1 Januari stoppen met roken!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 23:02

Ik heb nu dus keelpijn en dat is ieder winter hetzelfde ik heb last van mijn amandelen, maar dat komt niet door het roken want dat had ik daarvoor ook al. Wel heb ik iedere winter voorhoofdsholte ontsteking sinds ik rook, verdacht??

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 23:12

En toch stug doorroken, nietwaar? Ondanks de keelpijn..
Voorhoofdsholte ontsteking is niet erg fijn, daar moet je niet mee blijven lopen. Ik heb niet het idee dat dat met roken te maken heeft, maar goed, ik ben geen dokter.
(ben een verslaafde, die ontkennen altijd alles Lachen )

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 09:53

ik rook meestal als ik pijn aan mijn keel heb niet door, want als ik dan rook binnenhaal doet dat best wel pijn. Maar die voorhoofdsholte ontsteking heb ik sinds dat ik rook, nooit eerder gehad!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 10:24

Mijn reactie is misschien heel erg vervelend voor jullie, maar ik vind het zoo vreselijk laf als je rookt en dat terwijl je 100 keer roept dat je moet stoppen. Tegenwoordig weet iedereen wat het met je lijf doet, maar eraan denken? Nee hoor.. gewoon lekekr struisvogelpolitiek volhouden 'dat overkomt míj niet' Tuuuuurlijk niet.

Dennis, ikgeloof er helemaal niets van dat jij WILT stoppen. ANders had je nu terplekke de laatste sigaret gerookt en het pakje weggegooid. Ik heb eerder het idee dat je roept dat je wilt stoppen maar het niet lukt om jezelf te excuseren. Het is toch absurd dat iemand van.. hoe oud ben je? 17? zo afhankelijk is van die vieze smerige dingen?? BAH.

Lees het boek van Alan Carr maar eens, wordt je mooi met je neus op de feiten gedrukt. Ik heb misschien geen verslaving qua sigaretten, maar kan er over meepraten als het om eten gaat, en wat dat betreft kan je over alles zeggen 'it's all in your mind' Asl je WILT stoppen kan je het, en geen laffe excuses dat jij een slaaf van je sigaret bent. Kom nou zeg..