Het moet niet gekker worden.....zinloos geweld!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Het moet niet gekker worden.....zinloos geweld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 23:08

Belt net een vriend van me op die in een nachtmerrie terechtkwam.

Hij wilde ff wiet halen in een coffeeshop hier bij mij om de hoek, dus loopt binnen en kon gewoon ff niet plaatsen wat er daar gebeurt was. Hij zag allemaal bloed op de muur en de grond. Op 2 personen na was de tent helemaal leeg. Dat was een meisje in shock die achter de bar stond te gillen, en een man, die meer dood dan levend was, hangend over de bar. Wat blijkt nou, die man is gewoon met een bijl ingehakt door een neger. Er waren nl. 2 negers een spelletje aan het spelen (iets met dobbelstenen), en deze man is nogal een grapjas, dus die deed steeds iets met die dobbelstenen. Op een gegeven moment waren die negers het zat en ontstond er een ruzie, die uitgelopen is in een slacht partij. Een van die negers haalde een bijl uit een plastic zak en is op die man gaan inhakken. Echt gewoon te eng voor woorden, helemaal omdat ik daar vaak over de vloer kom. Je moet tegenwoordig gewoon oppassen met wat je zegt of doet, wil je er nog levend vanaf komen............ Boos!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:15

Bloos Je vriend was zeker wel in een shok? O wat vreselijk joh echt erg, gewoon te triest voor woorden Verdrietig Is die man nou dood of niet? Nou hopen van niet dan, begin zelf ook wel een beetje bang te worden, zeg gerust ook tegen fietsen dieven in rotterdam ofzo dat ze eraf moeten blijven enzo, kan ik vlgens mij maar mee ophouden de werled wordt steeds gekker!
Maarja koffeshop zou ik never nooit komen vind het eigenlijk belachelijk dat het zo verkocht kan worden, geen mensen volgens mij ook heel gek denken!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:20

ik weet niet waar de wereld heen gaat.

in Alkmaar is de zoon van de eigenaar van cafe de Randeraat
neergestoken afgelopen zaterdagavond.
Na sluitingstijd kwam er een groepje marokanen binnen en
die hebben hem dus neergestoken, net naast zijn lever.
Hij is nu buiten levensgevaar, ik ben blij dat mijn zusje daar
op dat moment niet meer aanwezig was.
Aangezien zij bijna bij het meubilair behoort daar.

dat verhaal van jou vind ik helemaal luguber...

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:26

dit klinkt niet meer als zinloos geweld, dit gaat nog een stapje verder: Het lijkt hier meer op een seriemoordernaar uit een horror film. Sjezes, als je zoiets doet ben je meer dan alleen agressief, dan ben je zwaar gestoord! Zo'n figuur moet voorgoed uit de maatschappij gehaald worden. Ik denk ook dat op iemand die zoiets doet gerust de doodstraf mag worden toegepast.

De hond is de betere mens

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:32

Tjeez.. Ik word er misselijk van en dan heb ik het nog geneens gezien.. Misselijk

Wat zijn dat voor baarbaarse praktijken joh? Gadver.. Ik hoop dat ze hem oppakken en het land uitzetten..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geerten, IASCrawler, SentiBot, TessaxQuincy en 32 bezoekers