Citaat:Geachte heer/mevrouw,
Middels dit schrijven wil ik per direct mijn telefoonabonnement van €17,50 opzeggen. Dit naar aanleiding van de gemaakte afspraken die van uw kant niet nagekomen zijn. Ik zal een en ander in deze brief nader uitleggen.
Op zaterdag 21 april ben ik telefonisch benaderd door u afdeling verkoop met de vraag of ik mijn prepaidpakket om wilde zetten naar een abonnement. Aangezien ik al een tijdje op zoek was naar een nieuwe telefoon besloot ik op de aanbieding in te gaan en sloot dus een €17,50 abonnement af waarbij ik de Samsung E900 pink editie geleverd zou krijgen. Dit toestel zou rond 25 april bij mij geleverd worden en hierover zou nog contact met mij opgenomen worden. Op 27 april kwam mijn nieuwe simkaart binnen, maar mijn toestel was nog steeds niet bij mij terechtgekomen.
Daarom besloot ik op 8 mei toch maar eens te bellen met uw bedrijf. Na drie keer doorverbonden te zijn kreeg ik 15 minuten later dan toch de afdeling verkoop aan de lijn. Hier kreeg ik te horen dat de Samsung E900 Pink editie niet meer leverbaar was, maar waarschijnlijk zou de black editie nog wel komen, dus of ik een week later even terug wilde bellen. Zo gezegd zo gedaan.
Op 15 mei duurde het eerst weer een hele poos voordat ik de juiste persoon te pakken kreeg (dus weer kosten gemaakt!) Deze keer werd me verteld dat de Samsung E900 echt niet meer binnen zou komen. Ik mocht een ander toestel uitkiezen. Als alternatief kreeg ik de Samsung E830 of E840 aangeboden. Omdat ik natuurlijk wel wil weten wat ik koop beloofde ik terug te bellen als ik mijn keuze gemaakt zou hebben. Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan en uiteindelijk voor de E830 gekozen.
Toen ik nogmaals mijn gegevens doorgaf werd me verteld dat het toestel op 4 juni binnen zou komen. Ik heb aangegeven dat nog wel erg lang te vinden, zeker omdat ik toen al een aantal weken aan het wachten was, maar er werd me verzekerd dat het deze keer echt helemaal goed zou komen. Helaas bleek dit niet het geval.
Op 4 juni ontving ik geen toestel en vandaag, 6 juni, heb ik nog steeds geen toestel. Zojuist heeft mijn partner contact gezocht met de afdeling verkoop van uw bedrijf. Ik had de hoop dat het hem misschien wel zou lukken eindelijk duidelijkheid te krijgen over de levering van mijn toestel. Ik heb via de speaker meegeluisterd en heb kunnen concluderen dat de manier waarop dit gesprek verliep ronduit triest en onprofessioneel te noemen is. Wij hebben vandaag gesproken met Dhr. J. Simons waar wij natuurlijk eerst aan gevraagd hebben wanneer de Samsung E830 geleverd zou worden. Dhr. Simons moest concluderen dat dit toestel niet eens ingeboekt was! Ofwel ik heb drie weken op een toestel zitten wachten wat bij u niet eens als besteld aangegeven stond. Toen mijn partner Dhr. Simons vroeg wanneer de Samsung E830 dan binnen zou komen werd hem verteld dat hij dit niet kon zeggen. Om letterlijk te zijn: “dat kan morgen, maar ook woensdag over een jaar zijn” U begrijpt dat dat niet het antwoord is waar wij op zitten te wachten. Er werd ons wederom een ander toestel aangeboden. Toen we vroegen wat onze mogelijkheden waren kregen we het volgende te horen: “dat zijn er zoveel, om die nou allemaal te gaan noemen” Van een bedrijf als de uwe, waar ik al jaren tevreden klant WAS verwacht ik toch iets meer professionaliteit, met dit soort antwoorden kan ik natuurlijk niets. Omdat wij niet verder kwamen tijdens dit gesprek en ik vind dat ik inmiddels genoeg op kosten ben gejaagd met dit soort telefoontjes, waarbij ik ook nog eens niet serieus genomen word, hebben wij Dhr. Simons gevraagd of wij het abonnement op konden zeggen. Dit bleek te kunnen op basis van “niet nagekomen afspraken van Vodafone’s kant”
Dus bij deze ontvangt u mijn schriftelijke opzegging. De reden waarom lijkt me duidelijk. Ik hoop dat dit snel en correct en vooral kosteloos zal gebeuren. Graag ontvang ik een schriftelijke reactie op deze brief. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dit was dus op 6 juni en ik heb gewoon nog steeds niks gehoord. Ik begin het zo zat te worden. Ben ook al naar hun Citypoint geweest, maar bestelling via winkel en telefoon lopen weer anders. Bovendien wil ik gewoon geen toestel meer. Ik wil er gewoon onderuit. Maar ik krijg gewoon GEEN ENKELE reactie