Piercings..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Als je een piercing zou zetten waar zou je die dan zetten, of waar heb je hem al gezet?

Navel
40 (39%)
Neus
8 (7%)
Boven in je oor
3 (2%)
Wenkbrauw
12 (11%)
Bij je mond
5 (4%)
Ergens anders...
5 (4%)
Helemaal niet!
28 (27%)

Totaal aantal stemmen: 101


pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:55

Ik vind een piercing in je navel, wenkbrauw, oor en neus wel leuk. Alleen niet allemaal in één lijf, want dan krijg ik altijd visioenen van een spons...Haha!

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 17:45

Ik heb zelf ook een tongpiercing nergens last mee en heb hem u bijna 3 jaar!! Als hij maar goed schoon gehouden wordt gaat het wel goed hahahah...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:25

Ik heb zelf al bijna 2 jaar een navelpiercing en ik vind hem nogsteeds erg mooi en heb er totaal geen spijt van.

Een tongpiercing vind ik ook wel leuk tegenwoordig.. Maar vind het een beetje een misselijk idee Verward

Bij een jongen vind ik een tepelpiercing écht geweldig... Vingers aflikken Schijnheilig

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:39

in je wenkbrauw lijkt me leuk, maar jah ik heb ouders die het niet goed vinden

muurbloempje

Berichten: 85
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:37

ik heb er 1 in me wenkbrauw
wou er ook wel 1in me tong maar als ze iets te ver naar voren prikken kan die je tanden beschadigen
nou laat dan maar laat liever me tanden heel

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:27

heb je helemaal gelijk in hoor muurbloempje het is een hele gevaarlijke plek ook vanwege zenuwen en alles.....Ik heb het risico durven nemen omdat ik wist dat ik bij die mensen in goede handen was maar nog had ut fout kunnen gaan...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:32

Er komt bij die piercings 1 gedachte bij me op:

AU!

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:00

Dan zal ik maar niet aangeven waar en welke piercings ik heb, maar ik zit op een totaal van 5 en oja, ook nog 3 tattoo's, maar je ziet niks aan de buitenkant hoor Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:03

AU AU AU AU AU AU AU AU AU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 00:49

Mijn 12-jarige dochter zou ook dolgraag een navel-, tong-, neus- en/of wenkbrauwpiercing willen hebben, maar helaas heeft zij dus super on-moderne, zeikerige ouders *LOL* ! Ons antwoord is een duidelijk ! Ze kan er een nemen als ze meerderjarig is }> !!
Mijn bijrijdster heeft er nu twee, eentje in het lip-bandje (dus daar boven d´r snij-tanden) -ik-kan-de-brr-smiley-niet-vinden Haha! en eentje eehh... daar beneden Bloos . Het lijkt mij persoonlijk dus een ramp bij het paardrijden en ze gaf wel toe dat ze in het begin wel erg moest wennen Clown (ze plakte hem dan met een pleister omhoog Pling !). Ze had me verteld dat ze het graag wilde laten doen, maar ik had dus echt geen idee waar zo´n ding dan werd gestoken Verward !!! Toen ze het had laten doen, was ik toch wel erg nieuwsgierig wáár precies dat dan was!! Ze vroeg of ik het wilde zien?!! Dus!!!!! Van alle piercings vind ik dat dus 10 x niets Tong uitsteken !! (Brrr, ik moet er niet aan denken Misselijk !!)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 10:15

Sterre schreef:
Mijn 12-jarige dochter zou ook dolgraag een navel-, tong-, neus- en/of wenkbrauwpiercing willen hebben, maar helaas heeft zij dus super on-moderne, zeikerige ouders *LOL* ! Ons antwoord is een duidelijk ! Ze kan er een nemen als ze meerderjarig is }> !!
!!)

Met jou kan ik praten!!!!!!!!!!!!! Haha!
Ik denk dat als ik een moeder was geweest, dat ik ook super onmodern zeikerig was geweest!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:26

Ik zou zeggen:
Zo lang dat als jij onder dit dak leeft, komt er geen 1 piercing het huis gepierced binnen!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:58

ik zou never nooit niet een piercing willen. In m'n oren een oorbel ok, maar verder niet. Ik vind het lelijk

ontstekingen kunnen voorkomen, en verder vind ik het eerder asociaal dan netjes staan. Misschien word ik ook al wel oud, maar een kinddie een piercing wil, die verbied ik het wel.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 17:19

Ik is blij met navelpiercing, een heel beschaafde en nee ik draag geen korte truitjes zomers, ik heb hem nl inderdaad voor mijzelf.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:09

Ik heb een navelpiercing en een tongpiercing gehad...
Horror: ik liet hem zetten, en dat deed echt pijn (iedereen zei altijd tegen mij: acj joh, kom op, doet geen pijn bla bla). Dus ik was vol goede moed naar die piercer gegaan, diezelfde die ook mijn navel had gedaan. Nou, gaat u maar zitten..ok, ik zat daar, huppa, naald door mijn tong, staafje erdoor, en toen stond ik weer buiten. Deed echt wel pijn, maar ja, je moet er wat voor over hebben he. 2 dagen later: werd 's morgens wakker: hele kussen/pyjama/mond onder het bloed..ja hoor...tongpiercing.. Ik in paniek, terug naar (een andere) piercer, want het was zondag. Bleek dat er een ader gesprongen was, omdat de piercing er vlak naast gezet was, was door de schuring van het staafje een ader kapot gesprongen. Het was veiliger en beter als mijn piercing bleef zitten tot het bloeden gestopt was, anders zou het nog meer schade aanrichten. Ook goed..dat ding bleef dus zitten.. Pijn pijn pijn..kon alleen water drinken (het ideale dieet).
Maar goed, het ging over, en de pijn trok ook langzaam weg, gelukkig. Tot ik ik er een keer goed op beet toen ik een hard broodje aan het eten was...pijnscheut trok tot mijn tenen, echt waar..weer bloed, maar heelde sneller dan de vorige keer. Toen kreeg ik kinkhoest.... door het zware en vele hoesten werd mijn piercing hartstikke geirriteerd. Op een gegeven moment hoestte ik hem er gewoon uit, dat ding zat er nog wel in, maar gaatje was gescheurd en werd alleen maar erger! Mijn hele mond en keel was kapot van het hoesten, en ik moest weer terug naar de piercer om hem eruit te laten halen (kreeg m er zelf niet meer uit). Nou..dat was mijn tongpiercing... (ow ja..kreeg ze ook nog om mn oren van de tandarts, mijn glazuur brokkelde af..)
3 dagen later: mijn ex liet een tongpiercing zetten..leuk ja, en volgens hem deed het helemaal geen pijn. We gingen op stap, en mijn ex tegen een vriend: kijk wat ik heb, en meneer steekt zijn tong uit...wat doet diet vriend? Die trekt eraan...voor de grap dus...niet grappig...weer bloed, pijn, zweet en tranen...en ik??? Ik dacht: never again!!!
Dus mensen: Think twice....

En ow jah: laat je NOOIT overhalen door een piercer die zegt te kunnen verdoven!!! PIERCERS MOGEN NIET VERDOVEN, DAT MOGEN ALLEEN ARTSEN, EN EEN TONG MAG NOOOIT MAAR DAN OOK NOOOOOOIT VERDOOFD WORDEN (kan fatale gevolgen hebben, zie Amerika).

Groetjes

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:21

Ik heb al een paar jaar een navelpiercing Haha! Verder hoef/heb ik nergens anders een piercing behalve in mijn oren dan Knipoog

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:36

BRRRRR Misja, wat een gruwelijk verhaal. Mijn dochter krijgt er ook géén. Ze is nu nog maar 3, dus ik ben benieuwd wat ze verzonnen hebben als zijn puber is.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:42

lis schreef:
BRRRRR Misja, wat een gruwelijk verhaal. Mijn dochter krijgt er ook géén. Ze is nu nog maar 3, dus ik ben benieuwd wat ze verzonnen hebben als zijn puber is.


Ja, dan hebben ze waarschijnlijk houten staven door lichaamsdelen, is het brandmerken helemaal trendy, en laat iedereen zich eens per maand ophangen dmv van vleeshaken in de rug, zoiets? Het wordt nu al steeds gekker.. In Zweden was het helemaal modern om zo'n soort rad in je oor te doen, waardoor er een heel groot gat in je oorlel ontstaat..ook gruwelijk!!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:50

Of zoiets misschien:

Afbeelding

Of als je te lui bent om steeds je ketting af en om te doen, laat je er toch lekker een piercen??

Afbeelding

Brrr...

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:44

Sorry, maar ik vind dit nog helemaal niet zo afschrikwekkend, heb veel gekkere dingen gezien, en nee, daar plaats ik hier geen plaatjes van, want dan heb je hier mensen die rechtstreeks naar de hersenkraker rennen. Een piercing is zo tijdelijk, ik heb op verschillende plaatsen een piercing zitten en het is maar hoe je lichaam erop reageert, bij mij gaat sowieso iets niet snel ontsteken, ook geen wondjes ofzo, dus dat is mijn voordeel denk ik. Goed schoonhouden en erop letten zijn hele belangrijke punten.

Maar voor brandmerken en andere gekke dingen hoef je dus echt niet bij mij te zien, jiiiek.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:45

Leonoor schreef:
Sorry, maar ik vind dit nog helemaal niet zo afschrikwekkend, heb veel gekkere dingen gezien, en nee, daar plaats ik hier geen plaatjes van, want dan heb je hier mensen die rechtstreeks naar de hersenkraker rennen. Een piercing is zo tijdelijk, ik heb op verschillende plaatsen een piercing zitten en het is maar hoe je lichaam erop reageert, bij mij gaat sowieso iets niet snel ontsteken, ook geen wondjes ofzo, dus dat is mijn voordeel denk ik. Goed schoonhouden en erop letten zijn hele belangrijke punten.

Maar voor brandmerken en andere gekke dingen hoef je dus echt niet bij mij te zien, jiiiek.


Ja, gekkere dingen ken ik ook, maar die durf ik hier niet op de site te zetten zoals je zelf ook al zegt. En bij mij gaat ook niet snel iets ontsteken, maar jah, het wordt moeilijk als de piercer de piercing al verkeerd zet. En inderdaad, goed erop letten en schoonhouden jah, HEEL belangrijk, maar ook weer opletten dat je niet TE hygiënisch bent, want ook dat is niet goed! En brandmerken? Misselijk

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:40

Ik heb een tongpiercing en een navelpiercing. Ik heb ook een piercing in mn wenkbrauw gehad. 2 ker zelfs want de kapster had hem een keer uit mn weknbrauw getrokken met haar kam. AUW AUW AUW. Maar ik heb hem er nu uitgehaalt.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 16:53

ik heb een navel piercing vanaf mijn 12e. een tong piercing zou ik zelf niet doen. een neus piercing vind ik ook heel mooi maar dan wel zo'n heel klein ding niet zo'n grote.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 17:23

Wildfire schreef:
Ik heb ook een piercing in mn wenkbrauw gehad. 2 ker zelfs want de kapster had hem een keer uit mn weknbrauw getrokken met haar kam. AUW AUW AUW. Maar ik heb hem er nu uitgehaalt.


Aaaaah! Dat lijkt me inderdaad best wel AUW!