ww

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:03

Ik heb ook een tijdje de straat niet opgedurft, bang voor confrontaties met bepaalde personen. Het had een heel andere aanleiding, maar ik denk het gevoel wel te herkennen.
Ik heb echt een poos in huis gezeten en ging alleen voor het hoognodige eruit. ALS ik dan eens zo'n persoon tegenkwam (wat bijna nooit voorkwam) durfde ik em niet eens aan te kijken. De ommekeer kwam toen één van deze personen (ik deed dus weer alsof ik em niet zag), me riep en een leuk gesprekje met me probeerde aan te knopen. Tjee, dat was een bevrijding. Ik dacht dat ze me hartstikke raar vonden, maar daar was niets van te merken. Achteraf denk ik dat ik me veel te druk heb gemaakt. Ze zullen heus wel eens gedacht hebben; 'wat een rare', maar verder heeft het hen helemaal niet bezig gehouden. Mij des te meer. Ik heb mezelf een jaar lang gekweld.

Nou ja, lang verhaal. Wat ik wil zeggen is; ze hebben vast wel eens nagedacht over jou. Misschien vinden ze je raar, maar het houdt hun verder echt niet bezig. Als je ze tegenkomt, gedraag je dan gewoon en ze zijn weer van t idee af dat je een rare bent. Ik weet dat het simpeler gezegd is, als gedaan. Maar jij bent de enige die er mee zit. En die er dus wat aan kan doen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:06

Zie je nou wel dat je onderdanig bent en niet de confrontatie aandurft Knipoog Knipoog

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:08

nu niet meer Tong uitsteken
En jou ga ik helemaal niet uit de weg.

En nu ontopic blijven Prima!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 14:51

qqq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:00

Jij hebt gewoon een leuke vriend nodig die je weer een beetje op weg helpt. Alles komt goed, alleen je kan het niet forceren. Je bent zelf al heel ver, alleen je ziet dat zelf nog niet. Wacht maar, over een half jaar, dan lees ik wel een topic van jou hoe het nu gaat. Inmiddels: ga lekker naar een shrink en praat erover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:05

Nou Kat, dat klinkt alweer veel beter hoor Lachen.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 15:23

qqq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 15:24

denken jullie dat die stagebegeleider iets voor me kan doen?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:34

Prima schreef:
Jij hebt gewoon een leuke vriend nodig die je weer een beetje op weg helpt. Alles komt goed, alleen je kan het niet forceren. Je bent zelf al heel ver, alleen je ziet dat zelf nog niet. Wacht maar, over een half jaar, dan lees ik wel een topic van jou hoe het nu gaat. Inmiddels: ga lekker naar een shrink en praat erover.


Ik sluit me aan bij Prima. Je bent al heel erg op de goede weg want je weet het allemaal heel goed te vertellen en nu is het een kwestie van daar iets mee doen. Ik weet zeker dat het allemaal weer goed gaat komen hoor Knipoog Je hebt alleen een duwtje nodig in de goede richting en zorg ervoor dat je niet weer dezelfde fouten gaat maken. Zet hem op!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:44

Ben het er ook in grote lijnen mee eens, maar ik wil nog wel even toevoegen dat geluk in JEZELF zit en dus ook uit JEZELF moet komen. Anderen (dus ook een vriend) kunnen daar alleen maar bij helpen, maar IMO is een vriend ook niet de oplossing voor je probleem...

Succes meis, je komt er wel!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:46

carlosje schreef:
Weten jullie,dat ik twee jaar geleden gespot ben door een modellenscout,ze vonden me geschikt,ze vonden mijn gezichts(bouw) mooi en geschikt)maar mijn huid was helaas niet goed en ik moest wat afvallen..Die baas ze tegen die scout "dat heb je weer goed gedaan, goed gezien..Dus lelijk kan ik niet zijn..da's al een ding haha


Een beetje afvallen dat moet ik helaas ook Haha! Dat is toch hartstikke goed voor je ego joh dat je gespot bent door een modellenscout! Ga het gewoon eens ergens proberen joh ze zoeken ook vaak figuranten voor films enzo. Hartstikke leuk en je ontmoet nieuw mensen en goed voor je ego. Een beetje gezond egoïsme is trouwens niet erg hoor!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:11

sorry als ik achterloop, heb niet alle 4 de pagina's gelezen, maar laat die jongen nou gewoon met rust, sorry dat ik het zeg hoor, maar wat zal hij moe van jou worden!!!!!!!
Hij is getrouwd, ga jij nu ook je eigen leven leiden en verlaag jezelf niet zo!!!!!!!!!!!!!!!

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:16

Ik moet me helaas aansluiten bij de vorige reactie. Nu ken ik je niet persoonlijk maar vanuit mijn objectieve oogpunt lijk je haast wel geobsedeerd door deze persoon.
Pak jezelf op en geef jezelf een schop onder je kont! Leer gewoon te genieten van de dingen die wel jouw kant op komen en je voor de wind gaan!
En probeer het leven niet zo zwaar te nemen, zoveel tijd hebben we niet en je kan het maar 1 keer doen! Dus zorg dat je gelukkig bent.......

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:17

Karin schreef:
Ben het er ook in grote lijnen mee eens, maar ik wil nog wel even toevoegen dat geluk in JEZELF zit en dus ook uit JEZELF moet komen. Anderen (dus ook een vriend) kunnen daar alleen maar bij helpen, maar IMO is een vriend ook niet de oplossing voor je probleem...

Succes meis, je komt er wel!


Ben 't wel met Karin eens. Iemand kan wel een aanvulling zijn op je eigen geluk, maar nooit de invulling van je geluk. Je moet het inderdaad zelf doen.
Ben blij voor je dat alles nu wat duidelijker wordt. Je hebt alles beter op een rijtje en weet waarnaar je moet streven.
Zie je wel, het gaat echt wel de goede kant op.
Nog even volhouden en je voelt je een stuk beter!
Lachen

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:09

He , ik ken jou dus ook niet, en heb geen flauw idee wat er precies is voorgevallen waar je dan zo'n spijt van denkt, of waarom je denkt dat mensen jou gek zullen vinden. Maar ik kan wel dit zeggen, het klinkt ard, maar zo is het niet bedoeld; hoe kunt je verwachten dat andere mensen van je houden als je geeneens van jezelf houdt? . Ikzelf ben ook door zon' periode gegaan en het is moeilijk I know, maar probeer ook te denken aan de dingen die je wel goed hebt gedaan; ik zag in je profiel staan dat je heel erg trots bent op je pony; nou denk daar maar eens aan. Probeer daar voldoening uit te halen. Ik heb ook amper vrienden, maar ik heb liever een paar goede vrienden dan 20 'nepperds' . En er zijn andere dingen waar ik trots op ben.
Probeer dus eerst dingen te bedenken waar je trots op bent, hier mag je best mee te koop lopen hoor. Dan ga jezelf weer een beetje waarderen, en volgt de rest vanzelf......

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 20:35

qqq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 21:27

qqq