Hoe gaat jullie partner om met je hobby?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 19:11

Ik heb aan mijn vriendin te danken dat ik Gracy mocht nemen.
Ze wist Marcel te overhalen om het toe te laten..."als je vrouw niet gelukkig is, dan ben jij ook niet gelukkig!"

Hij is zelfs bang van de grote viervoeters, alhoewel hij het weleens waagd om te komen kijken zolang Gracy in haar stal staat!
Een kleinere formaat vindt hij veel leuker, die ponies bij ons op stal vindt hij dan niet eng. *LOL*

Ik val hem niet lastig over paarden verslagen, dus vindt ik een overwinning als hij zelf naar informeert! Lovers

Wij hebben allebei ons eigen hobbies, maar ik vindt wel leuk als hij af en toe waagd om te komen kijken op stal, dan lig ik weleens in een deuk over zijn reakties... en hij moet dan ook om hemzelf lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 19:21

Ik had dus nog niets met paarden, maar zoveel te vaker ik meeging naar Ilona en Jurga, zoveel te meer ik er voor ging voelen Lachen En zeker nu Voiceje er is Lovers Ilona en ik hebben gisteren nog met Jurga en Voice gewandelt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 20:30

Albert rijdt fanatieker dan ik zelf.
Voordat hij mij leerde kennen (is al 14 jaar geleden) had hij niets met paarden en in het begin vond hij er ook niet zoveel aan.
Hij is beginnen met rijden toen we een keer een koetsier te kort kwamen voor een trouwerij.
We hebben hem toen gewoon op de middelste koets gezet met 2 ervaren paarden Haha!
Toen hij dat overleefd had is hij steeds meer gaan rijden en ondertussen draait hij z´n hand niet meer om voor een 4-span.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:30

Mijn man had ook weinig met paarden. Maar hij maakte totaal geen problemen toen ik een eigen paardje wilde kopen..
Hij maakt er ook niks van als ik elke dag naar stal ga..al hou ik er wel rekening mee om ook eens op tijd thuis te zijn.. en soms gaat hij mee. Toen ik wat longeerproblemen had ging hij mee op te helpen.. Hij ging dan naast sandor hardlopen om het vertrouwen weer op te bouwen.. Lovers
Gister heeft hij Sandor gepoetst ( alleen zijn benen niet ) dat mocht ik doen...en hij stapt hem uit na het rijden... leuk hoor...
Haha! Haha! Haha!
Als ik spullen nodig heb dan hoor ik hem ook niet...
supermannetje dus Party!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 17:28

Mijn partner gaat er heel goed mee om we hebben Mabel samen gekocht anders had ik nu nog geen eigen paard gehad Tong uitsteken
Hij wil ook leren rijden maar had voor mij niets met paarden maar zijn nichtjes wel dus het zit wel in de familie Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 17:52

van mijn vriend krijg ik wel steun, maar mijn moeder wil er niets over horen. het interesseert haar totaal niet. Gelukkig is mijn vriend anders. Hij houdt gewoon van dieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 19:45

Mijn man heeft van zijn hobby zijn beroep kunnen maken en weet wat het is om ergens gepassioneerd mee bezig te zijn. hij begrijpt mijn bezieling voor de paarden volledig.
Gelukkig is hij zelf ook stapel op dieren en in het bijzonder op paarden. Rijden doet hij niet terwijl hij vreselijk veel gevoel heeft. Hij helpt me wel vaak met de training. Dat kan ook omdat hij de laatse 5 jaar bijna bij al mijn trainingen aan de zijlijn staat. Hij weet inmiddels erg goed waar het in de dressuur om draait en kan de dingen vaak beter uitleggen dan ikzelf.

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 20:33

Mijn vriend heeft zelf ook een paard!!!

Hier zie je het verhaaltje van Frank van onze 2e keer samen paardrijden!!

Was echt zoooooo leuk!!!! Party!! *LOL* Lovers

Verder gaat hij bijna altijd wel mee als ik les heb, hij gaat ook mee naar mijn verzorgpaard Lovers ook als ik wedstrijden en shows heb enzo!!

Hij mest de stal voor me uit als ik wedstrijd heb, kan als de beste staarten uitpluizen Party!!

Kan me geen liever vriendje wensen Lovers



pniekepnakJarig
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 23:39

Jeetje wat hebben jullie het allemaal makkelijk met jullie vriendjes, en wat heb ik het mezelf moeilijk gemaakt, 4,5 jaar lang, met zo'n lompe vriend! Die van mij was dus echt nooit van zijn leven meegegaan naar een wedstrijd he! God, ik word met de minuut blijer dat het uit is, haha! Haha!