Liedje over Marokkanen

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

sl0wm0ti0n

Liedje over Marokkanen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 15:14

"Ze willen ons zwart maken, als ze over ons praten.. we hebben ze niks gedaan en toch willen ze ons haten.. "

Hmm.. ik hoorde het liedje, k u t Marokkanen (sorry bart Tong uitsteken ) een half uur geleden op De Box

( ik dacht echt bij mezelf..
Oke, als je respect wil moet je dat niet op deze manier doen, pff *ZAP*)
Daarna hoorde ik nog een stukje op TMF en net weer op MTV en nu is er een Interview met hun.

Hmm.. Hebben jullie dit liedje al gehoord, en wat vinden jullie hier nou van?
Laatst bijgewerkt door sl0wm0ti0n op 18-10-02 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

"What we call human nature, is actually human habit.."

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:16

ouderwets. ruim 50 jaar geleden hoorden de mensen die geluiden ook al in duitsland... en ruim 3000 jaar geleden ergens in egypte... en ga zo maar door.

Amor Vincit Omnia

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:42

Je heb ook de morakkane dans: die is op de melodie van de kabouterdans dat ga zo: Sla die turk tegen de grond trap met je voeten in zn mond sla zijn tanden in de lucht enz. Van de ski hut moest wel keihard lachen erom, zker om die melodie!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:44

Sneu...

Als het ze niet bevalt hier moeten ze naar een land gaan waar het ze wel bevalt..

Sorry hoor.. Maar ik snap niet waarom er zo'n gezeur is..

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:44

bart misschien idee voor slotje!
Sorry avantilover maar snap niet dat je daar om kunt lachen, diep triest om op deze manier racisme weer te promoten!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:47

Ik snap erg weinig van dit topic (en volgensmij zijn er meer aan de reacties te zien). Verder erg weinig nuttige opmerkingen en de posting van avantilover maakt het ook niet echt beter.
Idd slotje dus.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten