Ik ging een tijdje goed om met G. heel lang overigens, en écht goed ook. We waren zowat onafscheidelijk. Ik ging met haar mee naar haar werk enzo en ze vertelde dat ze een leuke jongen S. had ontmoet op het werk. Na verloop van tijd vroeg ik haar of ze die jongen nog leuk vond. Ze beweerde glashard dat dat niet zo was. Nou oke
Dan geloof ik haar.. Diezelfde avond krijg ik een smsje van G ; Ik heb met S! Dus waarop ik stuurde, gefeliciteert! leuk voor je! Maar volgende keer mag je wel eerlijk tegen me zijn hoor
. Is goed antwoorde ze. De dagen/weken die daarop volgde heb ik haar niet vaak meer gezien. En als ze bij mij was was ze alleen aan het smsen. Niet erg hoor. Maar die ene keer dat ze bij mij was, had ze amper aandacht.
Na de zoveelste keer dat ze me had afgebelt, omdat ze met hem ging. Heb ik tegen haar gezegt. Zullen we anders wat minder afspreken, zodat je alles wat beter inkan delen ( want ik zag haar immers toch niet ). Dus toen zetten ze een hele drama scene, maar uit eindelijk was het goed.
Nou die week daarna had ik haar nog niet gezien, maar die week daarna weer! Ik was erg blij, want het was totslot echt een goede vriendin. We hebben die weken daarop weer veel samen gedaan

Ze vroeg of we weer een keer naar de winkel gingen enzo.
Maar tot een paar weken geleden. ( Het ging goed ). Deed ze ineens anders. Ik smste haar gewoon vrolijk. Maar kreeg ik een raar antwoord terug. Dus ik stuurde een bericht terug : wat is er nou eigenlijk? Stuurde ze terug : ik heb je een mail gestuurd. Maar ik kon dat weekend geen mails bekijken, dus ik antwoorde : Kun je het even samenvatten? Kreeg ik terug : Nou ik wil eigenlijk niet meer met je afspreken. Me mond viel werkelijk open. Niks meer terug gestuurd en die zondag gelijk me mail gelezen. Dr stond in dat ik haar relatie niet respecteerde? En dat het sinds dat ik had gezegt dat we miss minder konden afspreken het voor haar al geen vriendschap meer was.
Dus alles wat we daarna hebben gedaan heeft ze gefaked? Alles wat ik voor haar heb gedaan. En wat me moeder voor haar heeft gedaan ( want die negeert ze ook gewoon).
Nu is dus onze vriendschap over en negeert ze mij & me moeder als ik haar tegen kom in de stad. Nu heeft ze tegen mij gezegt dat ze weer normaal wilt doen.
Maar nou denk ik bij mezelf. Waarom zou ik? Je hebt me aan de kant geschoven alsof ik een stuk vreten was? Je negeert mij als je me ziet? Nog erger me moeder?
Wat moet ik nou doen als ze bv op stal komt? Ik ben eigenlijk niet van plan om ook maar iets tegen haar te zeggen. Maar ik wil er wel boven staan.
Wat moet ik nou?
Sorry voor het lange verhaal trouwens, en bedankt als jullie de tijd nemen om het te lezen.
Ik moest het even kwijt, want het was gewoon echt me beste vriendin.