Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:52

Even heel kort een steek geven bij het weg gaan zou ik zeker doen. En dan kijken wat hij daarmee gaat doen. Lachen Haha, is voor hem iig stof om na te denken. Tenminste, als het geen vriendschappen naast jullie relatie breekt zou ik het wel doen.

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:58

Zeker ermee confronteren!

Hij denkt dat jij er niet achter komt dat hij vreemd is gegaan toch? Laat het maar lekker weten.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 12:09

@LesleyLady en Faelivrin, hij is inderdaad erg moeilijk als het gaat om communiceren en ik wil het door het hem te zeggen echt inderdaad stof geven om over na te denken, geen enkel meisje die dit accepteerd.

Want de vriendschappen naast mij ex-vriend betreft, zit dat wel goed en zoniet weet ik ook gelijk wie mn echte vrienden zijn en wie niet.

ilona_89

Berichten: 409
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: IJsselmuiden

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:17

hmm,, ik zou hem er mee confronteren, maar gwoon heel klein, er niet een groot drama van maken

Leetjuhh

Berichten: 599
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Breda

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:17

Wanneer ga je je spullen halen?

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:18

ik zou ook ff zeggen, of vragen, moet ik nog iets weten, of ik heb nog iets vernomen he..

de groeten aan, is ook een goeie Knipoog

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:20

Wat een (*&@$*^#2
Wat ik nu altijd vervelend vind, waraom hoor je nú pas dat hij een jaar geleden is vreemdgegaan?
Waarom zegt niemand jou dat eerder???

Anoniem

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:21

confronteren op een manier dat het lijkt of je het een lachertje vind! ik zou dus op het moment van weglopen gaan lachen en zeggen ooooooooja doe de groeten aan N en dan nog harder lachen en weglopen daarna niet meer omkijken en hups de auto in! keertje toeteren, keertje zwaaien en froemmmmmmmmmmmmmmmmm weg! out if side out of mind! dagdag EIKOL

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:24

Men are pigs Tong uitsteken

Anoniem

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:30

Ik zou de eer aan jezelf houden Ja
Je lost er niets mee op..
Wel een enorme N*aistreek van hem. Bloos

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 12:51

Ik wilde morgen of Vrijdag mn spullen gaan halen,zoiezo voor t weekend.

LCharlotte: Ik heb het nooit eerder te weten kunnen komen, omdat die vriend van mij zn broer een paar maanden weg is geweest, en pas kort geleden hoorde dat zijn broertje met mij omging. Zo ging het balletje rollen. Maar dan nog was het mijn ex zijn taak om het mij te zeggen, niet iemand anders.

@Share, die vind ik wel goed Lachen

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 13:07

nou, net wat over en weer gesmst, conclusie is dat hij rond 6uur miin spullen komt brengen,..Is dit nou slim? Of zal ik er toch op aandringen dat ik het zelf kom halen?

Tempus_Fugit
Berichten: 3666
Geregistreerd: 08-08-05

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:11

Water_Olivia schreef:
nou, net wat over en weer gesmst, conclusie is dat hij rond 6uur miin spullen komt brengen,..Is dit nou slim? Of zal ik er toch op aandringen dat ik het zelf kom halen?


Dit is heel slim... kan je hem namelijk hoogst persoonlijk de deur uit kicken (hup schop onder z'n kont en weg wezen!).. én jij hoeft er geen moeite voor te doen om helemaal naar hem te komen.

Maar ik zou als ik jou was het er wel even inwrijven hoor, en dan niet jezelf belachelijk maken.

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:12

als je ze gaat halen kan je wel de deur achter je dicht doen zeg maar, jij bepaalt wanneer je weg kan.
Maak je er niet te druk over, doe wat je zelf wilt.
Ga je hem er nu mee confrenteren of niet?
Ik zou het wel doen maar dan ook net als wat share al zei, alsof het een lachertje is. en ook niet verder meer op in gaan, relatie is toch voorbij, VRIJGEZELLIG Haha!

haha idd thagirl

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 13:17

Ik heb net met mijn vriendin afgesproken dat we om 7uur naar zijn huis gaan, omdat ik dan inderdaad zelf bepaal wanneer ik de deur achter me dicht doe Lachen

Ik ga hem er zeker mee confronteren, maar wel kort. Ben nu al beetje zenuwachtig, maar heb wel voorpret haha.

smarty

Berichten: 359
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Een lieflijk dorpje in Gelderland

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:18

Als je jezelf goed genoeg kent om niet uit je rol te vallen... Zou ik gaan voor de optie, terloops even melden met een mega glimlach (arogant liefst) "was het leuk, met die meid vorig jaar? ik zal haar de groetjes van je doen!" en dan dus gewoon aan lopen, of je gsm pakken en een foto van zijn verschrikte kop maken!
Ik zou zijn spullen fijn in een grote vuilnis zak of een oude doos doen, en het bij hem af geven! Dan kun je tenminste ook weg wanneer je wilt, en is het op JOUW tijd en JOUW moment!!!
Dat is alleen maar goed voor je zelfvertrouwen, hij gaat niet bepalen wanneer jij weer eens voor hem tijd moet maken, als afsluiter mag hij eens mee maken dat HIJ nu eens kan wachten! En ookal wil hij nog zo graag op eens toch praten, dan zeg je hem gewoon, "ik ben niet zo'n prater" doei!!!
Dan heb je het voor jouw gevoel tenminste zelf afgemaakt! Eigenwaarde is belangrijk!!!
succes

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 13:23

Haha, want een goeie ideeen..Vooral dat van ''ik ben niet zo'n prater'' moet ik onthouden. Dankje

else80

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:02

Zou ook zeker zelf je spullen gaan halen! Hij wilde toch geen contact? Dan hoeft ie ook niet naar je toe te komen. Bovendien heb je dan zelf in de hand dat je ook echt al je spulletjes meekrijgt. Vind de opmerking van smarty trouwens ook wel meesterlijk.. ROFL

Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:08

Jeeeeeetje ik lees gewoon met verbazing dit topic wat is bokt toch tolerant. Echt ongelovelijk.

Maar mijn bescheiden mening (doe ermee wat je wil). Ik zou flippen en niet zo'n beetje ook. een klap in zijn gezicht kan hij krijgen. Als hij alleen dat meisje heeft gehad meerdere keren zal hij er misschien wel meer gehad kunnen hebben. Ik zou ook absoluut willen weten of ie het veilig heeft gedaan en als de wiedeweerga een afspraak maken bij de HA voor een soa test. Sommige soa's doen er jaren over om tot uiting te komen. Wat een ongelovelijk kloot zak zeg bah Boos! Mijn volledige respect voor die rotte appel zou verdwenen zijn..... Dat was mijn mening Knipoog

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 18:26

Over een klein half uurtje ga ik langs, ik zal jullie vanavond nog laten weten hoe het is gegaan en hoe ik het heb aangepakt. Bedankt voor het meedenken en de tips. Groetjes

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:29

Water_Olivia schreef:
Over een klein half uurtje ga ik langs, ik zal jullie vanavond nog laten weten hoe het is gegaan en hoe ik het heb aangepakt. Bedankt voor het meedenken en de tips. Groetjes



sterkte!!

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:33

timilon schreef:
ik zou alles voor zn voeten gooien wat me dwars zou zitten.lucht mij op en hij bekijkt het er maar mooi mee.maar alleen als je hem echt niet meer terug zou willen.


Ja inderdaad. Dat dacht ik dus ook Tong uitsteken

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:34

Water_Olivia schreef:
Over een klein half uurtje ga ik langs, ik zal jullie vanavond nog laten weten hoe het is gegaan en hoe ik het heb aangepakt. Bedankt voor het meedenken en de tips. Groetjes


Sorry had niet verder gelezen dan de eerste pagina Bloos!
Heel veel sterkte en succes (ookal kom ik net het topic binnenvallen..)
Het is niet niks na 2,5 jaar!

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:04

Ik zou zeker een goede steek geven maar ja ik ben nogal haatdragend zeker wat dat betreft. Haha!

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:29

ik ben benieuwd hoe het gelopen is.