uiterlijk belangrijk voor jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:47

Laten we eerlijk wezen: voor mooie vrouwen gaan deuren eerder open dan voor minder mooie vrouwen. Eerlijk is anders, verre van rechtvaardig, maar in de praktijk is het wel zo! Niemand wil lelijk zijn. Lelijke mensen worden vaak ondergewaardeerd, men neemt niet de moeite om ze te leren kennen.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:16

Ik vind het wel heel belangrijk hoe ik eruit zie!! Voel me echt niet fijn ofzo als ik in mn oude kleren de straat op ga, en zeker op school... Op de manege kan het me minder schelen hoe ik eruit zie, als het er maar een beetje verzorgd uitziet Haha!
Verder ben ik het wel met Desiree eens; als je er een beetje leuk uitziet, word je vaak eerder gewaardeerd. Slaat nergens op, maar het is zo!
Naar school enzo doe ik wel altijd een beetje 'leuke' kleren aan (ligt er natuurlijk aan wat je leuk vindt)
Maar uiterlijk is voor mij best belangrijk!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:48

Ik heb altijd make up op. Ik heb zelfs permanente makeup dwz mijn wenkbrauwen. Qua kleren boeit het me niet zoveel. Op mijn werk ben ik meestal wel netjes behalve woensdag, ga ik 's ochtends mee met mijn moeder die les heeft en loop ik altijd in mijn spijkerbroek en Mountain Horse schoenen. En dat heb ik erna dus ook op mijn werk aan.

Ik loop in mijn vrije tijd eigenlijk altijd in rijkleding zit ook lekker en als we ooit iets speciaals doen kan ik me wel leuk aankleden.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:57

Lelijke mensen leven ook minder lang en verdienen ook minder en zijn vaker vrijgezel.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:32

heel wisselend. het ene moment draag ik wel make up (mascara/lipgloss) en dan opeens weer niet. ik heb dagen dat ik me netjes kleed ook al blijf ik gewoon thuis. maar ook momenten dat ik in mn slobbertrui en broek thuis rondloop. ga makkelijk in mn paardrijkloffie naar de supermarkt of de stad in. als ik uitga doe ik meer aan mn uiterlijk.
maar meestal hangt het egwoon van mn stemming af. als ik naar lin ga loop ik wel in een spijkerbroek rond en wordt ik aardig vies. maar als ik haast heb dan ga ik ook zo in mn nette kleren langs.
het si dus bij mij heel wisselend.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:34

In het weekend draag ik ook make-up en heet ik nevertiti.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:41

waarom verbaast me dat niets, prima. wel grappig dat je er een oosters tintje aan geeft.

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:50

Hoi allemaal, ik draag geen make-up en loop meestal in spijkerbroek en geef dus niets om uiterlijk vertoon, maar dat heeft misschien ook met de leeftijd te maken Knipoog. Hoewel ik weet dat "de buitenwereld" vaak op uiterlijkheden af gaat, merk ik steeds meer dat je persoonlijkheid veel belangrijker is en je daarmee ook heel ver kunt komen...
Ik heb een super baan, hartstikke lieve (en knappe!) man en vaak mensen om me heen en voel me daar super bij...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:56

Nou, waarom verbaast het je niet dan, Superpepeijn?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:27

gezien je onderschrift, prima. is er een bijzondere reden dat je graag nevertiti (overigens is het neFertiti) genoemd wordt?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:30

Hahaha, ja het is hoe je er naar kijkt. Kon het woord ook niet vinden op google!!
reden....mmmm nee, maar ik vind het wel een coole naam. Net als aphrodite. (ken iemand die zo heet; weet alleen niet of dit goed gespeld is)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:46

Aphrodite is een h*erenhuis in Den-Helder *LOL*

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:03

misschien de reden waarom prima de naam 'cool' vindt? Tong uitsteken

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:04

Tsssk!!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:07

de vraag is nu alleen, gaat hij daarheen als klant, of opgemaakt zoals hij eerder vertelde?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:11

Tssssssskkkkk

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:12

de geest in de fles loopt leeg denk ik...?

Dennis

Berichten: 31467
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:10

Thuis kan het me niets schelen. Ook niet als ik ff naar de winkel ga ofzo.
Naar school trek ik meestal wel wat nets aan en als ik helemaal in een turbo bui ben zelfs wat make-up.

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:10

Mn uiterlijk is niet iets waar ik me voor schaam maar het heeft me wel onzeker gemaakt.
Ik hou daardoor lang een bepaalde reserve bij mensen, hou ze lang op een afstand. Mensen leren me maar bij stukjes echt kennen, ik blijf mezelf lang naar beneden halen, ben cynisch over mezelf, dan hoeft die ander dat niet voor me te doen. Want gek genoeg raakt me dat nog altijd.

Qua kleding ben ik makkelijk, ik trek aan wat ik lekker vindt zitten, volg geen mode en pas me ook niet aan naar bepaalde stromingen. Im weiger om voor mn werk een pak aan te trekken omdat ik me dan niet mezelf zou voelen. Als ze het van me zouden gaan eisen zou ik ander werk gaan doen.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 23:20

Leuk tpoic, grappig om dit van iedereen te lezen!

Ik vind het zelf aan de ene kant absoluut niet belangrijk, ga rustig in m'n rijbroek naar het dorp (nu ik er over nadenk, volgens mij zioen ze me in de bieb bijvoorbeeld nooit anders dan in rijbroek:-))

Naar school probeer ik er altijd wel goed uit te zien, ik heb wel een eigen stijl en vind dat ook belangrijk. Ik ben iig geen 'modemeeloper' en viond het ook wel belangrijk dat ik er niet zo uitzie als iedereen. Ik trek aan wat ik zelf leuk vind én wat praktisch is (ik heb bijv. een winterjas die niet bij 'mijn stijl' past, maar wel uitermate functioneel is, en dat moet)

Als ik ga rijden 'in het openbaar' (les, manege, vereniging) probeer ik er ook wel een beetje okee uit te zien, zorg wel een beetje dat m'n dekje bij m'n broek past enzo.

Als ik thuis ben heb ik altijd m'n rijkleren aan, zit het beste en is praktisch!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 23:30

Bij mij ook niets, ik loop rustig met mijn pyjama 's avonds de honden uite te laten, liefst ook nog met mijn sloffen aan.
Verder maak ik me zelf nooit op... waarom Verward ik zou het niet weten, te lui denk ik *LOL*
Mijn haren ach zolang ze er gekamt uitzien vind ik het best.
En een slobber trui en oude broek, zitten toch heerlijk waarom niet vaker aan doen Schijnheilig
moet ik iets op halen bij de ptt en heb dan mijn rijkleren aan lekker laten zitten, idemdito in de winkel. Moest mijn rapport ophalen en kwam zo rechtstreeks van de paarden, ze zijn het ven mij gewend, en stoort ze het dan moeten ze het zeggen. en dan zeg ik" hoi hoi waar bemoei jij je mee Lachen "

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 00:02

ben wel veel met m'n uiterlijk bezig, maar niet zoveel dat ik in elke etalageruit kijk of m'n haar nog goed zit!

Alles wat ik voor m'n uiterlijk doe, doe ik voor mezelf ( en voor m'n vriend Tong uitsteken ) niet voor de rest van de wereld. Ik ga gerust zonder make-up de deur uit. Maar niet naar m'n werk.Sta in een winkel dus wil er gewoon netjes uitzien, pas m'n make-up ook altijd aan bij m'n kleding. Bruine trui = geen blauwe make-up maar beige o.i.d. Als ik ga stappen vind ik het leuk om te experimenteren. Bepaalde kleuren, bepaalde vormen tekenen, enzovoort. Ben dan ook altijd meer opgemaakt dan gewoon. Naar de paarden maak ik me niet speciaal op,als ik s'avonds ga, zit het er nog op en dan ga ik het er echt niet afhalen. Thuis loop ik gerust in een trainingsbroek met een heerlijke dikke trui, maar buiten de deur probeer ik er altijd verzorgt uit te zien, gewoon omdat ik me dan lekkerder voel!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 00:10

stef schreef:
Wat vinden jullie van jullie uiterlijk? (buiten dat je er misschien voor je werk representatief uit moet zien).
Ik ga gerust zonder make-up de straat op, in een oude broek en slobbertrui even boodschappen doen.
Als ik uitga wel make-up op, maar ga niet zo vaak uit, dus dat scheelt.
Op mijn werk gewoon een nette broek, haar in een staart, soms make-up, soms niet.
Mijn uiterlijk boeit me eigenlijk vrij weinig.

Hoe is dit bij jullie?



Als ik me niet prettig in mijn kleren voel, dan gaan ze in vuilniszak naar derde wereldlanden, very simple.
Mijn kleding geeft mijn humeur weer...
Als ik al make-up draag dan is het weinig, wel meestal lippenstift/balsem of glossy vooral in de winter.
Verder ga ik met Pril mee Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 00:50

Ik heb altijd make-up op (oogpotlood, oog-schaduw en mascara) en ik begin de dag altijd met lippenstift, maar die is er meestal na de eerste kop koffie wel af Haha! ! als ik er aan denk (én als ik uitga Knipoog ) stift ik tussendoor nog wel een keertje. Verder heb ik vrijwel altijd parfum op, behalve in de zomer, dan neem ik zo´n bodyspray, omdat je anders steeds van die lastige insecten achter je aan krijgt!
Als ik ´s avonds thuis ben, trek ik meestal wel een joggingbroek of m´n pyama aan, dat zit gewoon lekker, maar daarbuiten zul je mij niet gauw in een joggingbroek rond zien lopen (ja... misschien om even snel de post uit de brievenbus te halen Pling !).
Overdag heb ik óf m´n rijbroek aan, óf een spijkerbroek. Niet echt poep-chique, maar wel verzorgd.
Verder ga ik helemaal met Sonja mee: de oksel en de benen vrij van haren, we weten zó ook wel dat de mens van de aap afstamt, dat hoef ik niet te laten zien Lachen ! Verder vind ik verzorgde handen en zéker tanden!! erg belangrijk!!! Dat betekent niet dat je geweldig lange, gelakte nagels moet hebben, maar met schoon kom je al een heel eind Knipoog ! Het zelfde geldt voor tanden; ze hoeven niet kaarsrecht en parelwit te zijn, als er maar geen bruine vlekken opzitten, of zelfs tanden missen Misselijk (<-- bij gebrek aan "ril"smiley!!)

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 04:52

Ik geef eigenlijk niet zo veel meer om mijn uiterlijk. Als tiener vond ik dit heel belangrijk want dan waren er natuurlijk jongens te versieren he! Thuis loop ik meestal rond in mijn pyama. Als ik naar de paarden ga doe ik oude kleren aan. Als ik naar t'werk moet heb ik natuurlijk mijn beste en leukste kleren aan. Ik zorg er ook altijd voor dat ik er netjes uitzie en niet stink naar paarden. Dus een douche is nodig!! Haha! Ik gebruik bijna geen make up, vind het tijdverlies. Iedereen is leuk op zijn eigen manier. Ik denk dat het meer om het innerlijke gaat dan het uiterlijke. Zo heb ik een vriendin die de deur niet uitgaat zonder make up!