Zijn jullie ook altijd ALLES kwijt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Zijn jullie ook altijd ALLES kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 11:30

Ik wel hoor, gek word je ervan. Ik heb sinds 3 maanden een nieuw paard waar ik dolgraag foto's van wil maken (voor mn avatar bijv.) maar ik heb een digi camera en ik kan de oplader niet vinden en mn batterij is nog leger dan leeg. Maar het is zo leuk om om de paar maanden een foto te maken want het is een schimmel. EN weet je wat het leuke is dat een ander ook nooit weet waat het eventueel zou kunnen liggen.
Oke genoeg geklaagd.

groetjes

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:32

Haha, ik dacht dta je je paard kwijt was toen ik de eerste regel las *LOL*

Tsja, ik heb dat nooit, behalve als mijn moeder mijn kamer heeft opgeruimd, omdat ze het zo'n zooitje vond Frusty

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:36

Ja ik ben ook altijd alles kwijt. Vergeet ook altijd alles namen, afspraken noem maar op. Soms wel lastig om zo chaotisch te zijn maar ik ben er wel aan gewend inmiddels. Knipoog

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 11:45

Haha, ik dacht dta je je paard kwijt was toen ik de eerste regel las

Nou zo gek is dat bij mij niet hoor want dat is dus al wel een keer gebeurt. Ze krijgt alles open, elke deur. Maar toen ik haar net had wist ik dat natuurlijk nog niet dus ik ging smorgens naar stal want ik moest alle paarden eten geven en de koeien melken en ik kom binnen. Mijou weg. Ze was gelukkig niet ver weg want ze kunnen als het goed is snachts de stal niet uit. Maar dat was wel heel grappig smorgens vroeg. En nu staat ze in een andere stal met een opening in de deur maar die deur krijgt ze ook open dus heb ik bovenin een ketting om de deur zitten zodat ze er nooit uit kan en toen had mevrouw gister de buurvrouw helpen ontsnappen. Ze had die deur opengemaakt. Gek word ik ervan, anders krijgt ze maar gewoon een dichte deur hoor want dalijk gebeurt er wat met die pony die naast haar staat. Wel grappig hoor zo'n paard.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie