Beetje sentimenteel....:~(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 02:09

Sorry hoor maar moet ff mn ei kwijt Huilen
ik kom net terug van afdansen. Ik heb in totaal denk ik zo'n 4 jaar gedanst, waarvan ik de laatste 2 ook als vrijwilliger heb gewerkt daar; draaien en bardiensten doen enzo.Met nog zo'n 10 anderen, een hecht cluppie. Eigenlijk ben ik daar toevallig ingerold. Op een bepaald moment was ik maandag, woensdag, vrij, za en zondagavond daar op de dansschool, veel te gek dus.
De laatste tijd was de stemming echter een beetje omgeslagen. Draaien met vrijdansen werd een sleur, bardiensten draaien ging me niet goed af, vrijwilliger zijn werd een beetje een verplichting en bovendien werd mn les ook steeds minder leuk.

Nu ik naar Amerika ga voor 3 maanden, ben ik dus niet op tijd terug voor het nieuwe seizoen. Niet zo erg, want ik heb voor mezelf nu besloten dat ik beter ermee kan stoppen. Tegen je zin naar les is niet leuk, en iedere keer een naar gevoel over het werk begon me ook erg tegen te staan. De oude gezelligheid was weg. dat heb ik dus vorige week gezegd, en deze keer afdansen is dus de allerlaatste voor me. Het ging erg lekker, ik heb de sterren van de hemel gedanst naarr mijn idee, maar daarna kreeg ik ineens een mega dip. Ik ben zo gek op iedereen daar, en laat nou mn danspartner id steek. Ik ben geen lid meer van het cluppie. Ik hang mn jas niet meer in de keuken, maar aan de gewone algemene kapstok. Ik zal niet meegaan met de uitwisseling volgend seizoen. Ik word niet meer uitgenodigd voor de etentjes met z'n allen.

Toch weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik moet naar mn verstand luisteren. Maar ik zal het dansen op zich erg missen. Het is toch 4 jaar een deel van mn leven geweest...
Vandaar dat ik het helemaal te kwaad kreeg bij de uitreiking van de cijferkaarten en mn partner me een knuf gaf. Ik wil het aan de ene kant niet missen!

Maar mn besluit staat vast en het is het goede. Maar was wel even erg verdrietig Huilen

Snik nog ff een potje janken, dat lucht op.

Bedankt voor het lezen, beetje gezeik misschien in jullie ogen maar ik moest t effe kwijt en kon niet slapen. Verdrietig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 02:18

Meid, maak je niet druk. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft, al is dat niet altijd even makkelijk. Ik wens je veel sterkte, maar door die dip kom je echt wel weer. Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 09:43

Hee Laura, ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Je neemt afscheid van iets wat jarenlang een groot deel van je leven is geweest. Niet zo gek dat je je daar verdrietig om voelt! En ff lekker je hart uitstorten hier is af en toe gewoon fijn.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 10:11

Ik ken het gevoel hoor.

Na 10 jaar volleyballen en vele vrienden daar ging mijn relatie die ik had met eevn van de jongens uit. Omdat het merendeel familie van hem was heb ik besloten te stoppen en weg te gaan daar . Het was even leeg en kaal in mijn leven.

Maar ik ben toen heel fanatiek gaan paardrijden en heb daar een totaal nieuw leven opgebouwt met heel veel leuke mensen.

Tot nu toe heb ik ng geen dag spijt dus kop op het komt vast wel weer goed.

Gr Pris

ps WIJ ZIJN ER TOCH NOG??

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 12:13

Dankje voor de wijze woorden allemaal Lachen Het gaat nu weer goed hoor, denk dat ik gister ook behoorlijk vermoeid was. Pris: Natuuuurlijk zijn jullie er nog Knipoog

Ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen het is alleen ff wennen, een bepaald patroon te doorbreken. Zucht.

Maar ik ga zo lekker shoppen (daar wordt ik meestal zeker vrolijk van! *LOL*) )
Party!! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 12:59

Nou hopen dat het shoppen je goed heeft gedaan. Meestal helpt het wel he? Knipoog
Ik weet hoe je je voelt hoor. Toen door omstandigheden 3 jaar geleden stopten bij de manege heb ik ook lang getwijfeld en de moeilijke keuze gemaakt om te stoppen. Heb ook veel gehuild en me er heel erg rot onder gevoeld. Maar je komt toch weer bij de paarden terecht uiteindelijk en nu rijd ik weer op dezelfde manege, die inmiddels overgenomen is en nu een pensionstal is.
En met dat dansen: mijn zus is ook net gestopt na 15 jaar jazzdans en showballet en die mist het ook wel. Maar je kunt toch altijd later weer beginnen als je het te erg mist?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 14:17

Arg wat klote... Jammer dat het ineens zo omgslagen is... Soms veranderd er iets van het ene op het andere moment zonder een echt rede... gewoon Sh*T happens... Boos!

Sterkte en huil maar lekker uit! dat lucht echt op!

Liefs, kim