten hebben.