zo jong nog en dan al kanker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:49

Vreselijk!! die vreselijke klote ziekte Verdrietig heel veel sterkte voor jullie allemaal

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 23:14

Houd de moed erin ,er is tegenwoordig veel mogelijk.

Mijn achterneefje was 14 weken ! toen er leverkanker geconstateerd werd.
Gedurende de chemo bleef ie vriendelijk lachen en is uiteindelijk in Belgie geopereerd toen ie 6 mnd was.Hij ontwikkeld zich verder goed maar zal vaak en lang onder controle moeten blijven.

Laat de moed niet zakken.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 23:26

heel veel sterkte. Je zult het maar even te horen krijgen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:18

Jeetje, verschrikkelijk. Zo jong en dan al zo'n slopende ziekte... in en in triest...

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:29

Jamy"]
[quote="LiSSy schreef:
ik heb meerdere mensen verloren door kanker... mijn opa en mijn tante en dit meisje dus.
mijn oma en mijn moeder hebben allebei borstkanker gehad.
ik weet dus ongeveer hoe je je voelt... heel veel sterkte ermee.

ja ik heb mijn moeder er mee verloren, ik weet wat er ook bij die mensen omgaat, en hoe het er aan toe gaat vreselijk gewoon voor iemand van in de 40 is het al moeilijk te begrijpen en er mee om te gaan maar voor een meisje van 14
[/quote]

Ik heb mijn oma verloren aan kanker...... was 60....... het is ontzettend moeilijk om er mee om te gaan, als de chemokuren niet aanslaan is het maar te hopen dat het snel gaat, want die pijn verdiend niemand.....
Meid veel sterkte!!!!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 12:47

Dat is echt verschrikkelijk voor zo'n jong kind en uiteraard de familie niet te vergeten.
Bij de vrouw van een van mijn collega's is ook kanker vastgesteld, in de baarmoeder en nu heeft ze al uitzaaiingen in de longen ook. Deze vrouw werd 1 week na het bevallen van haar tweede kindje ziek. Ze heeft haar kindje nauwelijks vastgehouden. Ik hoop in ieder geval dat ze er door komt!
Wens je achternichtje maar veel sterkte.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 16:49

ja bedankt allemaal Lovers

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:37

jezus, je zult het inderdaad maar even horen, heel veel sterkte gewenst, een oude lerares van mij op de basisschool is ook overleden aan kanker en een jongen die bij mij op school heeft gezeten ook, en mijn tante is ook overleden aan kanker, je hoort het tegenwoordig steeds vaker Scheve mond

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 04:10

Zo ken ik een jongetje die had een vader die kanker had en 2 weken na zijn geboorte is overleden, dat jongetje kreeg toen hij een jaar was ook kanker en waarschijnlijk had hij het al toen het in zijn moeders buik zat, echt een vreselijke rotziekte is het.