Damm auto tegen muurtje geschuurd, lakschade. Wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Damm auto tegen muurtje geschuurd, lakschade. Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 09:24

Zit hier enorm chagerijnig op het werk Nors opkijken , wou net mijn auto netjes tegen een muurtje aan parkeren. Maar ik heb hem echt te strak ertegen aan gezet en de voorkant is tegen het muurtje geschuurd en er zit nu dus een behoorlijke lakschade.

Heb mijn auto net en ben er zo blij mee! Baal behoorlijk. Wat kan ik doen? Hoeveel gaat het me kosten de lak over te spuiten?
Het zit op de zijkant van de bumper, het is over een klein stuk maar dan wel over de hele hoogte van de bumper en de lak is tot op de plaat eraf.

Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen dus zou graag wat advies krijgen!

Thanks!

Kapi_Dust

Re: Damm auto tegen muurtje geschuurd, lakschade. Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 09:29

het spuiten van een auto gaat wel flink wat kosten (1 motorkap koste mij al 1000 euro).
Wat ik altijd doe, is een lakstift in de kleur van je auto nemen en daarmee aanstippen (dan zie je (als je het goed doet) er niks meer van.))
Kan je dat niet meteen doen, dan raad ik je aan iets vets op je lak te doen (zeker als je metaal ziet) anders heb je grote kans dat je metaal gaat roesten (en dan ben je verder van huis).

Voor het aanstippen, wel het stukje even schoonmaken.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 09:56

Even aan je verzekering melden! Ligt eraan hoe je bent verzekerd maar anders krijg je het vergoed!

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:02

Ligt eraan hoe je verzekerd bent, maar hou rekening met een eigen risico en bij volledige vergoeding het naar beneneden vallen in no-claim.

Dus hoe je het ook bekijkt, het kost altijd geld

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:05