jongen bij me op school deed poging tot zelfmoord

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

jongen bij me op school deed poging tot zelfmoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 20:25

ik ben er enorm van geschrokken, die jongen probeerde vandaag in de klas zelfmoord te plegen, zoals ik heb horen zeggen, met een schaar z'n polsen door proberen te snijden.
Het ging al een langere tijd niet goed met hem, zijn ouders liggen in scheiding en hij kon er niet meer tegen. Dit was al zijn 4e poging tot zelfmoord, hij heeft al eens een mes tussen zijn ribben gestoken en is voor een auto gesprongen. Hij krijgt nu psychische hulp.
Ik ken die jongen verder alleen van gezicht, maar ik ben er echt van geschrokken. En dan zijn er ook nog mensen op school die zeggen dat hij alleen maar aandacht nodig heeft, ik geloof echt niet dat het zijn bedoeling is aandacht te trekken
Ik moest het even kwijt..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 20:27

gadver wat een verhaal zeg! wat vaag dat als je een mes tussel je ribben steekt en voor een auto springt dat je dan nog leeft Verward hij mag zeker niet dood, ik wens hem veel sterkte hij zal het ongetwijfelt heel moeilijk hebben....

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 20:32

--
Laatst bijgewerkt door snowdon op 12-11-02 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 20:38

die jongen zat met een schaar in zn armen te prikken maar toen zag die juf da en had ze die schaar afgepakt en begont huilen ofzo:?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 20:39

dat hij dan nu pas psychische hulp krijgt... Wat lijkt me dat erg zeg om dichtbij mee te maken, dat iemand zelfmoord wil plegen maar het niet lukt. En steeds weer pogingen doet. Zo iemand moet wel ontzettend in de sjit zitten.
Ik hoop voor die jongen dat hij uit t dal kan klimmen, er is zo veel om voor te leven!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 21:37

Ik zal je vertellen dat zelfmoord in de top 10 van doodsoorzaken zit. (meestal geestelijke problemen)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 22:30

Verschrikkelijk is dit. Ik word werkelijk helemaal gek hiervan.

Deze week bij ons op school heeft een jongen zelfmoord gepleegd. Een paar dagen daarvoor een leerling die vorig jaar geslaagd is, heeft zelfmoord gepleegd.
Vandaag las ik in de krant dat een meisje wat ik ken met haar scooter tegen een vrachtwagen is gereden, dood... Scheve mond

Het leven is een gebakje!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 00:44

Prima schreef:
Ik zal je vertellen dat zelfmoord in de top 10 van doodsoorzaken zit. (meestal geestelijke problemen)


In Zweden (volgens mij) is het zelfs de grootste doodsoorzaak na de natuurlijke dood volgens mij... zo heb ik ooit eens horen zeggen op het nieuws ofzo..

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:44

das pas echt gek maar ja, ben ik het nu of is het deze dagen dat er heel veel zelfmoord zaken zijn, ik hoor er bijna elke dag van, deze heeft zelfmmord gepleegt, die heeft zelfsmoord geplecht bla bla bla ik snap het echt niet zoals me leerkracht zei: "suicide is a temporary solution to a permanent problem"

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:05

Ja dan ben je echt van de wereld en vooral in de klas andere mensen houden er trauma's aan over! Moet er niet aan denken dat iemand bij ons uit de klas dat zou doen.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 21:43

Misschien was zijn laatste poging juist wel onbewust een manier van aandachttrekken, als je midden in de klas een zelfmoordpoging doet weet je zeker dat je eindelijk hulp krijgt, of niet dan?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:21

wou hetzelfde typen als pniekepnak!
Ik denk dat het een schreeuw om hulp is! Die jongen heeft hard psychische hulp nodig en het is erg dat hij dat nu pas krijgt! Moet het eerst zo ver komen? Boos!
Er moet ook aandacht aan zijn klasgenoten komen, want het is eng om zoiets mee te maken.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:48

Wat verschrikkelijk , het lijkt me al helemaal erg als het keer op keer mislukt, dan voelt hij zich helemaal rot..

hoop dat het na de psygische hulp beter met hem gaat.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar niet op zulke manieren.. wat verschrikkelijk!




Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Amazonbot, colinneke, Googlebot, janneke_S, Lau, ogidni, Patriesje, PotjeMayo, Sannens, Slagroomsoes, Winna en 128 bezoekers