Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_lieze schreef:Mijn broer doet het heel vaak, dat zitten er 10 druktemakers beneden omdat ze elkaar doodschieten en dat niet grappig vinden![]()
Wel grappig om ernaar te gaan zitten kijken.
Jammer dat het alleen maar 'stuudjes' zijn
Twinkle81 schreef:Een aantal collega's van mij organiseren wel eens een lanparty. Ik doe niet actief mee, maar de laatste keer ben ik wel 'even' langs geweest. Ik was er om 18uur en om 5 uur (inderdaad, 's morgens) ben ik pas naar huis gegaan. De Wii en X-box bleken erg verslavend (vooral aangezien die op een bioscoopscherm waren aangesloten).
Myryana schreef:Vroeger mee gedaan met een lanparty.. is al weer paar jaar geleden maar dat was echt te gaaf.
We hadden echt van alles aangesloten dus iedereen had wat te doen. Ik was wel het enige meisje maar dat vonden de jongens niet erg (een ervan was toen mijn vriendje)
Helaas is mijn huidige PC niet goed genoeg voor een LANparty maar ja.. krijg nog wel een nieuwe PC en dan kan het misschien weer.
Brittol schreef:Het lijkt me wel een keer leuk om te doen. Maar ik vraag me af, wat voor spel speel je dan op de computer met z'n allen?
Ik ken alleen World of Warcraft, maar dat begint na een tijdje toch wel te vervelen?
Lepeltje21 schreef:Wat voor pc heb je dan? Bij ons heeft ook niet iedereen een even goede pc, maar zo lang de pc die het spel host maar goed genoeg is bij ons hebben een aantal zo'n supercomputer, helemaal zelf ik elkaar gezet, waaronder mijn vriend, dus een van die pc's is meestal de host.
MoonChloe schreef:komt er een vriend een hamburger bakken
Miemserik schreef:Het lijkt me heel vet maar krijg die computer met geen mogelijkheid mee
Kims schreef:MoonChloe schreef:komt er een vriend een hamburger bakken
Dat hoort echt bij een LAN inddDIe gasten vreten de héle dag door frikandellen. En om 8 uur smorgens (na een korte slaap) komen de frietjes mét klodders mayo en kroketten tevoorschijn. Brrrr