Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuhhh

Berichten: 26873
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 21:47

Der was laatst iemand op bokt en die hd ook een relatie waarin haar man/vriend haar had bedrogen.

Ze heeft toen de knoopjes van zijn jas/blousje ofzo eraf geknipt.
De knoopjes op tafel gelegd met een briefje erbij, je kon toch zo goed naaien??


Dat vond ik werkelijk briljant.
Ik denk dat er mensen zijn die dit kinderachtig vinden, maar ik vond het geniaal!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 21:58

daantjuhhh schreef:
Der was laatst iemand op bokt en die hd ook een relatie waarin haar man/vriend haar had bedrogen.

Ze heeft toen de knoopjes van zijn jas/blousje ofzo eraf geknipt.
De knoopjes op tafel gelegd met een briefje erbij, je kon toch zo goed naaien??


Dat vond ik werkelijk briljant.
Ik denk dat er mensen zijn die dit kinderachtig vinden, maar ik vond het geniaal!



Die is inderdaad GE-WEL-DIG! Lag helemaal dubbel toen ik het las...

Helaas werkt dat niet zo goed in het engels.. oliebol Clown

JML
Berichten: 263
Geregistreerd: 23-04-07

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 22:10

Ben benieuwd hoe het is gegaan.. hoop dat ze hem er wel even op gewezen heeft wat voor een BLERGH vent ie is!

Kan het maar beter zeggen, ook al wil je later nog vriendschappelijk met elkaar omgaan, dat zit het nog te knagen, kun je maar beter nu je gal spuien!

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 22:18

daantjuhhh schreef:
Der was laatst iemand op bokt en die hd ook een relatie waarin haar man/vriend haar had bedrogen.

Ze heeft toen de knoopjes van zijn jas/blousje ofzo eraf geknipt.
De knoopjes op tafel gelegd met een briefje erbij, je kon toch zo goed naaien??


Dat vond ik werkelijk briljant.
Ik denk dat er mensen zijn die dit kinderachtig vinden, maar ik vond het geniaal!


GEWELDIG! *LOL*

Ik ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan!

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 22:48

Nou hier het verhaal,..
Ik kwam aan om 7uur, hij stond in de straat, was aan zijn auto aan het sleutelen. Dus ik stap uit m´n vriendin haar auto en zij zou de auto alvast keren. Ik loop voor hem uit naar zijn huis, mijn spullen lagen al netjes klaar. Ik voeg eigenlijk heel direct naar mijn geld, vond ik toch wat belangrijker dan die paar kledingstukken. Geld gekregen en als afsluiter zei ik: ''Heey Jer, doe Nikita de groetjes van me'' waarna ik de deur uitliep en die achter me dicht trok, op hetzelfde moment hoorde ik hem zeggen: ''Wie is Nikita''? (vervolgens doet hij de deur open) en zegt gelijk erachteraan: ''Dion, Dion'', ''Ik weet wat je gehoord hebt maar het is niet waar, maar vooral je ex blijven geloven''.

Waarop ik mij omdraaide uit reactie, mijn armen omhoog gooide en zei: ''Ik ben niet zo'n prater'' en ben zo huppelend naar mijn vrienden gegaan, auto in gestapt en weggereden Lachen Met deze ---> Lachen op mijn gezicht.

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 22:52

hahaha goed van je!!!!

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 22:54

Vervolgens krijg ik een smsje met als tekst: ''KK lomp jij. haha. dat was voor jou en vooral je ex blijven geloven stomme tieves chick, ga dit niet rondhangen want dat is niet zo..slim jij hoor''

Half uur later:

''Echt triest dat je dat denkt.maar t maakt niet meer uit.als je dat maar niet rond ga zitte zegge want dat pik ik niet!!!dan weet je dat!''

Nu net 22.45:

K kan me herinneren dat ik in de eerste halfjaar met de gezoend heb en alleen dat.dat zweer ik op me dood k heb niet met der gen**kt en dat is 2jaar geleden als het niet langer is ben je toen altijd trouw gebleven!!!want had er spijt van sorry voor datgene wat ik niet had moeten doen.heb altijd alles voor je gedaan.en dat weet je.mja ik snap het niet echt allemaal.je moet t zelf weten.''

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 22:55

En wat ik nu het meest vreemde vind aan deze situatie, ik heb helemaal geen contact meer met mn ex...Ik ga ook niet op deze smsjes in, voor mij is het afgesloten. Wat vinden jullie?

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 22:56

Water_Olivia schreef:
Nou hier het verhaal,..
Ik kwam aan om 7uur, hij stond in de straat, was aan zijn auto aan het sleutelen. Dus ik stap uit m´n vriendin haar auto en zij zou de auto alvast keren. Ik loop voor hem uit naar zijn huis, mijn spullen lagen al netjes klaar. Ik voeg eigenlijk heel direct naar mijn geld, vond ik toch wat belangrijker dan die paar kledingstukken. Geld gekregen en als afsluiter zei ik: ''Heey Jer, doe Nikita de groetjes van me'' waarna ik de deur uitliep en die achter me dicht trok, op hetzelfde moment hoorde ik hem zeggen: ''Wie is Nikita''? (vervolgens doet hij de deur open) en zegt gelijk erachteraan: ''Dion, Dion'', ''Ik weet wat je gehoord hebt maar het is niet waar, maar vooral je ex blijven geloven''.

Waarop ik mij omdraaide uit reactie, mijn armen omhoog gooide en zei: ''Ik ben niet zo'n prater'' en ben zo huppelend naar mijn vrienden gegaan, auto in gestapt en weggereden Lachen Met deze ---> Lachen op mijn gezicht.



Goed gedaan inderdaad! Hij ziet iig dat jij er echt klaar mee bent, en als het dus wel waar is dan voelt is zich vast heeeeel dom Clown

Hahahaha kerels he, wat moet je er toch mee.... Haha! Haha! Haha!

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 22:59

Inderdaad, ben er even helemaal klaar mee, mn vertrouwen is wel weer flink geschaad.

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 23:09

Nou je hebt iig bereikt wat je wou bereiken, hij is geheel overdonderd en weet niet meer waar hij het moet zoeken.
Nu gewoon lekker die sms-jes negeren en leuke dingen gaan doen met je vrienden.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 23:17

@ Evelijn. Dat was inderdaad mn doel en geloof dat het best goed gelukt is, stond wel te trillen op mn voetjes, maar t maakt me sterker dat ik zo assertief heb gehandeld Lachen

smarty

Berichten: 359
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Een lieflijk dorpje in Gelderland

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 00:13

Een dikke 10 met griffel!!!!!!!! Knap hoor, het is makkelijk praten voor een ander, maar het doen is een tweede! Ik vind het echt super tof van je!!!!
Oh en over die sms'jes goh de meneer de ik-kan-niet-praten kan dus wel sms-en, wat hij niet kan uitstaan is dat jij hem gewoon even niet meer laat bepalen wat hij wil bepalen... En dan krijg je het kreng in de man boven, dus al dat gezanik over je ex... hij is druk bezig zijn vraagteken boven zijn hoofd weg te werken, en zijn laffe vreemd gaan even naar de achtergrond te plaatsen... Hij is zielig, en jij vind opeens van niet, ego tripje down the drain!!
Ik kan me voorstellen dat je nu met allerlei vragen zit over hoe hij bij die dingen komt en zo, dat ik precies wat hij wil, want dan staat hij sterk.
Ik zou hem nog een laatste sms gunnen, met daarin de woorden "goh wat een verhalen opeens zeg, maar goed, helaas ik heb niets om te verbergen, en je lijkt wel op een betrapte egotripper die betrapt is..." zo en dan zeg je nog wat over dat ze daar overigens wel praat groepen voor hebben of zo voor mensen met zo'n probleem als dat hij heeft.
Vervolgens kun je ook nog aanhalen, dat het wel triest is dat hij een ex erbij gaat verzinnen om dat vreemdgaan van hem maar te verbergen (zijn feestje, whatever) wens hem een prettige wedstrijd, en zeg dat je nu wel dat station gepasseerd bent! (misschien een praatgroep of dat mens of zo die hij kan overtuigen dat hij geen L*L is of zo...)

Nou komt de moeilijkste periode eraan, laat je niet opeens in de verdediging drukken en proberen dingen te bewijzen die hij beweert, want dan zit je weer aan zijn touwtje, dan krijgt ie nog wat hij wil, dat hij zichzelf kan overtuigen op die manier dat hij dus idd niks fout gedaan heeft!
Sterkte!!!

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 00:18

Water_Olivia schreef:
En wat ik nu het meest vreemde vind aan deze situatie, ik heb helemaal geen contact meer met mn ex...Ik ga ook niet op deze smsjes in, voor mij is het afgesloten. Wat vinden jullie?


Prima zo!
houden zo, jij bent er klaar mee!

Nakisha

Berichten: 2309
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Buitenpost

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 00:28

Alleen al die SMSjes... ''NEE, niets van waar''... ''Okee, beetje waar''...

Wat een lozer.

En nog dreigen ook?

Mooi dat je van 'm af bent! Goed gedaan meidje!

Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 10:05

meis, ik ben trots op je. heerlijke reacties ook Knipoog geweldig!!!!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 10:09

Super zeg, héérlijk om te lezen!! Haha!

Het is in elk geval goed bij hem aangekomen, hij heeft erover nagedacht, top joh!! Haha! Haha!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 10:26

Geweldig! En vooral blijven negeren!

Anoniem

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 12:29

Ik zou hem ermee confronteren, kom op zeg! Waarom is hij nog een jaar doorgegaan? Ik zou gewoon zeggen, iets in de trant van "Joh, ik hoorde trouwens dat je het erg gezellig hebt gehad met N.. waarom heb je die vreugde niet met mij gedeelt?"

Anoniem

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 12:31

Oh, je bent al geweest haha! Goed gehandeld..

Mizoan

Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 12:36

@TS kan je mensen blokkeren in je telefoon, zodat je daar geen sms berichten meer van ontvangt en niet meer door gebeld kan worden? Heb ik namelijk gedaan bij mijn ex omdat ik iedere keer dreig sms berichten kreeg bla bla bla en dit heeft mij echt ontzettend geholpen! Vind het heel knap wat jij gepresteerd hebt,BRAVO!

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 12:41

Goed opgelost. Vork
Ik zou ook nergens meer opreageren, hoofdstuk is afgesloten en er zijn genoeg andere leuke mannen op de wereld. Clown

Everest
Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-12-05

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:03

Briljant! You go girl! En nu hem lekker in zn eigen sop gaar laten koken Knipoog

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:05

dionne
ik vind dat je goed heb gehandeld. toch zeggen wat je wil en ook nog de eer aan jezelf houden. vind dat je goed hebt gehandeld. nu heb je iniedergeval genoeg tijd om met je paardje te knuffelen Knipoog die gaat te minste niet vreemd. wees blij dat ke van deze (uiteindelijke) eikel af ben
veel succes met verwerken
kus anja

Junella

Berichten: 429
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Fryslan

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:00

Geweldige reactie !! OK dan!
Heb je echt goed gedaan!
Lekker aan het denken gezet en zelf weglopen met een smile.
Kan niet beter Haha!
Ik zou het er nu lekker bij laten.
Hij is zo zielig om deze smsjes te sturen.
Je hebt 'm geraakt en dat blijf je alleen maar doen door het zo te laten.