sniper gevangen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

sniper gevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 22:59

na dus een paar moorden zijn er 2 personen gevangen genomen en de politie vermoed dat 1 van deze de sniper is die washington en virginia op hol heeft gezet. een paar dagen geleden is buiten een ponderosa (steakhouse) resaurant een man geschoten, toen is op een of andere manier met de politie in contact gekomen en hun naar een briefje in een bos geleid en daar stond een telefoon nummer op (en meer natuurlijk) waar de sniper aleen het nummer van wist en hij is de enige die het zou draaien (dat stond dus ook in de brief) dus toen hij heeft gebeld hebben ze hem natuurlijk meteen getraced en met een man of 50 een klein telefoon hokje bestormt en hem dus gevangen genomen, later is een 2de persoon gevangen genomen, en toen wij in de klas nieuws aan het kijken waren zeiden ze dat dus deze man met de laatste aanslag te maken heeft maar ze zeiden niks over de andere aanslagen, maar van wat ik begrijp (als ze de goede hebben ) is de sniper dus nu in de gevangenis Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 23:04


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 11:38

zonde.. Dacht net dat er eindelijk een einde aan die angst zou komen (voor iedereen in amerika dan he) maar het had niet zo mogen zijn..

even doorzoeken dan maar..

zouden het trouwens niet meer personen kunnen zijn? altijd anderen? zou me niks verbazen..

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:23

Ik heb het ook gehoord, maar ze hebben dus de verkeerde te pakken ?