Chico gaat niet meer naar school!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Chico gaat niet meer naar school!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 18:17

Tja, we waren dus begonnen met een gehoorzaamheidscursus voor Chico, maar hebben na een aantal lessen toch gezegd dat we 'niet' meer terugkomen.
Ten eerste omdat het terrein er ontzettend slecht is en deze 's avonds slechts door 1 kleine lamp wordt verlicht waardoor je nauwelijks iets ziet.
Daar komt ook nog eens bij dat zowel Chico als degene die met hem naar cursus gaat helemaal zwart van de drek thuis komen.
Daar komt ook nog eens bij dat er daar totaal niet serieus gehandeld wordt. Vorige week was er een vrouw met een chow-chow (die HD gevoelig zijn). Vooral de teefjes zijn HD gevoelig, maar deze vrouw had een reu en toch het vermoeden dat deze HD heeft. Ze vroeg toen aan één van de instructeurs (die overigens ook nog eens een dierenarts is) of het zo kon zijn dat haar Chow-Chow (een reu) HD zou kunnen hebben omdat hij nogal met zijn achterhand waggelt. Die man vroeg toen of het een teef was. Toen zij zei dat het een reu was, werd er geantwoord... Oh.. dan is het een homo!
En zo.. nog meer van die idiote actie's. Dat is toch niet leuk meer?

Nou gaan we op zoek naar een andere cursus, maar de dichtstbijzijnde is waarschijnlijk in Heerenveen.

Mijn vraag.. hoe zijn de faciliteiten bij jullie? En de kwaliteiten van de instructie?

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:15

Wat jammer zeg, dat het zo slecht bevallen is. Die opmerking over die Chow-chow vind ik echt belachelijk! Boos!
Helaas kan ik je niets vertellen over de kwaliteit van de hondenschool hier, maar ik hoop dat je snel iets beters vindt!

eveline_B

Berichten: 2830
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:26

Die club in Drachten is dat bij de sportvelden?
Als je goed rondvraagt kan het best zijn dat er veel meer clubs in de omgeving zijn dan je denkt. Dat is tenminste mijn ervaring.
Bij onze vereniging zitten ook een paar van die vreemde figuren, maar ik help nu bij de flyball en daar is het heel gezellig.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:31

Mijn moeder die staat achter de bar bij de hondenvereniging bij ons in de buurt: KVVP eo. Is echt een goeie en leuke vereniging! Allemaal gezellige mensen en iedereen werkt daar ook vrijwillig en er wordt goed lesgegeven. Erachter is een soort park waar je lekker met je honden kan lopen enzo. Ze hebben twee velden om op te trainen en als het regent gaat het niet door, omdat het gras anders kapot gelopen wordt. Je kan er gehoorzaamheid, behendigheid, puppycursus en flyball doen (misschien nog wel meer, maar dat weet ik niet). Ook worden er soms hondenshows georganiseerd waar zelfs mensen uit Amerika komen (niet altijd), spelletjesdagen, speurtochten etc. Heel leuk!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:53

ik zit in Alphen op de AHC en het bevalt mij prima, het veld is wel eens slecht als het hard geregent heeft maar daar kan je weinig aan veranderen. De verlichting is hier prima, we hebben veel grote lantarenpalen. en de trainers zijn ook wel leuk, (naja ik heb nog maar 1 slechte meegemaakt van de 6 dus dat valt wel mee. en ze beantwoorden je vragen altijd erg goed.


jammer dat het bij jou niet leuk is.