Hebben jullie ook een tik waar je gek van wordt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:14

haha dat van de afstand bediening doe ik ook met als gevolg dat ze nou allemaal weg zijn.
IK moet dus ook altijd wat ik mijn handen hebben

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 22:02

Zoals sommigen onder jullie weten heb ik dus een hele nare jeugd gehad. Ik was in een instelling toen ik begon aan mijn haren te plukken. Mijn psycholoog vertelde me dat het een soort "soothing" is. Rustgevend ofzo?
Ireen, hoe heb jij dat afgeleerd. Ik heb het nu 18 jaar en kan het helaas nog steeds niet stoppen.
Laura, ik heb vanalles geprobeerd maar niets lijkt te lukken. Misschien wel omdat dit al 18 jaar zo is en ik niets anders weet.

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 22:27

ben ik dan 1 van de enige die geen nagels bijt? en dennis, jij knakt ook de hele tijd met vanalles en nog wat, dat moet je er ook nog bijzetten. mja wat voor tik heb ik? haha ik weet alleen dat ik heel veel lach de hele tijd, soms is het zelfs zo erg dat andere mensen er helemaal gestoord van worden

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 22:30

ja daar wordt je echt gek van aukje lacht zich dood terwijl ze zelf niet weet waarom. En dat wordt na een tijdje behoorlijk irritant en telefoneren is ook nog een verslaving van haar je komt er niet vanaf.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:54

Suleika schreef:
ik heb een echte tik Haha! als ik aan het leren/lezen of weet ik veel wat doe... dan ga ik tikken, met pen of vingernagels. Sommigen worden er best gek van

heb ik ook
en als ik verdrietig of alleen voel ga ik altijd duimen Bloos
erg he en ik probeer daar al vanaf mijn 6de af te komen maar het lukt niet
het is een tijd heel goed gegaan tot mijn lieveling werd verkocht

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 14:47

I yoga niet iets voor jullie?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 14:57

Mijn tik is op mijn wang/lip bijten en wiebelen met mijn benen... iedereen vraagt zich altijd af waarom de grond zo trilt maar dat ben ik dus Haha! Ook bijt ik soms wel nagels maar niet tot bloedens toe ofzo hoor. Ben best een nerveus typetje helaas Schijnheilig .

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:15

ik heb ook een tik, nagelbijten onder het paardrijden,en op mijn lip bijten, en ik bijt er ook behoorlijke stukken vanaf,en ik heb eens een keer zo'n opgezette mond gehad dat ik gewoon niet naar school kon.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:38

Gaby"]
[quote="Haagsemeid schreef:
Ja nagels bijten...maar dat komt vooral door morgen Haha!
Maar ook dooie puntjes uit me haar trekken waardoor me haar eigenlijk dus alleen maar meer dood gaat!!


Dat van die dooie puntje, is dat waar?
Gets, daar moet ik dus snel mee stoppen Scheve mond .
Dat is trouwens mijn enige tik.
[/quote]
Ja volgens mij wel want als ik ern een stukje aftrek komt er weer een doodpuntje dus schiet je er niks mee op Haha!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:43

Nou moet wat in mijn handen hebben om mee te friemelen en anders ga ik verpakkingen in 1000 stukjes scheuren ofzo *LOL*

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:57

ik heb mijn tik nog niet gelezen Lachen

Met m'n bovenlip wiebelen, van links naar rechts, boven naar beneden noem maar op.
Ik doe het alleen als ik zenuwachtig ben en op de video van vakantie zag ik het en het ziet er zooo vervelend uit!

Verder niet nagelbijten maar nagels kauwen, niet doorbijten maar zo lekker knakknak erop knabbelen. Meestal als ik me verveel.

En ik ook wanneer ik zenuwachtig ben, ga ik met m'n ringen spelen ( heb er een stuk of 8 om) heen en weer draaien, van me vinger af, er weer om en soms dondert er een op de grond! Dan weer opnieuw, leuk spelletje. Of op m'n kettinkje kauwen/sabbelen. Ziet er ook zo lekker dom uit!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 22:30

O ja ik heb nog en hele grote tik en dat begint uit de hand te lopen. Roken. bijna 1 pakje per dag. Maar ik ga weer een poging doen om te gaan stoppen.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:45

Ik heb een hele gekke tik.
Ik kan niet tegen open deuren.Een deur moet bij mij altijd dicht Frusty Schijnheilig
Waar het vandaan komt weet ik niet, maar beetje gek ben ik wel geloof ik Haha!

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:30

#Ymke# schreef:
En ik ook wanneer ik zenuwachtig ben, ga ik met m'n ringen spelen ( heb er een stuk of 8 om) heen en weer draaien, van me vinger af, er weer om en soms dondert er een op de grond! Dan weer opnieuw, leuk spelletje. Of op m'n kettinkje kauwen/sabbelen. Ziet er ook zo lekker dom uit!


ja dat doe ik ook, ik heb ook 8 ringen en als ik me verveel zit ik er ook altijd aan te draaien, en af te doen, en mijn kettinkje daar zit ik ook altijd aan te friemelen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 20:21

ja dat van die open deuren ken ik ook......

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 20:27

DiamondCheckers schreef:
Ireen, hoe heb jij dat afgeleerd. Ik heb het nu 18 jaar en kan het helaas nog steeds niet stoppen.
Laura, ik heb vanalles geprobeerd maar niets lijkt te lukken. Misschien wel omdat dit al 18 jaar zo is en ik niets anders weet.


Moetje nagaan ik deed het een kwart jaar ongeveer...en ik kwam er moeilijk af...en als jij het al 18 jaar doet...
ik heb aan anderen gevraagt of ze het tegen me zeiden als ik het onbewust deed en zelf lette ik er ook erg op..dit klinkt raar maar dat gevoel als je je haar eruit trekt is Verward ik weet het echt niet...
maar misschien een mutsje opzetten in huis, Veel succes meissie

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 20:45

tja,nagel bijten he,ik geloof dat ik niet de enige ben hier..........en ik trek altijd de mascara uit mijn wimpers,daardoor is het aantak minstens gehalveerd

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 20:49

*ik ben een weirdo*....grinnik dat doe ik ook...ik heb nu zielige dunne kleine wimpertjes hahaha

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 20:55

owjah en ik knarsetand in mijn slaap..

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 22:01

Ik bijt gelukkig geen nagels, mijn nagels zijn heilig lang (tenminste waren ze, heb ze afgeknipt want ze zagen er niet meer uit Haha! )

Enneh een tik? ik weet het zo niet, ja ik zit eigenlijks altijd aan mn vingers te prutsen Haha! wat ik doe weet ik eigenlijks niet, ja nagelriemen schuiven enneh nagels bijhouden Haha!

Verder ben ik heel lief Lovers

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 12:15

pniekepnak schreef:
ik moet altijd wat in mijn handen hebben. Ik zit áltijd met iets in mijn handen, zeker als ik zenuwachtig ben, stress heb of een moeilijk gesprek ofzo.


Dat heb ik ook ja, en ook als ik me verveel moet ik iets in mijn handen hebben.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 14:13

ik moet altijd afkloppen
dat is echt heel irritant! komt eigenlijk door m;n moeder Haha!
want zij klopte altijd af (als er echt wat was) dat deed ik dus toen ook altijd maar ik doe het nu gewoon omdat het een gewoonte is ook al is er niets om af te kloppen Frusty

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 17:34

ik bijt gelukkig geen nagels meer, maar nu heb ik (als ik zenuwachtig ben )me naamplaatjesketting in me mond. Vork

en als we aan een breezer zitten, pulk in ettiketten
(dat schijnt zo te zijn als je sexueel gefrustreerd ben) Verward


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:02

Nagelbijten, aan mijn haren zitten frutselen en met mijn vinger langs mijn neus wrijven *als ik verlegen ben en me geen houding weet te geven Haha! *.

Klinkt best dramatisch zo.. ach ja, je bent een ramp of je bent het niet }> Knipoog