svenson & gielen - beauty of silence

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

svenson & gielen - beauty of silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 20:23

YES!!!!!!! eindelijk is de svenson & gielen album uit, het heet Beaty Of Silence, heel goede CD. Heb hem zonet effe opgehaald op de internet omdat hij hier niet in de winkel verkrijgbaar Verward maar ja, als je niet weet wie svenson en gielen zijn maar wel van trance houd, haal de CD maar effe op, je zal hem leuk vinden Haha! maar ja, me vraag, wie hier kent svenson & gielen en wie vind ze goed, of slecht?

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 00:19

Op de begrafenis van een goede vriend van ons is dat liedje 'Beauty of Silence' gespeeld. Ik kende m eerst niet, maar vind het echt een mooi nummer. De rillingen lopen over mijn rug als ik hem hoor. Heb hem toen gelijk op single gekocht.
Maar dat was al in januari 2001.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 00:24

Het is inderdaad al een tijdje geleden dat de debuutsingel van het duo uit is gekomen, maar nu is het inderdaad wel eens tijd geworden voor het album! Ik ben absoluut 100% fan van Johan Gielen, maar ik vind deze twee ook een super duo! Net zoals Dj jose vs G-spott trouwens, hoewel die het solo wat minder doen. Hoop nog steeds naar Innercity te kunnen en Gielen daar eventueel met Svenson te zien draaien.