Welk merk ADSL/mxstream?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Welk merk ADSL/mxstream?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:48

Een vraagje aan de experts:

Wat is beter mxtream of ADSL of is het hetzelfde?

Ik wil graag van mijn telefoonlijn af. Maar ik wil wel graag een beetje een voordelig maar toch goed iets er voor in de plaats.

Alvast bedankt voor de tips!


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:56

je kan geen mxstream zonder tel.lijn nemen. En je hebt vele keuzes. makkelijkste is toch wel bij KPN en een abonnement van hccnet vind ik.
Laatst bijgewerkt door Prima op 17-10-02 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:01

Je hebt ADSL van Mxstream en ADSL van Versatel. Of je Versatel kan krijgen ligt aan waar je woont, het is wel een goedkopere ADSL dan die van KPN (mxstream dus).
Ik heb nu Zon-lite (mxstream) voor € 32,95 Niet overdreven snel, maar zeker snel genoeg om dingen te downloaden en te surfen.
Je kan even kijken op de site van bv Zonnet.nl om een prijsoverzicht te zien. http://www.zonnet.nl/breedband/

Andere aanbieders zijn oa
www.xs4all.nl
www.hccnet.nl
www.planet.nl

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:16

Oke, bedankt voor de uitleg. Ik sta trouwens nogal te kijken van de aanschaf en installatie kosten die er ook nog eens bij komen. dat schommelt tussen de 200 en 250 als ik zo snel eens rond kijk.. Best pittig

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:21

kijk op marktplaats voor een tweedehands modem. Ik heb er eentje voor 40 euro gekocht, zo goed als nieuw.
Als je een usb uitgang over hebt, neem dan de usbmodem. Ik geloof dat niet elke computer standaard een ethernet ingang heeft, als je die niet hebt, zou je daar dus ook weer kosten over krijgen (ik geloof zo'n 45 euro)

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:27

Bij planet krijg je nu een usb modem gratis maar bij de prijzen staat toch nog een bedrag van meer dan 200 euro voor aanschaf en installatie enzo. Oh, maar ik zie dat als je het zelf installeert het maar 79,03 kost. Dat kan ik nog wel zelf doen.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:31

ik wil het niet lastiger maken hoor, maar bij planet krijg je idd de modem gratis. en dan bij de kleine lettertjes staat dat je het eerste jaar dan wel in een keer in vooruit moet betalen. Das wel erg veel geld in een keer.

זכור

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:40

Ik heb zelf ADSL via Planet. Op zich ben ik tevreden over de verbinding en de service. Maar het schijnt dat Planet het niet zo nauw neemt met de bescherming van jouw persoonsgegevens. De enige provider die daar streng op toeziet, is XS4all. Voor mijn ouders heb ik net vorige week een abonnement afgesloten bij XS4all (we wachten nog op het pakket). Die hebben ook een kortingsactie op het moment.

Maar goed, aangezien wisselen van provider momenteel nogal wat voeten in de aarde heeft, wacht ik even tot dat allemaal wat makkelijker gaat en dan stap ik ook over naar XS4all.

BTW die actie bij XS4all geldt overigens alleen voor de Lite-versie, maar bij mijn ouders thuis hebben we niet zo heel veel zwaarder nodig. Prima voor internetten en chatten, downloaden doen we daar toch nauwelijks.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:32

uit webwereld:
Van de vier ADSL Lite-aanbieders heeft Wanadoo de beste prijs-kwaliteitverhouding, omdat deze provider de abonnementskosten in het eerste contractjaar heeft verlaagd naar 29 euro per maand.

Amor Vincit Omnia

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:42

Check deze pagina om te kijken wat er allemaal mogelijk is in jouw postcode:

http://www.adslmetacrawler.com/

Staan meteen alle adsl leveranciers met de daarbijbehorende isp's.
En je moet er idd rekening meehouden dat je niet je telefoonlijk kan afsluiten aangezien adsl over je telefoonlijn gaat.

All your horses are belong to us! Knipoog

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:44

BBnet is ook een aanbieder met een eigen netwerk (niet via MXstream dus).

Overigens zou ik een ethernet modem nemen. USB is leuk voor thuis maar verder, brr Haha! Zo'n ethernet kaart voor in je PC is vaak niet eens nodig (begint erg standaard te worden) een ethernet kaartje koop je al voor iets van 10 of 15 euro.

Planet is _erg_ fout bezig. Ze gaan nu bijhouden welke sites je precies bezoekt om je 'beter van dienst te kunnen zijn'. IMO heeft mijn provider helemaal geen bal te maken met welke hobbies ik heb of wat mijn sexuele voorkeuren zijn Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 22:52

r0b1n schreef:
Check deze pagina om te kijken wat er allemaal mogelijk is in jouw postcode:

http://www.adslmetacrawler.com/

Staan meteen alle adsl leveranciers met de daarbijbehorende isp's.
En je moet er idd rekening meehouden dat je niet je telefoonlijk kan afsluiten aangezien adsl over je telefoonlijn gaat.


Helaas er is nog geen ADSL in uw regio beschikbaar.
Lang leve de kabel Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 14:38


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler en 141 bezoekers