Nieuwegein ook aan de beurt voor zinloos geweld???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Nieuwegein ook aan de beurt voor zinloos geweld???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 01:41

Ik had vanavond iemand aan de telefoon die voorbij het marktplein in het centrum reed, alles afgezet Verward Niemand mocht het plein op en af.

Hij kwam een vriend tegen, dus hij vroeg wat er aan de hand was. Blijkt dat er tussen twee groeperingen een ruzie was ontstaan, eerst op de vuist en daarna geschoten! Bloos

Hoe lijp kan het worden? Wordt dit een rage???

Blij toe dat ik lekker thuis zat, ik ben regelmatig in een van de eetcafé / bar's te vinden op zondagavond. Blij toe dat ik geen zin had om vanavond gezellig wat te gaan drinken.

Brrr... moet er niet aan denken, volgens mij was ik van schrik als een lijp rondjes gaan rennen op 't plein Haha!

Ben benieuwd of er wat, en zo ja wat, er op het nieuws gezegd wordt...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:12

Het is belachelijk wat er allemaal gebeurd de laatste tijd. Allemaal die ruzies enzo er moet gewoon meer politie op straat komen, hoe kan je het anders tegen gaan??

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:04

Jeetje dat wist ik helemaal niet. Kan je nou nergens meer normaal rondlopen. zucht....

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:11

Er is meer geweld dan ze op televisie laten zien over dit geval heb ik in elk geval niets gehoord kun je nagaan het probleem is dus nog groter Huilen
e politie kan er niets aan doen die pakken het pas aan als er iets erg gebuert ik denk dat de oplossing meer ligt in het bij brengen van normen en waarden en de sociale controle terug brengen.
Het is toch van de gekken dat iedereen alleen maar kan toekijken en niets doen?maar ja als er een vuurwapen bij is kun je je ook maar beter niet mee bemoeien dat is dan wel weer werk voor de politie.
Het is een lastig probleem......

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:29

jeetje, denk je dat je redelijk rustig woont ..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 12:37

Nou dat er nog even niks bekend is kan kloppen, het was gisteravond rond 22.00 uur (geloof ik).

Maar het is echt debiel allemaal...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:20

Was een utrechter die ruzie had met een man uit vianen. En er was ook nog iemand uit nieuwegein bij betrokken. Hoorde ik vanochtend op radio M

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:55

Hier in Assen is een tijd geleden ook geschoten in een uitgaansstraat.
Je zult er maar net lopen...
Drie jaar geleden fietsten mijn zus en ik naar huis na het stappen toen we een hoop gebrul hoorden voor ons werd een jongen finaal in elkaar getrapt door twee jongens. Jongen lag met zijn armen om zijn hoofd in elkaar gedoken op de grond maar de 2 jongens bleven tegen zijn hoofd aan trappen en slaan. Toen ze ons aan zagen komen liepen ze verder, wij naar die jongen op de grond toe, had voetafdrukken in zijn gezicht staan en bloedde maar had verder veel geluk gehad.
Op dat moment kwam er toevallig een politieauto langs, dus wij die achter die jongens aangestuurd. Ze zijn opgepakt en mijn zus en ik moesten een getuigenverklaring afleggen. Jongens zijn veroordeeld voor poging tot doodslag. Heeft een paar keer een heel groot stuk van in de krant gestaan. Vreselijk om te zien... Verdrietig

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:39

Akke schreef:
Was een utrechter die ruzie had met een man uit vianen. En er was ook nog iemand uit nieuwegein bij betrokken. Hoorde ik vanochtend op radio M


wat een mafketels toch ook

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 95 bezoekers