Lanparty?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ouwe

Lanparty?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 19:16

Ik doe weleens mee aan een lanparty. Voor degenen die niet weten wat dat is: het wordt bij iemand georganiseerd, iedereen neemt zijn (of haar) pc mee, alle pc's worden aangesloten op het netwerk en gamen maar! Het hele weekend tegen elkaar gamen, tot diep in de nacht. Ik vind het helemaal geweldig, het is echt gezellig tijdens lan, en het is ook nog eens ontzettend leuk om tegen elkaar te spelen.

Nou mijn vraag, zijn er ook bokkers die weleens meedoen aan een lanparty?

Polivy

Re: Lanparty?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:17

Het lijkt me wel leuk, maar nog nooit gedaan.
Mijn internetverbinding zou er ook niet goed genoeg voor zijn Haha! En ik ken niet zoveel gamers. Eigenlijk geen Tong uitsteken

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:20

Mijn broer doet het heel vaak, dat zitten er 10 druktemakers beneden omdat ze elkaar doodschieten en dat niet grappig vinden Clown
Wel grappig om ernaar te gaan zitten kijken.
Jammer dat het alleen maar 'stuudjes' zijn Tong uitsteken

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 19:23

x_lieze schreef:
Mijn broer doet het heel vaak, dat zitten er 10 druktemakers beneden omdat ze elkaar doodschieten en dat niet grappig vinden Clown
Wel grappig om ernaar te gaan zitten kijken.
Jammer dat het alleen maar 'stuudjes' zijn Tong uitsteken

Zo gaat het inderdaad bij ons ook Clown

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:33

Het lijkt me heel vet maar krijg die computer met geen mogelijkheid mee Clown

Twinkle81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:39

Een aantal collega's van mij organiseren wel eens een lanparty. Ik doe niet actief mee, maar de laatste keer ben ik wel 'even' langs geweest. Ik was er om 18uur en om 5 uur (inderdaad, 's morgens) ben ik pas naar huis gegaan. De Wii en X-box bleken erg verslavend (vooral aangezien die op een bioscoopscherm waren aangesloten).

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 19:47

Twinkle81 schreef:
Een aantal collega's van mij organiseren wel eens een lanparty. Ik doe niet actief mee, maar de laatste keer ben ik wel 'even' langs geweest. Ik was er om 18uur en om 5 uur (inderdaad, 's morgens) ben ik pas naar huis gegaan. De Wii en X-box bleken erg verslavend (vooral aangezien die op een bioscoopscherm waren aangesloten).

Dat is inderdaad ook wel erg gaaf!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:54

Vroeger mee gedaan met een lanparty.. is al weer paar jaar geleden maar dat was echt te gaaf.

We hadden echt van alles aangesloten dus iedereen had wat te doen. Ik was wel het enige meisje maar dat vonden de jongens niet erg (een ervan was toen mijn vriendje)

Helaas is mijn huidige PC niet goed genoeg voor een LANparty maar ja.. krijg nog wel een nieuwe PC en dan kan het misschien weer.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 19:56

Myryana schreef:
Vroeger mee gedaan met een lanparty.. is al weer paar jaar geleden maar dat was echt te gaaf.

We hadden echt van alles aangesloten dus iedereen had wat te doen. Ik was wel het enige meisje maar dat vonden de jongens niet erg (een ervan was toen mijn vriendje)

Helaas is mijn huidige PC niet goed genoeg voor een LANparty maar ja.. krijg nog wel een nieuwe PC en dan kan het misschien weer.

Wat voor pc heb je dan? Bij ons heeft ook niet iedereen een even goede pc, maar zo lang de pc die het spel host maar goed genoeg is bij ons hebben een aantal zo'n supercomputer, helemaal zelf ik elkaar gezet, waaronder mijn vriend, dus een van die pc's is meestal de host.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:59

Het lijkt me wel een keer leuk om te doen. Maar ik vraag me af, wat voor spel speel je dan op de computer met z'n allen?
Ik ken alleen World of Warcraft, maar dat begint na een tijdje toch wel te vervelen?

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 20:01

Brittol schreef:
Het lijkt me wel een keer leuk om te doen. Maar ik vraag me af, wat voor spel speel je dan op de computer met z'n allen?
Ik ken alleen World of Warcraft, maar dat begint na een tijdje toch wel te vervelen?

Wij doen Worms, Command&Conquer, Battlefield, LOTR, dat soort spellen. World of Warcraft is een online spel, dat doen wij niet. Wij spelen via het netwerk tegen elkaar.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:07

ben zelf een keer naar een landelijke geweest Tong uitsteken toen kwam basshunter ook nog optreden (met de 2 nummer boten anna en dat liedje over computers dus)
daar had je dus echt een super grote box (waar ook beursen ed gehouden worden) dus was echt mega

en welleens bij me vriend thuis en bij zijn vrienden.. de zooi die ze maken is echt te erg altijd Bloos!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:15

Ik ben een keer op een LANparty geweest. Het is alleen leuk als je zelf mee doet, anders verveel je je dood.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:23

Haha ben precies een week geleden wezen kijken.. was wel leuk opzich Haha!
Dan gamen ze 25 uur oid achter elkaar, 3 uur slapen, en weer verder gamen. Vork

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:43

Mijn vriend organiseerde vroeger lanparty's voor zo'n 200 man. Ik heb er ook wel eens gezeten, maar niet voor de spelletjes. Het is gewoon ontzettend gezellig! Wat ik ook vooral deed was bestanden uitwisselen met andere mensen. Die kan je heel snel van de ene pc op de andere krijgen.

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:29

Zowat de helft van de mannelijke kant van onze vriendengroep zit bij Meldersnet
Waar ze elke 2 maanden een lan organiseren
Een keer in het jaar organiseren zij ook Masterlan
Een Lan van een maatje groter.
Ook gaat er elk jaar een delegatie naar Campzone en ze hebben dit jaar de Camp tent cup gewonnen Vork

Achja, best leuk, en ook wel leuk om rond te lopen enzo. Maar ik ben niet zo goed in al die spellen dus ik hou 't bij rondlopen en rondkijken Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:34

Mijn broertje gaat ook wel regelmatig naar een lan party (voor doven)
En mijn oudste broer organiseert er soms eentje, komen al zijn vrienden in zijn piepkleine kamer spelen, zit ik in keuken 's morgens, komt er een vriend een hamburger bakken Misselijk

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:27

Mijn vriend doet het ook wel eens alleen dan zonder mij ik vind er werkelijk geen barst aan Clown Haha!

Hij heb ook weleens zn pc op zn teen laten vallen waarbij zn nagel er meteen vanaf kwam zeggen , die die weer "vast" plakte met pleisters Sigaar

Door de wodka voelde die het in ieder geval niet, was flink verdoofd Haha! Das ook het nadeel van je pc overal mee naar toe slepen Clown

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:54

Lepeltje21 schreef:
Wat voor pc heb je dan? Bij ons heeft ook niet iedereen een even goede pc, maar zo lang de pc die het spel host maar goed genoeg is bij ons hebben een aantal zo'n supercomputer, helemaal zelf ik elkaar gezet, waaronder mijn vriend, dus een van die pc's is meestal de host.

Haha.. nou laten we het zo zeggen.. Meeste games kan ik wel runnen maar wil ik echt games in netwerk spelen dan zou ik wel een lag hebben.

En het feit dat hij beetje uitelkaar valt enzo.. dus niet echt fantastisch ^^

Speelde vroeger altijd C&C en RTCW enzo.. dat was wel ontzettend gaaf.. en leuk om nu af en toe eens te doen. Worms over netwerk nog nooit gedaan helaas maar dat lijkt me ontzettend stoer.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 07:47

Zo'n megalan lijkt me ook wel gaaf om eens naartoe te gaan!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 09:27

MoonChloe schreef:
komt er een vriend een hamburger bakken Misselijk

Dat hoort echt bij een LAN indd *LOL* DIe gasten vreten de héle dag door frikandellen. En om 8 uur smorgens (na een korte slaap) komen de frietjes mét klodders mayo en kroketten tevoorschijn. Brrrr

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:43

AoE II / RAII / WCIII en CS Lan-party wel gedaan Haha! Echt leuk om te doen Ja maar 't mat je wel af Nagelbijten / Gniffelen

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 11:39

Ja, het is ook nog een eetfestijn! Wij zetten vaak ook nog midden in de nacht de frituur aan Haha!

AoEII is inderdaad ook een leuk spel, hebben we de afgelopen lan ook nog gedaan. Binnenkort gaan we er zelf thuis eentje organiseren, want we hebben net een huis en voordat alles erin komt gaan we een lan organiseren Haha!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 12:50

Miemserik schreef:
Het lijkt me heel vet maar krijg die computer met geen mogelijkheid mee Clown

Idd, nog nooit van gehoord eigenlijk maar lijkt me best leuk. Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:03

Kims schreef:
MoonChloe schreef:
komt er een vriend een hamburger bakken Misselijk

Dat hoort echt bij een LAN indd *LOL* DIe gasten vreten de héle dag door frikandellen. En om 8 uur smorgens (na een korte slaap) komen de frietjes mét klodders mayo en kroketten tevoorschijn. Brrrr

Precies, frituur staat bij ons dan ook hele dag aan.. echt smerig Tong uitsteken