Survivallen....alles doet auw!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

missy_m

Survivallen....alles doet auw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 11:07

Jaja ik heb gister een survivaldag van school gehad.. en nu voel ik me zwaar invalide Huilen M'n armen/benen/buik alles doet pijn. Nooit geweten dat ik overal zoveel spieren had Haha!
Het was ook nog een wedstrijd. Je werd ingedeeld in 9 teams en het team met de minste strafsecondes is de winnaar. Het begon al goed. We moesten met een touwladder in een boom van 9 m omhoog klimmen. Dat was al vreselijk eng Vooral het stukje dat je van de touwladder af moest..losgemaakt werd van de veiligheidslijn bij de touwladder en moet overstappen in de boom. Vanuit boven moest je met een soort kabelbaan naar beneden. Je werd wel extra vastgemaakt met zo'n klimbroek maar je dat was alleen voor noodgevallen. Je moest jezelf gewoon vasthouden aan 2 van die lussen. Je stond echt op een heel smal riggeltje en ik kijk natuurlijk weer naar beneden. Normaal heb ik geen last van hoogtevrees maar nu dus wel. 'Laat je maar gewoon naar voren vallen' brrr ik heb daar echt 2 min gestaan met hardkloppingen... achteraf nergens voor nodig Haha! Wel is het een zware belasting voor je armen.
Het volgende onderdeel was een survivalrun Frusty 6 km hardlopen door de bossen en weilanden en onderweg punten verzamelen... ik was kapot... ik kon echt niet meer.. my worst nightmare Haha! (ik moet echt aan m'n conditie gaan werken pff)
IK ben natuurlijk nog 2 keer languit in de modder gevallen. M'n benen konden niet meer. Helemaal verzuurd en snielig kwam ik (gelukkig niet als laatste Haha! ) over de finish strompelen.

Daarna kwam gelukkig een leuke opdracht. Je had een team van 6 mensen. 5 kregen een duikbrilletje op met afgeplakte glazen en 1 was stuurman. Het was de bedoeling dat we een brancard maakten van 5 losse stukken hout en bossen touw. De stuurman mocht niet meehelpen alleen aanwijzingen geven. Dat is nog best wel moeilijk Haha! Wanneer de brancard klaar was moest de stuurman erop gaan liggen en de 5 blinde kippen moesten met de brancard zo snel mogelijk een hindernisparcours afleggen door het bos. Het is echt heel eng om te moeten rennen terwijl je geen steek voor ogen ziet.. je voelt overal takken tegen je hoofd slaan en hebt geen idee waar je bent. Bovendien was het ook nog een hele zware brancard. Bij het eindpunt moest de brancard weer uit elkaar en alle materialen moesten op dezelfde manier liggen als bij het beginpunt.
Toen kwam de stormbaan.... kruipen door de modder onder camouflagenetten.. touwklimmen... over een touw lopen (nee je kan niet van een touw afspringen zonder heeel hard om je smoel te gaan, maar dat was ik even vergeten geloof ik Schijnheilig ) ... een verticaal net waar je overheen moest... een elastieken raam waar je je teamgenoten doorheen moest tillen zonder het elastiek aan te raken... natuurlijk de klimwand ...en nog meer van die ongein Scheve mond
Als laatst nog een leuk onderdeel! Boogschieten! Echt geweldig om met die grote handbogen te schieten. Het ging nog goed ook Haha!
Van de 6 teams die geweest waren hadden wij ruim gewonnen. Ik ben benieuwd wat de 3 laatste teams hebben gedaan.
Helemaal nat en vies mocht ik daarna ook nog 40 minuten naar huis fietsen... jeeeh

achteraf gezien was het toch wel aardig weer wat angsten overwonnen Haha! Het leukste is dat er ook nog fotoos van zijn genomen door de gymleraren die mee waren... ben benieuwd hoe verschrikkelijk ik er op sta Lips are sealed

Don't hate me cause you ain't me!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie