Wat moet ik nou hiermee aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Wat moet ik nou hiermee aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 15:05

Nou ik zal is vooraan beginnen. Ik weet dat degene meeleest over wie het gaat. En dan weet ze ook even hoe ik erover denk.
Ik ging een tijdje goed om met G. heel lang overigens, en écht goed ook. We waren zowat onafscheidelijk. Ik ging met haar mee naar haar werk enzo en ze vertelde dat ze een leuke jongen S. had ontmoet op het werk. Na verloop van tijd vroeg ik haar of ze die jongen nog leuk vond. Ze beweerde glashard dat dat niet zo was. Nou oke Lachen Dan geloof ik haar.. Diezelfde avond krijg ik een smsje van G ; Ik heb met S! Dus waarop ik stuurde, gefeliciteert! leuk voor je! Maar volgende keer mag je wel eerlijk tegen me zijn hoor Ja. Is goed antwoorde ze.
De dagen/weken die daarop volgde heb ik haar niet vaak meer gezien. En als ze bij mij was was ze alleen aan het smsen. Niet erg hoor. Maar die ene keer dat ze bij mij was, had ze amper aandacht.
Na de zoveelste keer dat ze me had afgebelt, omdat ze met hem ging. Heb ik tegen haar gezegt. Zullen we anders wat minder afspreken, zodat je alles wat beter inkan delen ( want ik zag haar immers toch niet ). Dus toen zetten ze een hele drama scene, maar uit eindelijk was het goed.
Nou die week daarna had ik haar nog niet gezien, maar die week daarna weer! Ik was erg blij, want het was totslot echt een goede vriendin. We hebben die weken daarop weer veel samen gedaan Lachen
Ze vroeg of we weer een keer naar de winkel gingen enzo.
Maar tot een paar weken geleden. ( Het ging goed ). Deed ze ineens anders. Ik smste haar gewoon vrolijk. Maar kreeg ik een raar antwoord terug. Dus ik stuurde een bericht terug : wat is er nou eigenlijk? Stuurde ze terug : ik heb je een mail gestuurd. Maar ik kon dat weekend geen mails bekijken, dus ik antwoorde : Kun je het even samenvatten? Kreeg ik terug : Nou ik wil eigenlijk niet meer met je afspreken. Me mond viel werkelijk open. Niks meer terug gestuurd en die zondag gelijk me mail gelezen. Dr stond in dat ik haar relatie niet respecteerde? En dat het sinds dat ik had gezegt dat we miss minder konden afspreken het voor haar al geen vriendschap meer was.
Dus alles wat we daarna hebben gedaan heeft ze gefaked? Alles wat ik voor haar heb gedaan. En wat me moeder voor haar heeft gedaan ( want die negeert ze ook gewoon).
Nu is dus onze vriendschap over en negeert ze mij & me moeder als ik haar tegen kom in de stad. Nu heeft ze tegen mij gezegt dat ze weer normaal wilt doen.
Maar nou denk ik bij mezelf. Waarom zou ik? Je hebt me aan de kant geschoven alsof ik een stuk vreten was? Je negeert mij als je me ziet? Nog erger me moeder?
Wat moet ik nou doen als ze bv op stal komt? Ik ben eigenlijk niet van plan om ook maar iets tegen haar te zeggen. Maar ik wil er wel boven staan.
Wat moet ik nou?

Sorry voor het lange verhaal trouwens, en bedankt als jullie de tijd nemen om het te lezen.
Ik moest het even kwijt, want het was gewoon echt me beste vriendin.

rommulus

Re: Wat moet ik nou hiermee aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:40

hey meis
dit is natuurlijk nooit leuk als je zo iets overkomt vooral op de manier hoe

als je haar tegen komt gewoon hallo zeggen en verder geen aandacht aan besteden en als ze je wat vraagt (mits het fatsoenlijk is) gewoon andwoorden en verder geen intresse in haar steken

maw goeie dag mooi weer en verder gaan waar je mee bezig was
en als ze eens fatsoenlijk wil praten met je dan kan dat maar samen met je moeder gezien die er ook bij betrokken is wil ze dat niet dan is het gewoon oor jezelf een streep trekken en niet daar overheen gaan

dit soort mensen zijn geen echte vrienden van je
ik heb het ook vaak zat mee gemaakt
en vrienden laten je in je waarde en helpen je net zoals jij ze helpt
doen ze dat niet heb je er weinig mee te makken

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 16:11

mm wat een rare situatie! Dat ze opeens je negeert, erg vreemd!
Misschien moet je haar even laten afkoelen. Ze draait miss wel weer bij.
En anders: je bent beter af zonder haar als ze je zo laat vallen ineens!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 16:13

Hallo en dag zeggen meer niet denk ik.
En zoals Rom zegt, geen aandacht aan schenken. Ze is het niet waard.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 16:19

Wat vreemd dat ze zo fel reageert, het klinkt niet erg netjes hoe het gegaan is. je kent elkaar gewoon, dus je kan elkaar best gedag zeggen. Maar zo leer je je echte vrienden weer kennen hoor, ik vind het niet erg netjes en zou het zelf niet accepteren van mijn vriendinnen.
Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen. Ze schuift jou zelf heel makkelijk aan de kant, dus waarom nu opeens normaal tegen haar doen? Niet over jezelf heen laten lopen hoor! Vork

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 16:25

Het was je beste vriendin en ze was gewoon een beetje heel erg verliefd op die jongen, tja, kan gebeuren. Is niet leuk voor jou maar op dat moment kwam die jongen nou eenmaal even eerst.

Ik zou het een keer goed uitpraten. Het is je beste vriendin en beste vriendinnen hebben wel eens ruzie en doen wel eens domme dingen.
Geef haar nog 1 kans, doet ze het weer, dan word het een ander verhaal.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:32

Gewoon gedag zeggen en verder negeren.
Zo iemand is jouw vriendschap niet waard.

Ik dacht ook een vriendin te hebben tot ik een paar weken terug een hele rare email kreeg. Ze beschuldigde mij en mijn zoon van alles en nog wat. Op mijn verzoek (per sms ze had mail geblokkeerd) om het uit te praten kreeg ik een sms terug met rot op mens.
Toen was de maat voor mij vol.
Ze zoekt het maar lekker uit.

Als ze nog contact met je wil zou ik het van haar laten afkomen.
Je moet er geen energie meer in steken. Dat is zonde.

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:49

Ik zou het ook gewoon lekker laten zitten.
Je stond voor haar open en kwam zelfs met het idee om minder af te spreken wat zij verkeerd opvatte.
Ze komt er vanzelf wel achter dat ze niet alleen met haar vriendje kan zijn 24 uur per dag. Pas als ze echt echt zou laten blijken dat ze er spijt van heeft, dan zou ik met haar gaan praten en haar goed laten weten wat jij ervan vind.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:15

lekker in de ****** laten zakken Knipoog

Ooit ook zo een 'vriendin' gehad. Liet me vallen als een baksteen. Tijd later kwam ik haar weer tegen, of zn mn nummer mocht. Kreeg een aantal smsjes ed dat ze weer graag vriendinnen wilde zijn en dat ze spijt had hoe het gegaan was. Ik heb terug gestuurd dat ik geen intresse had. Aan zulke mensen heb je niks.

Gewoon lekker doorgaan met je leven, haar vergeten, maar gewoon normaal blijven doen. Niet verlagen tot haar niveau, maar er ook niks om geven. Zo iemand kan je beter kwijt dan rijk zijn.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 20:18

Bedankt voor jullie reacties Lachen
Ik was ook niet echt van plan om haar zeg maar 'terug' te nemen als vriendin. Want ik zie dat ze in de macht is van haar vriendje. Waar ze nu o zo gek op is. Maakt me niet uit.. Maar ik heb altijd geleerd vriendinnen boven vriendjes. Zij blijkbaar niet. Maar daar zat ik dus mee.. Of ik nou hallo of niet moest zeggen. Want ik wou me ook niet verlagn tot haar niveau. Maar iig bedankt voor jullie reacties Lachen

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:22

vrienden boven je relatie/partner is leuk gezegd maar gaat ook niet altijd op. Dat hebben we helaas ook van de andere kant gemerkt. Knipoog

Het is nog altijd de keuze die ze zelf maakt. Haar vriend kan wat invloed hebben, maar als echte vriendin ga je er natuurlijk tegenin als hij zoiets zegt.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:24

Ik heb ook zo iets gehad met een goeie vriendin. Maar omdat ze van bepaalde dingen die ik zei een heel ander verhaal maakte (en tevens op mijn naam ging inloggen op bokt en me berichten even leuk ging na lezen), maar ook dingen over mij ging vertellen die niemand anders wist, was het voor mij eigenlijk al afgelopen. Toen kwamen we elkaar weer op een wedstrijd tegen, zei met haar moeder en vriend en ik alleen. Toen deedt ze poeslief en aardig en liep gelijk weer (samen met haar moeder) hele verhalen te vertellen. Ik heb het lekker zo gelaten, maar in mijn achterhoofd bleef altijd wat ze toen tegen mij had gezegt. Ze ging met mij en nog iemand op bokt mee naar een wedstrijd, maar ondertussen had ze meer oog voor de mensen erom heen dan dat we gezellig iets zouden doen. Daarna had ze tóch weer dingen gelezen op mijn account (wat ik tegen de mede bokker zei over die dag en dat ik der heel erg veranderd vond) en toen was het mijn schuld, want ik mocht niks op internet zetten, maar ondertussen mocht ze dus wel dingen over mij tegen andere zeggen. Mijn broek zakte letterlijk af. Ondertussen is ze heel erg veranderd, mocht ze eerst een groepje niet omdat die groupies waren, nu loopt ze er mee weg. De eerste keer dat het gebeurde was in de zomervakantie en de laatste keer, ook rond het einde van het seizoen. Nu gaat het seizoen weer beginnen en negeer ik haar volkomen. Er is 1 iemand die er een soort van tussen zit, maar die blijft gelukkig wel normaal doen en zijn taxi-kunsten aanbieden.

Ik zou dus niet eens meer normaal hoi zeggen tegen der, tot ze pas naar jou toe komt en dan eerst eens goed praten, want heeft ze nu nog met die S? Of is het over, want als het over is dan komen ze der meestal achter dat ze je wel missen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 20:46

Rot verhaal Samy..
Ze heeft nog steeds met S..

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:49

Hoe bedoel je onder de plak van je vriend... Het is niet jouw probleem, maar het hare. Ze loopt zicht ontzettend aan te stellen. Je weet nu iig wat je aan d'r hebt: niks.