Ik heb net een dode gezien..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:40

Aan de geur zou ik nooit kunnen wennen. Ik vlucht er altijd voor, anders moet ik kotsen.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:48

Ja, idd die geur he!! Toen mijn kat dood was had die dat ook..

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:01

ik heb mijn oma en mijn 2 tantes gezien... van mijn oma en mijn 1e tante kan ik me niks meer herinneren, aangezien dat al 8 en 6 jaar geleden is en ik toen 8 en 10 was... Van mijn 2e tante herinner ik me nog dat ze er heel vredig bij lag. Dat ze eindelijk rust had gevonden kon je echt aan haar zien. Ze had heel veel pijn voordat ze overleed en eindelijk kon je eens zien aan haar dat ze dat niet meer had, dat ze nu eindelijk rust had... Zo vredig had ze er de laatste tijd nog nooit bij gelegen...

Wel vind ik ook dat het net lijkt of ze zo weer opstaan, maar helaas, zoiets gebeurt jammergenoeg niet meer...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:05

ik hou er niet van, bij een kist gaan staan kijken... Ik heb ze liever in mijn herinnering zoals ze waren ipv een koud, kil lijk. Sommige mensen kunnen uren om zo'n kist staan, misschien zijn ze bang dat ie er ineens weer uitklimt??

Wat jij gedaan had zou ik trouwens niet gedaan hebben, uit respect voor de nabestaande. Ik ken die persoon niet, dus hoef ook niet te weten hoe ie erbij ligt, maar misschien is dat omdat ik daar zowiezo weinig om geef

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:06

En Margeet, de geur die ik keer op keer ruik tijdens rouwbezoek is niet vies, maar wel erg apart. Ik neem aan dat het ontbinden van een lichaam niet bepaald lekker ruikt. Maar de overledenen die ik heb gezien leken totaal niet meer op de mensen die ze waren. Je ziet echt dat het leven eruit is, ingevallen wangen, grauw kleurtje...maar ik zie een lichaam alleen als omhulsel van het innerlijk...soort gebruiksvoorwerp. Ik heb er dus ook totaal geen problemen mee om een lijk te zijn.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:06

Margreet schreef:
Practicum humane anatomie, dat is pas smullen. Halve hoofden, losse benen en armen, open borstkassen, ik heb het allemaal gezien en er nog in gesneden ook....


Ja fijn heh me vriend heeft dat dus ook! Alleen hij hoeft niet zelf te snijden...ik vind de verhalen al geoeg ik hoef het echt niet te zien Misselijk
Werk in het ziekenhuis sta soms wel eens met een bed in de lift waar een lijk in ligt Misselijk

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:41

Haagsemeid"]
[
Werk in het ziekenhuis sta soms wel eens met een bed in de lift waar een lijk in ligt Misselijk
[/quote]
Pling Ik moest een keer een overledene wegbrengen naar het mortuarium met een collega. We stonden in de lift en toen we er uit gingen stonden er mensen op de lift te wachten die tegen het bed aanstootten waarop de arm van die man van het bed afgleed!!!
Die mensen keken super panisch! Bloos Haha!

[quote="stef schreef:
Wat jij gedaan had zou ik trouwens niet gedaan hebben, uit respect voor de nabestaande. Ik ken die persoon niet, dus hoef ook niet te weten hoe ie erbij ligt, maar misschien is dat omdat ik daar zowiezo weinig om geef

Ik geloof dat het voor haar ook nogal onverwachts was, hoor. Ik begreep uit het verhaal dat ze niet in de gaten had dat de kist open was.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:24

XoNo schreef:
Ik heb er dus ook totaal geen problemen mee om een lijk te zijn.


Je kunt je nog aanmelden bij "Baantjer" Zoeken ze altijd nog lijken....
Haha! Haha! Haha!