uiterlijk belangrijk voor jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:45

Ach ik ga gerust in mijn ouwe kloffie onopgemaakt de straat over hoor.
Ik zit er niet zo mee.
Naar mijn werk zorg ik dat ik er verzorgd uitzie.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:53

Ik maak me altijd op als ik de deur uit ga. Eyeliner, mascara en gezichtscreme. Ik vind dat ik zonder er niet uit zie. Andere mensen zien niet altijd veel verschil, maar ik zelf wel. Ik vind mezelf nu eenmaal al niet bijzonder mooi, zo probeer ik er toch nog een beetje leuk uit te zien.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:56

Ik ga naar school wel goed gekleed. Iig wat in de mode is, maar het moet we wel staan. Voor de rest van de dag loop ik mijn paardenkleren en die gaan pas uit als ik ga slapen. Ik draag eigenlijk nooit of weinig make up. Mijn haar wil ik altijd wel dat dat er netjes uit ziet. En als ik ergens naar toe gaan zie ik er gewoon leuk uit! Dat vind ik wel belangrijk. Verder boeit het me weining

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:57

Ik zorg echt dat ik er altijd verzorgd uitzie. Naturel make-upje, dus alleen mascara en lipgloss. Altijd een lekker luchtje op. Kusje
Mijn haar maakt me nooit zoveel uit. Ik heb veel krullen, en dat zit toch zoals het zit. *LOL*

Ik voel me dus absoluut niet fijn in oude, vieze of versleten kleren.
Ik heb altijd schone, knappe kleding aan. Zowel met uitgaan, zowel naar mijn werk, zowel met het rijden, gewoon altijd 'netjes' en verzorgd.
Ja ik hou daarvan. Je zult mij niet zo snel in oude slobberkleding zien lopen, da's niets voor mij hoor.

Mer1980

Berichten: 18877
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 12:17

Sjuimpje schreef:
Op mijn werk netjes,

maar in mij vrije tijd ga ik gerust met een verkleurde gore korte broek, raar hempje met bh-bandjes eronderuit en sportsokken met grote zwarte klompen de straat over.
Dat boeit me echt totaal niet, zolantg ik mezelf maar op mijn gemak voel vind ik het best.


En op Almelo liep ik daar met mijn pas nieuw gekocht Wibra kortebroek (E3,00) en vieze T-shirt naast.

Op mijn werk netjes in mantelpak of nette broek + jasje. Nette schoenen. en make-up alleen ogen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 12:26

Merilyn"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Op mijn werk netjes,

maar in mij vrije tijd ga ik gerust met een verkleurde gore korte broek, raar hempje met bh-bandjes eronderuit en sportsokken met grote zwarte klompen de straat over.
Dat boeit me echt totaal niet, zolantg ik mezelf maar op mijn gemak voel vind ik het best.


En op Almelo liep ik daar met mijn pas nieuw gekocht Wibra kortebroek (E3,00) en vieze T-shirt naast.

Op mijn werk netjes in mantelpak of nette broek + jasje. Nette schoenen. en make-up alleen ogen.
[/quote]
Had ik je mooi geintroduceerd in het wereldje waar Wibra de klok slaat,
hihihi.

Mellow

Berichten: 6483
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:07

ik vind het wel heel erg belangrijk.
niet dat ik make-up draag enzo.
maar ik heb nogal veel moedervlekken (heeeeel veel) en word daar ontzettend mee gepest.
ik heb altijd zoiets van mooi van buiten=lelijk van binnen.
beter een goed innerlijk dan een mooi uiterlijk en toch doet het me soms wel zeer dat ik niet bloedje mooi ben maar ja je moet er mee leven he? Scheve mond

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:20

Uiterlijk is voor mij behoorlijk belangrijk.
Bij de paarden is het een ander verhaal, zie ik het niet in om met lippenstift enz. rond te lopen. Ik heb dan nog wel mascara en evt. eyeliner op. Tja en als ik stallen aan het mesten ben en ik moet even naar de supermarkt dan ga ik ook gewoon in die kleren naar de winkel. Haha!
Ga ik bewust de deur uit dan heb ik altijd make up op en een passend out fit , dit geldt ook als het om werk gaat alleen iets minder zware make up.
Ik hou niet zo van het grijze muis idee dus het is altijd wel enigzins apart.
Verder voel ik me zo opper best!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:25

Nou het nu al weer een uur en een kwartier middag en ik loop nog steeds in mijn pyama, badjas en tijgersloffer rond, want het is namelijk vakantie. En er is niemand in huis die mij kan aansporen tot aankleden.
Ik zometeen boodschappen doen in mijn paardenkleren omdat ik direct doorga.
Als ik naar school ga of naar mijn werk ben ik wel altij netjes gekleed, opgemaakt en een lekker geurtje op.
Ook als ik naar de paarden ga zorg ik dat ik er een beetje fatsoenlijk bij loop en dan maak ik me ook op! Ga bijna elke dag 2 keer per dag onder de douche. De make-up die ik draag is niet veel want dat vind ik niet mooi ik doe wat mascara, oogpotlood(klein beetje) eyeliner en op mijn oogleden wat foundation(is anders voor je gezicht) anders houd bij mij het kleine laagje met oogschaduw niet. En wat lippgloss. Het klinkt veel maar is eht niet en ik krijg er vaak complimenten over.
Ik ben niet knap van mezelf en wil dat ook niet veranderen met veel make-up want dat ziet er meestal niet uit!
Ik zie er wel een beetje uit als een student( rechtop staande kraagjes enz)

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:46

Op school heb ik altijd kleren aan waar ik me lekker in voel maar die ook een beetje in de mode zijn. Make-up doe ik alleen op als ik uitga. Het is me veel te veel werk om het er iedere keer weer af te halen. Waar ik thuis in rond loop is echt te erg voor woorden.. Ik heb van die mega-sloffen of hele grote paarse skisokken aan (lekker warm!) vaak m'n pyjama(:?)broek, want die slobbert zo lekker, en een hele grote trui . Meestal spint ik snel nog even naar boven als er iemand aanbelt Haha!
Als ik naar de supermarkt ga wil ik er wel een beetje fatsoenlijk uitzien want daar werken toch wel erg leuke mensen Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door missy_m op 14-10-02 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: uiterlijk belangrijk voor jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:48

stef schreef:
Mijn uiterlijk boeit me eigenlijk vrij weinig. Hoe is dit bij jullie?
dat ligt eraan wat je gaat doen. je kan je niet zomaar overal onverzorgt vertonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:58

Misschien wel juist omdat ik er op m'n werk altijd repré uit moet zien, interesseert het me in m'n vrije tijd voor geen meter. Ik heb wel bijna altijd een beetje oogpotlood op, daar voel ik me gewoon beter bij (anders zie ik er slaperig uit Haha! ) maar verder gewoon een spijkerbroek, cowboylaarzen en 'n slobbertrui. En ik ga ook gerust meteen vanuit de paarden de stad in voor de boodschappen. Wie 't niet wil zien kan immers een andere kant op kijken?

Ik denk dat mijn collega's me niet zouden herkennen in m'n 'avondkleren' en dat m'n stalgenoten in een deuk gaan als ik in m'n kantoorkleren (pantalon, bloesje, colbertje, hakken) op stal of in de kantine zou verschijnen. Haha!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:25

Ik ben barweinig bezig met mijn uiterlijk, ik ben ik en de mensen in mijn naaste omgeving kennen mij alleen in oude broek, warrige paardenstaart met krullen die eruit steken en klompen. Als ik naar school ga zie ik er wel netjes uit. Maar thuis doe ik het liefste gelijk weer m'n oude kloffie aan.
Ik schaam mij soms wel een beetje als ik na de paarden nog even snel de supermarkt inloop. Regelmatig stink ik een uur in de wind naar kuilgras, laat sporen van bagger na. En die blikken van mensen vind ik dan wel een beetje vervelend.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:26

IK moet wel zeggen dat het komt omdat iedereen bij ons thuis er altijd netjes bij loopt allemaal een kantoor baantje en het ligt er ook wel een beetje aan met wat voor soort mensen je omgaat. Je ziet dat mensen van een bepaalde vrienden groep zich vrijwel het zelfde kleden

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:29

Uiterlijk.. sja. Ik zorg er voor dat ik schoon ben, lekker ruik, schone kleren en mijn haar en huid verzorgd. Het maakt niet uit wat ik doe, maar het bovenstaande zorg ik altijd voor.

Make up: als ik naar Flair ga of ff boodschappen doen of naar de sportschool ga ik daar niet speciaal make-up voor op doen. Als ik bij mensen op bezoek ga, ga stappen of wat dan ook maak ik me altijd op! Ik zie er totaal niet uitgeslapen uit zonder make up Knipoog

Niet belangrijk: dure merkkleding, lagen make up, ingewikkelde kapsels, lange gelnagels.
Het belangrijkste vind ik in mezelf maar ook in andere de verzorging. Maakt degene een verzorgde indruk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:00

Ik bedenk me, want mijn 'tic' heeft ook wel met uiterlijk te maken. Ik krijg nl. helemaal gruwels van vrouwen met haren onder de armen of op de benen Misselijk Dat is het enige waar ik dus echt heeeeeel zeikerig op ben: m'n benen en oksels zijn altijd keurig onthaard, ook in de winter.
Verder qua kleding en make-up boeit het me niet zo, maar met stoppeltjes op m'n benen ben ik doodongelukkig, voel ik me net een paard Haha!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:11

Ligt er aan waar ik naar toe ga.
Als ik naar school moet, heb ik meestal toch wel kleding aan die een beetje bij elkaar past, en ogen een beetje opgemaakt, *meestal alleen wat mascara* gewoon, er verzorgt uitzien.
Maar als ik naar Tos ga, boeit het me eigenlijk weinig, Tos ziet het toch niet, zevert me wel onder, en met me cap op, sta ik toch al voorl*l Clown

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:19

Ik ben toch wel vrij ijdel }> en let altijd wel op hoe ik erbij loop. Op mijn werk netjes gekleed en make up op (maskara en lippenstift) en haren vaak in eens staart ofzo. Als ik uitga ook make up en leuke kleren en doe mijn haar los. Als ik naar mijn paard ga dan ga ik ook weleens zonder make up want op de een of andere manier maakt het me daar niet zo erg veel uit maar ik zorg wel dat ik er "fris" bijloop Haha! Ik doe ook altijd een lekker luchtje op dus ook als ik naar mijn paard ga. In "slobberkleding" zul je me ook niet gauw zien. Ik ben geen barbiepop maar zorg er wel altijd voor dat ik er netjes en verzorgd uitzie (moet je me zienals ik de stal aan het uitmesten ben Vork ).

Het is niet zo dat als ik even naar de supermarkt moet dat ik me dan speciaal ga opmaken ofzo maar ik vind mijn uiterlijk wel belangrijk enne tsja je weet inderdaad maar nooit wie je tegenkomt en ik heb het weleen meegemaakt dat ik een hele leuke jongen tegenkwam waar ik nog niet zo lang wat mee had terwijl ik daar met mijn haren in een knotje liep, zonder make up en ook mijn bril op i.p.v. mijn lenzen en toen baalde ik wel even Haha! maar het valt me op dat heel veel mannen vrouwen liever zonder make up zien Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:33

Zonder Make-up ga ik echt niet de straat op. Uitzonderingen daargelaten (heb 3 x in t jaar een dag dat ik geen zin heb om me op te maken ofzo Tong uitsteken)
Verder vind ik t gewoon super belangrijk hoe ik eruit zie. Naar stal vind ik t wel minder belangrijk maar graag nog zo goed mogelijk. Knipoog
Naar school ofzo altijd een luchtje op en make up uiteraaard. En altijd gewoon mooie kleren, wat ik ook ga doen.
Ja heb wel eens als t koud is op zondag lekker zon hangdag, en dan trek ik een spijkerbroek en mn calvin klein trui aan, zon lekkere slobber trui. Maar dan nog vind ik t belangrijk dat ik er verzorgt uitzie, stel nou dat er een knappe jongen voor de deur staat... Schijnheilig

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:47

Als ik op stal ben maakt het me echt niets uit, als ik naar school ben gewoon verzorgd, soms wel soms geen make up hangt er wel een beetje vanaf hoe lui ik wel/niet ben Haha!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:26

Ik loop altijd in een pyamabroek haha! Echt heerlijk vind ik die dingen zitten. Zolang ik niet aan het werk ben, geen bezoek krijg, of iniet in het openbaar ga, loop ik in een pyama broek. 's ochtends voer ik zelfs en mest stallen uit in m'n pyamabroek. Als aan het rijden ben, of moet werken heb ik natuurlijk wel een spijkerbroek of rijbroek aan en als ik ergens heen ga zorg ik natuurlijk ook dat ik behoorlijk uit zie.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:31

Op de manege zie ik er echt niet uit kwa kleding. Maar op andere dagen ben ik vrij netje's gekleed e heb make up op, verder was ik menatuurlijk elke dag enz.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:21

het maak me echt niet uit wat ik aan heb., zit et lekker trek ik het aan

ga ik uit ok dan zoek ik ook nog iets wat ik leuk vind Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:35

Ik wil er voor mezelf altijd wel verzorgd bijlopen. Dus schone kleding, gel in mijn haar...dat soort dingen.
Als ik uit ga, ook nog nette kleding Knipoog
Maar als ik naar mijn paard ga, dan trek ik altijd mijn gebruikelijke kloffie aan...mijn rijspijkerbroek, mijn westernlaarzen, en met dit weer mijn groene greupstables bodywarmer die onder allerlei stof en bagger zit *LOL*

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:45

ehm nou ja naar school ga ik (tegenwoordig, eerst nog wel Haha! ) niet meer zonder make-up. anders zie ik er gewoon dood uit. maar ik ga echter niet de hele dag kijken of mn mascara nog goed zit of dat mn eye-liner niet is uitgelopen. zo heb ik een vriendin die zich gewoon in de les opmaakt Lips are sealed ja sorry maar dat gaat mij iets te ver. nepnagels doe ik niet (heb al van mezelf lange nagels Tong uitsteken ). als ik uit ga maak ik me niet speciaal op gewoon zoals ik naar school ga. en tja thuis loop ik na school gewoon rond in mn schoolkleren (wat inhoudt spijkerbroek met topje en bloesje). als ik vrij ben of ziek dan loop ik wel gewoon in een korte broek of joggingbroek met slobbertrui. dan maak ik me meestal ook niet op (luiheid Haha!). als er dan bezoek komt ga ik me niet opeens opmaken ofzo. dan maar zonder. maar als ik naar buiten ga dan kijk ik wel ff of mn haar goed zit en trek ik wel ff een gewone broek aan en een normaal vestje ofzo. maar wat me wel is opgevallen is dat ik gister zonder make-up en in een oude spijkerbroek en sportschoenen (jaja ging naar de manege Haha!) wel veel 'aandacht' kreeg (er is 4 keer gestopt om me een lift aan te bieden Verward ). oh ja als ik naar paarden ga (wat meestal na school is ) loop ik dus ook nog rond met make-up. maar ga me er niet speciaal voor opmaken.
om een lang verhaal kort te maken }> net als elk (nou ja de meeste dan) meisje van 15 vind ik het uiterlijk wel belangrijk. maare iemand weet niet meer wie zei: mooi van buiten=lelijk van binnen. dit hoeft echter niet zo te zijn. ken zat mooie meisjes (nee ben niet lesbisch Tong uitsteken) die ook aardig zijn. ja ken ook zat mooie meiden die arrogant zijn. maar zo ken ik ook zat lelijke meiden die onterecht arrogant zijn.