Help, moeder onderweg platte band auto + update.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Help, moeder onderweg platte band auto + update.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 21:22

Sorry voor de kromme titel, maar anders paste het niet.

Mijn moeder had vanavond een gezellig avondje.
Zij zou een vrouw uit onze woonplaats meenemen, dan bij mensen in een andere plaats aangaan die de weg wel wisten en dan naar de mensen waar het om ging.

Maar ze was nog niet eens halverwege en staat al stil aan de kant.
Platte, lekke of klap band.
Wat weet ik niet, ze kon iig niet verder rijden.

Ons opgebeld, Jan heeft een auto geleend en ging op weg naar mijn moeder.

Hij kwam weer, kon mijn moeder niet vinden.

Zij heeft geen mobiel, dus tja, wie moet je dan maar bellen?
Je belt maar eerst naar de familie van de vrouw die met me moeder mee reed.
Of zij een mobiel bij zich had en zoja, het nummer.
Nou, niet dus.
Nou, of ze dan wist naar welke mensen ze gingen.
Ja, dat wel een beetje.

Met een voornaam kwam ik al een heel eind, die vrouw opgebeld en die wist er ook niet veel van, maar wel naar wie ze eerst zouden gaan en vanuit daar samen verder rijden.

Die vrouw opgebeld, die had mijn moeder ook opgebeld en die wist wel waar mijn moeder stond.

Jan dus nog een keer opweg.

Hij is nog geen 5 minuten weg voor de 2e keer en daar komt mijn moeder aan.
Nee, niet in haar eigen auto, maar de auto van diegene waar ze gestrand was, die was samen met haar even naar ons huis toegereden.
Vragen waar Jan bleef, ze kon ons niet bereiken, dus is ze naar huis toe gegaan.
Nu heeft ze een mobiel van mij mee (ojee, ze heeft er dus absoluut geen verstand van, heeft een snel cursus van mij gekregen hoe je met een mobiel moet bellen wat ze al zo vaak heeft gehad, maargoed) en een briefje met het mobiele nummer van Jan.
En de boodschap dat ze de mobiel mee terug moet geven naar huis en toen is ze weer vertrokken.
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 11-10-02 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 22:09

Da's inderdaad flink banketstaaflig......

Misschien je moeder maar eens een snelcursus wiel verwisselen kado doen ? Knipoog
Het is echt niet meer van deze tijd hoor dat vrouwen geen bandje kunnen wisselen, je ziet wat er van komt.
Wel auto willen rijden, maar geen bandje kunnen wisselen; dan mogen de mannen weer op komen draven

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 22:32

Tja, ik weet het ook niet hoor wat nou het probleem was.
Ze stond bij mensen aan huis (die haar ook even naar ons huis hebben gereden en terug) dus als het gewoon bandje verwisselen was, waarom zij dan niet konden helpen?
Kheb er geen idee van, weet alleen dat ze weer op weg was en waarschijnlijk nu allang over is.
Er zal waarschijnlijk wel iets hebben ontbroken oid.
Maar dat zal ik vanast morgenochtend wel horen, of vanacht wat later.

Toen ze thuis was, heeft ze Jan dus gebeld, die was alweer verkeerd gereden.
Uiteindelijk hebben ze elkaar toch gevonden bij de auto, is het probleem verholpen, is mijn moeder waar ze wezen moet als het goed is en is Jan weer terug.

Nu de teruweg nog, haha.