feestdagen gekte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

feestdagen gekte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 14:23

is bij ons al begonnen de lampjes hangen al in het winkelcentrum en de eerste kerstmannen zijn gespot bij de bloemist in de winkel compleet met kertsstukjes.
Gelukkig ben ik iemand die daar wel van houd maar het is wel erg vroeg of ligt dat aan mij? Verward

Vandaag ontvingen we ook een mailtje of we alvast wilden nadenken over het feestnummer van ons personeelskrantje hebben jullie nog suggesties?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:24

joh, dat hebben wij bij de Maxis in Venlo al dik 2 weken staan Knipoog Maar ik vind het altijd wel gezellig Lachen

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:33

Half oktober kwamen we langs een tuinder die al in kerstsfeer was. Frusty

Ik vind het overdreven vroeg, tegen de tijd dat het kerst is ben je blij dat het voorbij is. Van mij mag het best minder, eerst komt de goede sint tenslotte ook nog. Knipoog

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:47

ik was ong. drie weken geleden bij de Xenos en daar waren ze toen al de kerstballen aan het klaar leggen, tegen de tijd dat de feestdagen beginnen ben je het al spugzat

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:57

Een kennis van mn vader heeft de kerstboom al staan! Nahja..
Al sinds 21 oktober!!!! En hij blijft staan tot midden februari! De Gek! Haha
Hier vlakbij is ook al iemand met kerstlampjes bij de raam....
En dan krijg ik zoon zin in kerst! Lovers

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 15:04

Ik kwam begin september terug van vakantie uit de Tropen (bij wijze van spreken, maar Florida was erg tropisch!) en toen kregen we de pepernoten al binnen!!!! Ik vind sinterklaas hartstikke leuk maar wel pas in december!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 16:10

Tja, wat mij betreft mag alles ook nog een tijdje wachten.. Vooral de kerst spullen, maar ook de Sintspullen. Half november voor de Sint en begin december voor Kerst (dus net na de Sint) vind ik beter. Lichtjes in de bomen buiten mogen wat mij betreft trouwens wel zo halverwege november, maar dat is niet alleen kerst voor mij. Vind het zo gezellig in de donkere dagen. Net als de lichtjesroute, hier in Eindhoven, ook zo gezellig.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 16:15

In Florida hangen er op bepaalde plaatsen altijd "kerst"lichtjes in de bomen, gezellig en mooi! Voor de rest mogen ze wel zachtjes aan laten denken dat we tijd genoeg hebben koopjes op de kop te tikken voor kadoo'kes, maar het hele gedoe is voor mij toch ook een beetje vroeg hoor! M'n man ... die denkt dat het supercool is ... als het aan hem ligt mag de kerstboom vanavond nog van de zolder ... tja, smaker verschillen hé! t'Is wel gezellig ... dat moet ik toegeven.