Weekend Veluwe!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 14:55

Voor ons maakt het niet uit welk weekeinde, we hebben ze (nog) alle drie vrij staan. Dick en ik gaan dus ook mee, met Leonardo en Milena. Dusse Stef, Honey moet ook mee hoor, je bent niet de enige op een pony! Houdt ze makkelijk bij (we gaan toch voor de gezelligheid, niet voor de snelheid, dan kunnen we ook naar Duindigt).
Overigens vind ik het geen goed idee om de extra kosten voor huurpaarden mee te verdelen over de mensen met eigen paarden. Wij maken tenslotte weer extra kosten voor het vervoer van onze dieren etc.
Ben benieuwd wanneer we gaan en wie er allemaal meegaan! Oh ja, enne Stef, als het het weekeinde in mei of april wordt, kunnen we s avonds alvast oefenen voor onze demo samen!!! Groetjes, Sonja.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 18:53

nee, denk ook niet dat t nodig is die kosten te verdelen, jullie betalen ook al stalingskosten dus dan kom je weer gelijk uit.
Ik heb t er met mijn mams overgehad. En nu vraag ik me af of het ook mogelijk is om gewoon alleen zzaterdag mee te rijden en eten. en daarna gewoon naar huis te gaan. Kootwijk is voor mij namelijk niet zo ver weg. En ik heb niet t geld om een heel weekend te gaan.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 13:49

Ja...ik kan niet in mei, niet alleen vanwege redenen die al ergens anders (1 van de 3 berichten over deze rit) neer schreef maar ook omdat ik dan mijn nieuwe zadel zal moeten betalen (die is dan af) en na 2500 piek leger in de portemonnee moet ik toch even dat gat in mijn hand afplakken!!
Maarreh, is het niet te regelen dat bij die huifkartocht ook mensen mee kunnen die niet kunnen blijven de rest van de tijd???
Zodat we 1 dag een ontmoetings'picknick' hebben sommigen dan weer naar huis gaan??
Zou ik wel heel leuk vinden....dat kan ik (hopelijk) nog wel bekostigen!
De westernstal waar mijn man rijdt gaan iedere zomer met alle paarden een week naar kootwijk, ik geloof dat ze erheen rijden Pling
Nou ja ik hoor het wel???
Groetjes,

Manon

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 16:14

vind ik wel een goed idee want een weekend vind ik vrij lang en het is eenhoop geld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 12:33

mag ik ook mee??

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 13:45

"snik" ik kan op die datums niet....Verdrietig

_________________
Wees goed voor je paard, dan heb je een vriend voor het leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-02-19 12:46 ]</font>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 14:46

ik ga ook wel mee. moet ik alleen wel snel een definitieve datum krijgen want misschien is ze anders wel op wedstrijd. ik kan misschien niet allebei de dagen meerijden maar misschien vin iemand het leuk om dan zondags nina me te nemen op de buiten rit????
ikkan denk ik vanwege mijn heupafwijking echt maar 1 dag ophaar rijden maar wil wel alle dagen me hoor. dus schrijf me er maar bij. he ik heb er nu al zin in lang leve de bokt rit

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-01 14:55

Ik denk dat het het weekend in mei (4,5,6 mei) wordt, omdat tot nu toe de meeste op die datum willen.

Er komt binnenkort een lijst op bokt te staan die Bart aan het maken is, en daar kan iedereen zich op inschrijven, met alle gegevens erbij (welke datum je het liefst wil, eigen paard / leenpaard / paard huren, eigen vervoer, etc.) Naar aanleiding daarvan weet ik zeker welke datum het wordt (waar de meeste voor kiezen), hoeveel er mee gaan en hoeveel paarden er mee gaan, en ga ik alles bespreken.

Oja, zijn er nog paarden die absoluut niet op stro kunnen? Die van mij kan eigenlijk niet op stro, maar ik betwijfel of ze daar ook paarden op zaagsel o.i.d. hebben staan en anders moet ik het maar gewoon 2 dagen proberen om haar op stro te zetten.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 15:05

Ik wil ook wel heel graag mee, maar ik kan Bram niet meenemen.Dan zet ik heel de groep op stelten. En met een grote groep is hij altijd heel opgefokt en maakt hij zich supersterk.Dat durf ik dus niet aan, dadelijk gebeuren er ongelukken ( hijis nogal lomp) Maar ik zou wel heel graag mee willen, misschien dat ik thuis iets kan regelen voor een ander paard ofzo..
Oh ja in mei is prima

Groetjes ymke