Floortje ziek

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Josephine

Floortje ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 16:34

Mijn poesje is ziek!! Ze is nog maar anderhalf en kan bijna niet meer lopen. Het is zoooo zielig. Vandaag voor de 2e keer naar de DA geweest maar hij weet het niet! Ze heeft geen breuken. Ze eet voor 3 (is ook wel te zien) en op het moment superrustig. Gisteren viel ze van de trap. Ze loopt op 4 pootjes kreupel (heet het ook wel kreupel bij poesjes?).
Heeft nu pilletjes gehad en als het do-ochtend nog niet over is, moet ze worden opgenomen......pfffff
en dan de rekening..........65 euro! Ach ja, al was het 500 euro. Maar ze moet wel beter worden hoor.
Ben blij dat ik voor paard een verzekering heb! Ik wil er mijn huis voor verkopen hoor, dat al mijn beessies gezond blijven.....
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar moest het even kwijt.

gr. Joos

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 16:39

och wat zielig! geef hem maar een flinke knuffel van me. Mijn poesje is ook nog steeds niet beter. Hij heeft het aan zijn nieren maar met speciaal dieetvoer zou het beter moeten gaan. Ik geef hem nu al een jaar dit voer maar geen verbetering. Kom net terug van de dierenarts. En dat voer is duur! 20 euro voor een zak. Maar goed. Als ie maar niet weer ziek wordt.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Josephine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 16:47

Al een jaar duur voer en geen verbetering! Wat vindt de DA daarvan? Hoe oud is jouw poes? Onze oude poes (toen ik nog bij mams woonde) had het ook aan haar nieren, die was al 23 toen. Begon opeens cola te drinken, das eng joh! Misschien dan toch maar weer overstappen op gewoon Gourmet (das pas smullen) of is het zo dat het dan weer erger wordt. Mijn collega heeft een kat met suikerziekte, das ook geen pretje, moet elke dag een spuit in haar nek zetten...

Knuffel zal ik geven (daar krijgt ze er noooit genoeg van!)

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie