Wat is goed voor je? Waarmee verbrand je veel caloriën? Wat is niet goed voor je? Enz.
Brand maar los!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gucci_girl schreef:Gelukkig hebben we thuis een loopband en ik probeer daar wel vaak op te gaan. Dan moet ik van mezelf een half uur erop blijven
Wat ook handig is trouwens.. Bij de grotere sportwinkels hebben ze een soort van neopreen band die je om je middel kan doen. Is voornamelijk voor hardlopers, maar je kan het ook tijdens het paardrijden gebruiken. Slinkt je buik wel van afJe spant je buikspieren meer aan en door het neopreen ga je eronder zweten. Klinkt vies maar het is wel goed
Ilsemarie schreef:edit: 50 baantjes = 1 km binnen een halfuur.
Redrumfox schreef:Iemand enig idee hoeveel calorieën je per dag moet verbranden? Als je normaal eet; 's ochtends, 's middags en 's avonds en 1x per dag een tussendoortje?
cutie_lover schreef:Start to runOf joggen! Het enigste nadeel is dat het weer mee moet zitten..
delerium schreef:wat je ook doet; zorg dat je niet gaat overtrainen. In principe heb je na iedere training 48 uur herstel nodig.
Urielle schreef:Voor ruiters schijnt roeien heel erg goed te zijn. (ik meen dat Anky bijv. ook op een roeitoestel stapt 's ochtends)
Linda schreef:gucci_girl schreef:Gelukkig hebben we thuis een loopband en ik probeer daar wel vaak op te gaan. Dan moet ik van mezelf een half uur erop blijven
Wat ook handig is trouwens.. Bij de grotere sportwinkels hebben ze een soort van neopreen band die je om je middel kan doen. Is voornamelijk voor hardlopers, maar je kan het ook tijdens het paardrijden gebruiken. Slinkt je buik wel van afJe spant je buikspieren meer aan en door het neopreen ga je eronder zweten. Klinkt vies maar het is wel goed
Daarmee verbrandt je geen vet hoor. Je verliest hooguit wat vocht![]()
verootjoo schreef:Dat ligt eraan wat voor soort training je doetUithoudingsvermogen, dus cardiotraining kun je makkelijk elke dag trainen. Krachttraining voor een specifieke spiergroep moet je idd om de dag doen. En maximaalkrachttraining (bodybuilding) heeft zelfs een hersteltijd van 72 uur.