Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:Dus niet iedereen die de hele dag op bokt zit hoeft perse chronisch ziek te zijn.
ninja2 schreef:Ik denk dat het nog allemaal niet zo zwart wit is. Er zullen er zat bij zitten die wel kunnen werken enz maar gewoon de makkelijkste weg kiezen. Maar er zullen er ook veel bijzitten die echt niet kunnen werken maar waarvoor hun paard of internet hun afleiding is.
Sorro schreef:gut ik heb vermoedelijk cvs ( docters willen het niet aantonen maar kamp als vanaf mijn 13de met moe moe moe, nog een bloed onderzoekje, nog een internist ect) maar weiger er ook aan toe te geven, werk dus wel 37.5 uur maar ja tijdens werk zit ik vaak genoeg op bokt.. dus ik zie het verband niet zo? Overigens is chronisch natuurlijk alleen een aanduiding dat het niet meer weg gaat en niet dat mensen meteen volledig niets meer kunnen. Oh ja en ik heb ook nog eens 2 paarden en 2 pony`s.. jee ik moet wel mega slecht zijn, en zoveel paarden en ook nog eens een chronische ziekte... Tja heb mijn leven er op aangepast en red me redelijk op deze manier.. lang leve het middagtukje van 2 uur en een vroeg werkrooster
kaatje77 schreef:Zo ken ik er 1 die echt van alles mankeert (en of je het moet geloven of niet), maar ondertussen wel tig paarden rijdt voor anderen en weet ik niet wat allemaal uitspookt( natuurlijk alleen maar leuke dingen) en ondertussen naar iedereen heel zielig doet.
Tja, die zou je toch een enkeltje naar de maan geven.....