Collegaatje dood!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DiamondCheckers

Collegaatje dood!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 05:59

Dit is nu al anderhalve week geleden maar ik moest dit toch eventjes kwijt. Een anderhalve week geleden toen ik naar t'werk reed zag ik langs de berm bloemen liggen. Het gebeurt dus wel vaker dat mensen bloemen langs de weg leggen voor hun nabestaanden. Een paard dagen later hoorde ik dat het een collegaatje van t'werk was die aangereden was. Het had die dag gesneeuwd en de weg was nogal glad. Zij kwam van links en wilde op de baan komen toen haar wagen begon te slippen naar de andere kant. Voor ze het wist zat ze onder een Semi-truck en ze is nog een paar meten meegesleept onder de wielen. Ze was op slag dood. We hebben er allemaal ontzettend mee gezeten en eigenlijk kende ik haar niet zo goed. Het schijnt dat het er ontzettend goor uitzag en je kunt nog steeds de bloed op de weg zien. Niet leuk daar te rijden dus. Zo zie je maar dat je op het ene moment iets aan het doen bent en het andere moment is alles voorbij. Ik ben wel ergens blij dat het allemaal snel is gegaan zodat ze geen pijn meer hoefde te lijden. Nu hebben ze een kruis met bloemen geplaatst op de plek waar ze is gestorven. Het ziet er heel verdrietig maar ook heel rustig en mooi uit!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 09:17

lijkt me eng... er steeds aan moeten denken als je voorbij komt. erg jammer, dat zo'n dingen gebeuren...

Enya - Daya :-)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 21:35

op de route naar school toe fiets ik ook langs een gedenkteken
daar is eiamdn dtegen een boom geknald en op slag door
daar brtand elke dag een kaarsje en liggen er bloemen enz echt eng als je er langskomt elke keer dat vind ik dan

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie