wat vinden jullie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 10:39

Haha, ik blijf me echt verbazen over dit topic *LOL* Leerzaam Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 10:47

Nou, ik kan het me verduveld goed voorstellen en sluit me volledig bij Lov aan (het zal ook eens niet); volgens mij zijn wij ongeveer even sociaal, helemaal niet dus!

Ik vind het absurd dat iedereen er altijd alle begrip voor heeft als een collega oid niet spontaan JAAAAA brult op avondvergaderingen ed omdat er oppas geregeld moet worden, en vervolgens naar mij kijkt alsof ik niet los zou mogen lopen als ik zeg dat ik ook eerst moet kijken of iemand anders dan voor Milena zou kunnen en willen zorgen. Misselijk !

Ik kan me dus ook best voorstellen dan Maaike nu zoiets heeft van "ja maar ik werk er nog maar net", maar waarom moeten die verdomde uitjes dan ook altijd in het weekeinde gepland worden????

Sonja

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:55

Ik ben het helemaal voor 20000000% met Lovely eens! Hoepel op met die uitjes, die doe ik wel door mijn eten *LOL*

Nee hoor, Maartje voel je niet schuldig als je niet naar dat uitje toegaat, paarden kunnen niet voor zichzelf zorgen net als kleine kinderen en je hebt dus verantwoording over ze. Een goed excuus dus om weg te blijven bij zo'n (vast wel meevallend, maar leuk is anders) personeelsuitje.

Een etentje doe ik nog wel aan mee, maar ik ga niet een hele dag of avond op stap met mijn collega's. Ik zie ze al de hele week... Genoeg!

Groetjes Mieke

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 15:49

Dan hebben wij het op mijn werk toch beter voor elkaar .... *LOL* *LOL* *LOL*
Ik ben toevallig dit jaar gebombardeerd tot lid van de feestcommissie en wij gaan lekker een dagje uit op een doordeweekse dag!

Tja, dat heb je met die ambtenaren, he, je dacht toch niet dat die in het weekend gaan *LOL* *LOL* *LOL*

Maar Jura, ik vind het een moeilijk geval. Onder normale omstandigheden zou ik zeggen: geef mijn portie maar aan Fikkie maar omdat je er net werkt ligt het toch iets anders. Ik zou het voor die ene keer aan de boer vragen en vanaf volgend jaar lekker niet meer meegaan.

O, wat heb ik er een hekel aan als andere mensen jouw tijd voor je gaan indelen ....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 16:37

Ik ben blij te lezen dat er meer zijn die niet zo 'sociaal' zijn!!

En ik zal jullie nog wat vertellen, wat jullie echt boos zal maken; ik legde aan iemand (die het ook organiseert) uit wat het probleem was, zegt ze: nou dan krijgen ze toch een keertje geen eten, daar gaan ze heus niet dood van hoor! Boos! Boos! Boos!

Ik kon me nog maar net inhouden!!! Dat zou je eens moeten zeggen tegen iemand die kinderen heeft...pffff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:42

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoooooooooooooooooooooooooor,


Tjeesus, zijn wij per ongeluk collega's ofzo. Hier zitten ook al van die slimmerds.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 18:28

AAAAAAAAAH idd wat irritant...
nu kreeg ik ook steeds kreunende geluiden van mijn vader+vrouw vandaan...
die vinden dat ik het alleen maar over paarden dit en paarden dat heb als ik denk aan het huis. Als ik zeg dat we een huis niet nemen omdat het huis wel mooi is maar het niet groot genoeg voor paarden is...'dan denk ik niet aan het gezin en alleen maar aan mezelf bla bla bla' nu zeg ik dus niet eens of ik het geschikt voor mijn paard vind en wat ik daar wil gaan doen, maar zeg ik alleen dingen als 'grote huiskamer, ruimte voor de kinderen in de tuin, dichtbij mijn man zijn werk...' en kan dus niet kwijt wat ik met mijn paard wil doen daar...iedere keer als ik het woord 'paard' in de mond neem zie ik ze zo'n kreunend gezicht trekken!
Dat is bijzonder irritant.
Ook als ik zeg dat ik moet gaan of niet eerder kan komen omdat ik langs stal moet, dan vinden ze idd dat hij wel een keer zonder eten kan... (je had mijn gezicht moeten zien!!!)of snappen ze niet dat een paard geen 23 uur op stal hoort te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 20:55

een TIP:
vertel je collega's nooit dat je verhinderd bent ivm je paard. Ik zeg altijd iets heel doms van, tjaaaaaa mijn man wil dat niet die had nog plannen om samen ...... Haha! ahummm Haha! Dat begrijpen ze altijd meteen.
[ *LOL* alsof die ook al iets te vertellen heeft *LOL* ]

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 09:59

hihihihih, grinnik!
ben blij dat ik inderdaad ook niet de nige ben die zo anti-sociaal is, hahahahahaha!

ik verzin doorgaans echte K*T-smoezen om inder zulke dingen uit te komen, grinnik! je hebt geen idee hoe vaak mijn ouders en schoonouders al x-aantal jaar getrouwd zijn, hahahahahahahahaha!

Als iemand nog andere smoezen-tips heeft, dan houd ik me aanbevolen! (want deze wordt oud!)

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:45

Het is inderdaad moeilijk omdat je er nog maar net werkt. Bij mij op het werkt zijn ze er allang aan gewend dat ik met dat soort dingen dus NIET meega.
Gelukkig ben ik niet de enige lees ik nu.
En Maaike, ik denk dat het voor je paardjes niet zo heel veel uitmaakt, als ze overdag op het land staan, gewoon hun voer krijgen, redden ze het best, maar voor jou maakt het wel uit! En dat is minstens zo belangrijk, je moet daar niet de hele tijd met een schuldgevoel zitten.
Ik zit vlak bij Midden Beemster, jammer dat we nog geen mini boktmeeting gehad hebben, anders was ik er wel even heen gereden om alles na te kijken op evt wondjes, jeukplekjes, oogjes die wel helder staan, eten ze wel goed, extra worteltjes, je ziet, ik ken het hele ritueel maar wat goed, ik ben (ook) zo'n neuroot, die denkt dat haar paard geen dag zonder haar kan. *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 13:35

Bedankt voor jullie reacties!

Dank je wel Jasmijn, misschien kunnen we sowieso een keer kennis maken als we zo dicht bij elkaar wonen! Ik heet trouwens Maartje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:40

Ikke OOK!!!!!!!!!!!!!!

Mijn paard kan misschien wel zonder mij, maar kan ik wel zonder mijn paard??

Mijn stalbuuf ging Lab eens savonds voeren omdat ik smiddags al was geweest, hij keek haar heel raar aan en liep niet echt warm voor haar met een emmer ???!!!! Ze ging m voeren en hij keek niet op of om!
Kun je nagaan, of het ook gewoontedieren zijn???
Mensen zeggen vaak dat het zo onhandig is enzo, meestal zeg ik dan dat het voor anderen vervelender is dan voor mij. Het is ook zo, andere mensen hebben meer last van mijn paard dan ik.Soms leg ik dat nog even kort uit.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 14:51

Ook ik heb een keer m'n paardjes door een ander laten verzorgen omdat ik zonodig niet kon.
En prompt een ongeluk.
Ik denk nog steeds "had het ook gebeurt als ik hem in de paddock had gezet".
daarna heb ik wel een bijrijdster gehad, maar zij verzorgde mijn verstandige 11 jarige merrie. De andere was een lompe 5 jarige die gewoon erg veel begeleiding nodig had.
Ook ik zei altijd tegen kenissen en vrienden we moeten nog wel langs de paarden. Altijd scheve gezichten, nou jammer. Graag of traag. Je mag toch zeker zelf wel weten wat je met je "VRIJE TIJD" doet.