Pieterjan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:16

nou die hoef ik dus niet in t latex te zien.
hmm lenzen is misschien een idee?? of een facelift???

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:16

nope heb je trouwens een prive berichtje gestuurd....

Maar ik dacht dat jij dit toch echt was...Party!!
volgens mij heeft iedereen je zo toch wel voorgesteld haha

De volgende foto van je kan nu niet meer tegenvallen. Dadelijk heb je iedereen achter je aan lopen hihi


Enne ik woon niet al te ver van belgie vandaan. Maar voor foto's op te sturen maakt dat niet uit hoor.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:17

Citaat:
Op 2001-02-16 19:14, schreef Steef..:
WAt weet jij daar nou van?
Ken je me ofzo?


wow steef reageer niet gelijk zo gestresst zeg!! geintje moet kunnen toch???
PJ -> doe maar een mooiere foto ok?? ik word namelijk misselijk als ik naar deze kijk... sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:27

maaike ik zal foto's struen naar heike en dan kan zij ze erop plaatsen goed ??haha ik zal me rap beschrijven dan nis
ik ben 1.865 cm ik heb bruine piekjes . ik heb erg groene ogen ! echt van die kattenogen (vind ik dus niet mooi haha) en dan ben ik gewoon van dikheid ofzo haha zeker niet dik maar ook geen rietje haha en ik ben niet echt een cassanova haha het is net na 6 maand af met nathalie erg erg !! en tja eer ik iemand zoals haar vind haha dat was nu is echt zo goed tussen ons maar wat kan jaloezie allmeaal niet doen he ...

groetjes

pj

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:29

ow ok pj dan weet ik waar ik me op kan voorbereiden!! *grinnik* wel snel een foto sturen he want ik ben nu nog veeeeel sgieuwnieriger geworden!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:35

Maaike toch je hebt al een vriendje!
kijk uit PJ ze bespringt je straks nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:37

hahaha nu jij nog een foto van jou ! ben net op marjolein haar site verzeilt geraakt en haar vind ik best een knappe !! dus heb ik wel goede smaak he haha maarja blond heeft om de een of rare reden altijd voorsprong .hebben jullie ook zo een voorkeur voor lieven . bij mij liefst blond met mooie benen helmeaal als nathalie maarja ieder heeft zijn eigen smaak he

groetjes

pj

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:39

haha marjo -> je hapt ook weer lekker he!!! no way dat ik een andere jongen bespring!!
pj -> dan vind je mij lekker toch niet leuk want ik heb kort donker haar!! gnagna misschien dat ik binnenkort nog een keer op de foto ga met shicje, en als de scanner t weer doet zal ik wel zo lief zijn om een foto van mij in te scannen ok??

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:42

Kwijl, wat een lekker ding ben jij PJ.


Je zal er maar echt zo uit zien... Oh, wat een schaamte...

Laudie (een medelijdend hartje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:45

haha zo zie ik ern i uit hoor laui en jij hbebt hippe krullen !! is dat geparmenent of niet ??

groetjes

pj

oh en maake verandering doet goed haha

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:49

hahaha ja vast pj!! ik heb al een keer blonde plukken gehad trouwens, cassiskleurtje in mn haar, koperkleurtje en roodachtig. voor mn eindexamen heb ik nog wat leuke deals afgesloten, als ik zonder herkansingen slaag wordt t gifgroen, met herkansingen wordt t knalrood en als ik niet slaag wordt t blauw. tja wat zal ik er van zeggen?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:57

Hey, PJ, niet mijn krullen beledigen he? Anders ga ik Belgenmoppen tappen... Ze zijn heel echt, en ik baal er soms wel een beetje van, altijd klitten (knopen) en altijd bobbels, bergen en dalen. Nooit normaal. Zou zo graag 1 dagje stijl haar willen, maar ja, dan erger ik me daar weer aan. Ik ben tot nu toe de ergste krullekop, komt van mijn vader, die is helemaal erg...

Oh en op de nwe foto zie je nog meer van die kroezen, en mijn litteken: dat zie je geeneens. Tssk, valt zeker niet op, altijd als ik voor de spiegel sta zie ik m zitten, maar ja, boeit ook niet verder, ik ziter niet mee, doet geen pijn ofzo... Hey, ik dwaal weer af..

Laui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 21:08

neej krullen zijn hip !! dat ga ik doen krullen en dan in de gel haha supercool !!!!!!!!!! super !! tja en dan nog zonnebanken haaha

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 09:59

en ik zie weer een kruisje:(:(:(:(:(:(
Ik heb trouwens dus ook donker haar Hyper!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 10:02

niet waar kim jij bent blond !!

groetjes

pj

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 11:39

PJ, ik zal wel een bril voor je aanschaffen, dit is nix... Kim heeft denk ik ong dezelfde kleur haar als ik. Enik ben zeker niet blond, heb hier een daar wat blonde plukken door de zon, maar ik ben toch echt wele en bruintje beer hoor!

Laui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 12:34

ach op al die foto's dat kim via icq heeft gestuurd ziet ze er wel blond uit hoor !!
Afbeelding en daarbij kim haha je ziet er op foto als een blonde uit hahah

groetjes
pj

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 12:56

[quote]
Op 2001-02-16 19:17, schreef Maaike:
[quote]
Op 2001-02-16 19:14, schreef Steef..:
WAt weet jij daar nou van?
Ken je me ofzo?

[quote]
wow steef reageer niet gelijk zo gestresst zeg!! geintje moet kunnen toch???
PJ -> doe maar een mooiere foto ok?? ik word namelijk misselijk als ik naar deze kijk... sorry
[quote]

Weet ik.
Ik hap altijd..

Waarschuwing!

_________________
Liever een blauwtje lopen, dan een groentje blijven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Steef.. op 2001-02-17 11:59 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 12:59

fotoooo Knipoog
_________________
Afbeelding-Liz-Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-02-17 12:00 ]</font>