Drugs

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 00:47

Ik heb nog nooit drugs gebruikt, ik heb zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen. Altijd werd ik uitgemaakt voor watje en waar doe je het nou niet maar ik heb er geen spijt van.. die vrienden heb ik laten vallen want vrienden die je aan de coke willen krijgen zijn geen vrienden..

Aangezien ik zelf in Volendam woon weet ik hoe erg het is, in de krant stond dat ze geen een jongen weten die het niet gebruikt maar dat vind ik onzin want er zijn er gerust veel die het ook niet nemen, maar de meerderheid wel! Het is soms gewoon eng.. Daarom heeft de Burgemeester nu ook besloten om een harentest te laten doen..

Iedere jongere hier moet een haar afstaan om te zien of ze gebruiken of niet.. hieruit moet blijken hoe erg het is.. Weg met die troep.. Volendam krijgt hier geen betere naam door, dus dit moet opgelost.
Tis jammer dat zoveel mensen erin trappen, je moet het gewoon ooit proberen...

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie


pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 15:58

Ik weet ook wel dat het erg is in Volendam hoor, esther, helaas is het in de hele regio zo erg... bij mij ook! Maar Volendam was dus wel de aanleiding van dit topic.

Die haartest is toch op vrijwillige basis?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 16:05

Wat Joost (denk ik) bedoelt is dat je op dit soort vragen vaker een 'sociaal wenselijk' antwoord zult krijgen dan een eerlijk en oprecht antwoord. Maar ik moet zeggen dat het mij in dit topic erg meevalt, dat komt denk ik ook door je eigen eerlijkheid.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 16:15

Ja, ik vind de mensen ook eerlijk, vandaar dat ik het niet terecht vond wat Joost zei. Maar dat geeft niet...

En mijn eigen eerlijkheid, ach...zou het echt helpen? Supertje is ook ontzettend eerlijk, en zo zijn er wel meer!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 16:55

pniekepnak schreef:
En mijn eigen eerlijkheid, ach...zou het echt helpen? Supertje is ook ontzettend eerlijk, en zo zijn er wel meer!

Iemand moet beginnen, een schaap over de dam, etc. etc.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 16:57

Oke, daar heb je gelijk in! Haha!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 02:01

Die haartest is inderdaad op vrijwillige basis... Maar als mensen niet willen is eigenlijk al duidelijk dat ze gebruiken dus het is wel een mooie manier om er achter te komen hoeveel mensen nou eigenlijk gebruiken!

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 10:17

Nee, nog nooit heb ik geslikt/gerookt of gespoten. Niet eens een trekje van een simpele sigaret. Ik heb niet altijd een sterke persoonlijkheid, maar wat dat betreft laat ik me niet verleiden. En dan is het ook niet zo dat ik nooit in situatie´s geweest ben waar het me had kunnen gebeuren.. 2 jaar lang ben ik met mensen omgegaan die dit dus wel deden, roken en blowen. Drinken in de pauze, blowen in een tussenuur.. Mijn beste vriendinnen deden hier vrolijk aan mee, maar nooit heb ik toegegeven en geprobeerd. Het is gewoon troep, en ben groei op in een gezin dat gigantisch tegen drugs is, en dat speelt een rol mee, je wilt je ouders niet teleurstellen. Niet dat ik er daarom niet aan begin, het versterkt mijn gevoel alleen.

Zo ben ik ook altijd tegen alcohol geweest. Tot ik mijn vader stomdronken heb meegemaakt. Vanaf dat moment ging ik er anders tegen aankijken, en nu drink ik dus ook wel als ik uitga. Ook heb ik behoorlijk wat mensen zichzelf naar de kl*** zien helpen door weed en paddo´s, en daar wil ik gewoon niet achteraan.

Ik eet van mezelf dat ik echt niet toegeef, hoe benieuwd ik ook ben, maar toch twijfel ik bijvoorbeeld wel over een jongen. Ik ben gigantisch verliefd op hem geweest, maar hij is dus niet zo sterk, in drugs dan. Hij heeft wat weetplantjes die hij verbouwt, voor zichzelf. Een stuk of 3 maar, ik geloof dat 4 nog legaal is. Af en toe (eigenlijk zelden, geloof dat dat nu een kjeer of 6 is voorgekomen) blowt hij, waterpijpjes enzo. Als hij de kans krijgt zie ik hem nog wel in staat te slikken. Ik mis dus respect voor hem, dat hij zich zo laat verleiden, dat bewonder ik niet. Hij heeft een leuk leven, dus dat is geen excuus. En ja, zonder respect kom je nergens, dus helaas..

Essiedepessie, ik ben het niet eens met je als je zegt dat mensen duidelijk wel gebruiken, als ze weigeren mee te doen aan een haartest. Je kan het ook zien als breuk op je privé leven, het gaat ze niks aan. Ik zpou zonder pardon meedoen hoor, don´t get me wrong, maar ik heb begrip voor degene die er anders overdenken.

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 17:03

Tja, ik vind toch van wel... Want de meesten die hier niet mee willen werken aan de test zijn degene die gebruiken, dus daaraan kunnen ze wel goed zien hoeveel procent er gebruikt.. En die paar die het dan niet doen omwille van inbreuk op hun privacy die worden dan waarschijnlijk ook wel meegerekend, maar dat zullen er niet veel zijn want Vollendammers gedragen zich als kuddedieren en degene die niet gebruiken zijn zeer gewillig om mee te werken want ze willen van die naam af...

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Aniek23, Colien, Elmee, EsmeeKKK, GoogleAdsense, juval, lauret, noukso, xSabineW, xSimonee, xxmichellexx en 58 bezoekers