Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 00:28

Ik ben radeloos, en hoop dat er hier iemand is die mij helpen kan.....

Even kort het verhaal;
Het zit namelijk zo, ik heb een eigen discussieforum en deed dit samen met 5
andere mensen, dat gaat prima.
Een van de moderatoren gaf medio februari aan dat ze zwaar in crisis lag met dr zelf, relatiebreuk etc...Dit kwam als donderslag bij heldere hemel daar zij nooit iets over haarzelf vertelde...

We hebben wat over en weer gemaild, ze had ondertussen medicijnen gekregen, maar het werd alleen maar erger...Maar ze gaf wél aan weer terug te willen komen alleen even wat rust wilde...
Goed dat gaven we haar natuurlijk rond week 13 zou ze weer wat van zich laten horen..
Maar mss voel je hem al hangen, het bleef doodstil van haar kant.
Ik heb dr nog twee mailtjes tegenaan gegooit, maar kreeg geen antwoord meer.
Ik kende dr van diverse andere fora's waar ze actief was, en ben daar gaan kijken in dr pofielen,
ik hoop dat jullie begrijpen dat ik me enorm veel zorgen maakte.....

Al haar laatste bezoeken waren heel duidelijk, rond half februari waren haar laatste bezoeken
op de forum's.....Ik zag ook dat leden vragen gingen stellen hoe het met de altijd zo sociale ***ging.
want ze was er écht altijd.

Nu heb ik alleen nog haar hotmail adres, weten jullei waneer dat verloopt?
Ze was een succesvol zakenvouw, het lijkt me niet het type wat er tussen uitou piepen, maar dit.......Sja het zou zo maar kunnen.

Ik heb dr IP en hotmail, maar kan niets....
Is er iemand die met me mee zou kunnen/willen denken om erachter te komen of er nog leven aan die kant is?

Groetjes Chiqa

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Zal diegene niet meer leven, hoe kom ik daar achter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 00:35

Volgens mij verloopt een hotmail adress na 90 dagen, pff wat erg zeg, ik hoop maar dat ze er gewoon tusen uit is of het heeldruk heeft...
Ik snap echt dat je je zorgen maakt, sterkte ermee!!

Anoniem

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 00:44

Jeetje!

Ik snap echt heel goed dat je je druk maakt, zou ik ook doen!
Tjah, ik weet niet of je nog wat meer van haar weet uit profielen of iets dergelijks?
Misschien een oproepje plaatsen ofzo?

Marigold

Berichten: 12571
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 00:48

oei, ja dat klint ernstig.
als er echt iets aan de hand is in iemands relatie,
en dan bedoel ik mishandeling of iets in die aard
dan praat diegene daar niet over.

ik vind je zorgen dan ook zeker gegrond.
ik hoop dat je haar kan traceren, of contact met haar kan krijgen.
heb je geen naam, zodat je haar kan bellen, of mensen uit haar omgeving om contact mee op te nemen?

*maakt zich nu ook zorgen..*

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 00:49

Als het psychisch niet goed met haar ging kan zo ook zomaar opgenomen zijn... als je je echt heel bezorgd maakt zou je de politie kunnen waarschuwen. Die kunnen meer met een IP-adres dan jij.

Sterkte!

Anoniem

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 01:00

Bedankt voor jullie meedenken, ik maak me dus niet voor niets zorgen....
Marigold schreef:
heb je geen naam, zodat je haar kan bellen,

Nee dat is nu wel een nieuwe afspraak als we een moderator dr bijnemen,
telefoonnummers afgeven....
Maar ja daar zijn we nu te laat mee.

Kijk ik heb er ook wel aangedacht dat ze geen contact meer wilde...
maar dan was ze wel verschrenen op de andere fora's...
Ik heb een moderator aangeschreven van een van die forum's en die maakte zich dus ook zorgen...
Ze was daar ook een actief lid en hij kreeg ook vragen.

Prrrr schreef:
Als het psychisch niet goed met haar ging kan zo ook zomaar opgenomen zijn...

Ja daar heb ik dus niet aan gedacht! Pling zou idd ook nog kunnen......
Zo zie je maar weer wordt je toch weer even op ideeen gebracht...

Als dr hotmail na 90 dagen verlopen is kan ik dr dus niet meer mailen op dat account?
Of weet iemand hoe ik dit checken kan?

Zo hebben we een lid in onze ledenlijst staan, ik weet dat ze therminaal kanker heeft.
Ze was er altijd.....en zij is dus nu ook verdwenen....Kan best zijn dat ze in het ziekenhuis ligt, ik heb dr een PB gestuurt, maar die blijft hangen in mn outboks.

Gatsie....zo zie je maar weer hoe machteloos je bent en dus iemand zomaar.....'verdwenen' kan zijn.
Brrrr...

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 01:29

Weet je haar volle naam? Misschien googlen zodat je meer over haar te weten kunt komen?

Als je bv op mijn naam googled (niet op Quellian dan he Knipoog ), dan kom je op de site van mijn werk, incl. foto, emailadres en telefoonnummer. Misschien bij haar ook?

Succes in elk geval!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 01:34

Nare situatie! Misschien heeft ze zich laten opnemen idd... Laten we het hopen. Een hotmailadres moet je na 30 dagen niet inloggen heractiveren geloof ik, als je dan niet inlogt verloopt hij na een tijdje inderdaad...
Ik hoop dat je er toch achter kunt komen.

Doet me eraan denken. Toen ik 13 was had ik een internetkennis uit Noorwegen. En altijd dacht ik: als er wat met hem gebeurt, zal ik het nooit weten...

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 01:51

poes schreef:
Doet me eraan denken. Toen ik 13 was had ik een internetkennis uit Noorwegen. En altijd dacht ik: als er wat met hem gebeurt, zal ik het nooit weten...

Zo heb ik een hele goede vriend waarvan ik geen ouders/broers/zussen ken. Als er iets met hem gebeurt zal ik OP of vage kennisen moeten rekenen, of mensen uit zijn dorp. Nagelbijten / Gniffelen Best naar gevoel..

TS; Kent niemand de persoon in kwestie 'in het echt' ? Niemand die haar volledige naam heeft? Weet je waar ze woont?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 01:52

Herinner me zo een keer dat mijn gsm plat was, en ik bij mijn vriend lag te slapen en mijn lesgenootjes zich suf gebeld hebben, op internet gegevens gezocht hebben, etc.

Ik zou ook niet zo meteen weten hoe je haar kunt contacteren eigenlijk. Echt moeilijk. Ik vind het iig vreemd dat ze plots niet meer van haar liet horen, aan de andere kant is het ook te begrijpen dat je bij eventuele opname er even niet aan denkt om een bericht op alle fora te plaatsen.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 01:55

Ik weet dan wel weer waar zijn ouders wonen, dus als het me echt te eng word ga ik gewoon bij hun op de stoep staan. *LOL* Maargoed we dwalen een beetje af.

Hoop dat je snel wat hoort, TS!

noudy

Berichten: 1870
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 04:22

tjee wat rot zeg kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als ze er echt altijd was, en dan ineens niets meer ik zou niet weten hoe je erachter moet komen, hoop dat er niets ernstigs aan de hand is succes ermee

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 05:28

In een inrichting (tenminste hoe ik het hebmeegemaakt) mag je een half uur per dag internetten.. Dus ik denk dat ze dan wel iets van zich had laten horen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110676
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 05:37

Zo heb ik ook een vriend die in een heel ander land woont. Wanneer er iets met hem aan de hand is zal ik ook op zijn familie moeten kunnen rekenen. Best eng inderdaad.. Hmm toch maar eens nog een keer met hem over hebben, want dit zet me wel weer aan het denken.

Moeilijk dit hoor. Je hebt waarschijnlijk al haar berichten al doorgenomen? Geen Woonplaats genoemd?

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:29

Heb je geen achternaam en woonplaats? Of weet je waar ze werkt? Kun je mssn daar heen bellen?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:33

Faelivrin schreef:
poes schreef:
Doet me eraan denken. Toen ik 13 was had ik een internetkennis uit Noorwegen. En altijd dacht ik: als er wat met hem gebeurt, zal ik het nooit weten...

Zo heb ik een hele goede vriend waarvan ik geen ouders/broers/zussen ken. Als er iets met hem gebeurt zal ik OP of vage kennisen moeten rekenen, of mensen uit zijn dorp. Nagelbijten / Gniffelen Best naar gevoel..

TS; Kent niemand de persoon in kwestie 'in het echt' ? Niemand die haar volledige naam heeft? Weet je waar ze woont?


deze situatie ken ik Knipoog kende alleen hem, niet zijn ouders
kwam na 3 weken erachter dat hij verdronken was Boos!

@ts:
plaats een oproep op het forum of er iemand meer informatie heeft over de persoon
misschien heeft iemand haar een keer ontmoet, weet ie waar ze woont

Jacimatho

Berichten: 9606
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:37

Of inderdaad al haar posts naspitten op informatie die duidt op een stad, dorp, naam of andere gegevens waarna je verder kan zoeken.

Succes!!

MamboBeach

Berichten: 12626
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Weiland en stal!

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:37

Probeer diep in je geheugen te graven, is er niet 1 ding waar je op uit op kan maken in welke hoek je moet zoeken?

Of een naam en dan googlen, zoals eerder is genoemd?

Veel succes met je zoektocht.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 11:39

Wat je desnoods nog kunt doen is naar hetf orum van www.voelspriet.nl gaan, das een forum als ik me niet vergis om uit het oog verloren mensen te vinden, oproep te doen.
Als je dr vcoornaam en woonplaats hebt, zou je schoolbank.nl ook eens kunnen proberen. Mss heeft deze persoon meerdere emailadressen en gebruikt ze daar een andere voor?

Probeer een kliniek uit haar omgeving te contacten. Zij zullen niet zeggen of zij er zit, maar je kunt er allicht een boodschap achterlaten voor het geval ze daar wel verblijft, om contact op te nemen, al is het maar om te weten dat het goed met haar gat he.

Nare situaties hoor, bah.
Kijk, veel mensen willen graag anoniem blijven op een forum, maar jij hebt niet zomaar een kletsforum, ja ook dat wel, maar er schuilt meer achter, men kan dara echt voor alles terecht, de socialiteit is erg groot bij jullie en k denk dat wanneer iemand zich aanmeld je zeker om een telnummer zou kunnen vragen. Of diegene dit geeft is vrijblijvend, maar in zulke gevallen wel erg belangrijk.

Mn oude hotmail doet het nog steeds gewoon. Hij verloopt wel, maar kan wel inloggen na maanden en zie dan ook gelijk mn inbox. Helaas alleen geen berichten meer, die worden maar een beperkt aantal dagen bewaard de ongelezen..

Veel succes...hopelijk wordt ze gauw getraceerd.

Anoniem

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 12:52

Hoi allemaal bedankt voor het meedenken!
Haar echte naam heb ik nooit gekregen en die wilde ze nooit geven ook, ze vertelde eigenlijk nooit iets over haar privé leven, daar was ze erg straight in, ik wist niet eens dat ze een relatie had, wél dat ze een goede baan had en veel op de weg zat...

Ze kwam op mij over als een zakelijke betrouwbare nette vrouw, als we per abuis iets buiten haar om hadden geregeld omdat ze niet online was, nam ze ons dat erg kwalijk, en terecht.

Dus op naam zoeken lukt niet, ik weet wel waar ze woont, namelijk Oost Vlaanderen.

Kimberley77 schreef:
Wat je desnoods nog kunt doen is naar hetf orum van www.voelspriet.nl gaan, das een forum als ik me niet vergis om uit het oog verloren mensen te vinden, oproep te doen.

Hey goed, idee, alleen weet jij de naam van het forum voor me?
En idd de socale controle is vrij hoog op ons forum, er zijn ook veel leden die contacten hebben met elkaar, behalve *** Dus zij hield zich altijd afzijdig.

Angelstears schreef:
plaats een oproep op het forum of er iemand meer informatie heeft over de persoon

Dat heb ik dus een maand geleden gedaan, ik zag namelijk dat ze uitbundig werd gefeliciteerd op haar verjaardag...
Achter geen reactie van E. Zij maakten zich zogen, dat zag ik (Ze plaatste toch ruim 5-7 berichten per dag daar) En ze reageerden ook geinteresseerd toen ik een oproep plaatste, ook zíj maakten zich zorgen.

Ik denk nu ook aan een opname.....
Ik weet dat als je gesloten zit (het dus erg bont gemaakt hebt) je de toegang tot internet onzegt kan worden.
Maar ik weet gewoon dat als ze éven de kans had gekregen dat ze de moeite zou nemen om een mailtje te sturen...

Faelivrin schreef:
TS; Kent niemand de persoon in kwestie 'in het echt' ? Niemand die haar volledige naam heeft?

Nee helaas dus....ik vrees dat het een questie van wachten wordt...Ik neem aan dat áls je werkelijk overleden is dat dr IP ook dr uitgaat....mits ze natuurlijk samen een PC had met haar ex.

maartje_h

Berichten: 8069
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: achterhoek

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 12:54

ik hoop voor je dat je snel te weten komt hoe het met haar is
sterkte met de zodektocht

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:47

http://www.voelspriet2.nl/forum/index.p ... 3e1884bec&

je moet je wel inschrijven, kost niets..dan scroll je naar beneden en zie je speciaal een stukje voor personenzoeker. Ze kunnen erg veel vinden voor je. Ze hebben mij ook ooit eens geholpen en dat ging erg snel, met goed resultaat Lachen
Succes.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:36

Ooh wat naar is dit zeg. Ik zou niet weten hoe ik je kan helpen, maar ik hoop wel dat ze een keer reageerd.

Er schiet me nu wel iets te binnen, kan je niet contact op nemen met hotmail? Met alleen de vraag of er onlangs nog iemand is geweest ofzo? Overigens hebben zij weleens meer informatie over personen, een naam misschien!
Veel succes in ieder geval!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110676
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:50

Hotmail zal in ieder geval nooit zomaar prive-gegevens bekend maken.

Anoniem

Re: Dit is toch bizar...Zal diegene nu nog leven...(Maak me zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:27

Jeetje dat is wel naar idd..
Ik ken ook veel mensen alleen maar van MSN of forums en dan denk ik ook wel eens: ''Wat als er iets met ze gebeurd..''
Ik hoop dat je snel wat van/ over haar hoort want ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt..