Moosje schreef:Ik heb zootycoon hier liggen als je dat leuk vind, kan ik van de week wel even brengen. Heb de 'gewone' met uitbreidingen en de nieuwe versie (3D).
Laat maar weten of het je wat lijkt.
Ik heb al veel van dat soort spelletjes gekregen via vriendinnen.
Maar wel lief aangeboden!
shavira schreef:ben je rechtshandig..? Misschien kan je creabea dingen doen...zoals dakpannen beschilderen ofzo...maar dan moet je natuurlijk wel je goede hand kunnen gebruiken...pfff verder weet ik het ook niet helaas...
Ik ben rechtshandig, dus dat scheelt.
Ik ben niet erg creabea aangelegd, maar het is het proberen waard!
snuffelhues schreef:Kun je niet één of andere LOI of NTI cursus doen ofzo? Dan besteed je je tijd nog nuttig ook!
Sterkte!
Na de zomervakantie ga ik gewoon weer naar school. Dus vind dat 'n beetje zonde in m'n ''vakantie.''
Barmat schreef:Whoooo... sexy corset hoor

Nee, dat is flauw

Naar voor je, wees blij dat het nog niet bloedje heet is, dan was je goed de pineut geweest qua jeuk enzo.....
Wat voor operatie heb je gehad als ik vragen mag? Bij mij hebben ze vorig jaar ongeveer mijn hele schouder uit- en in elkaar gezet maar ik had "alleen" een immobilizer om (wel 6 weken maar okee) en dat was een stuk prettiger kan ik me voorstellen!
Tips... euhmmm... ik las heel veel, ging soms een klein stukje wandelen, veel dvd's kijken en ik had een mannetje die mij overal naartoe bracht wat ik maar wilde gaan zien/bekijken!
Voor de rest kun je gewoon niet veel... helaas
Beterschap!
Ja sexy is ie hè... haha!
Dit is mijn 2e schouderoperatie in anderhalf jaar, beide keren door val van paard.
De eerste keer was operatie goed gegaan, maar er werd mij wel gezegd dat 2e keer eigelijk niet kan, althans kans van slagen is heel stuk minder. Nu hebben ze het geopereerd, lijkt goed te zijn gegaan, na een paar maanden weten we pas of het ook geslaagd is. De komende 8 weken waren heel belangrijk, daarom hebben ze het in gips corset gedaan. In die 1e 8 weken mag gewoon niets fout gaan. Ze hebben trouwens kapselplastiek gedaan, schroevjes geplaatst, plaat over schouderblad.
De eerste keer kreeg ik ook zo'n blauwe draagdoek voor de eerse 6/8 weken.
Verderkan ik gewoon idd erg weinig. Ik moest me rustig houden...
Afgelopen zaterdag toch eigenwijs naar winkels geweest en aarna nog een paar uur naar stal, phoe ik heb het geweten. Zondag, veel overgeven en gewoon beroerd ervan, gisteren ging al beter en vandaagben ik er weer van bijgekomen. 
Sonja schreef:Ik ken je probleem... Ik zit nu op 12 weken en duim me te pletter dat ik met een week of 4 weer wat kan.
Gelukkig heb ik een thuiswerkplek van m'n werk gekregen, dat scheelt wel wat.
Verder zijn de meeste dingen eigenlijk al genoemd. Het is kwestie van je tijd uitzitten en proberen om niet gek te worden... Beetje wandelen is over het algemeen wel goed, centrale beweging zorgt voor afvalstoffen-afvoer en de 'trillingen' van bewegingen stimuleren nieuwe celaanmaak.
Verder idd veel lezen, tv kijken, computeren (denk aan RSI nu hoor!!!) en verder gewoon zo veel mogelijk kleine, uitvoerbare klusjes die je op je dooie akkertje kan doen. Ik kan bv met 1 hand best strijken, maar het duurt een tijdje. Komt dus prima uit, want je hebt nogal wat tijd te doden...
Balen ook van jou!! Hopelijk kan je met een week of vier weer wat! Wat heb jij dan als ik het vragen mag?
Haha, zou m'n moeder wel leuk vinden als ik voor d'r ga strijken. Ik ben dan al wel 18, maar strijken kan ik niet zo netjes, haha!