QQ

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 19:44

en wat vind je van het mailtje..hoe denk je,dat ze dit zullen opvatten??

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 19:47

kga niet met ze om..ik zit nu weer op school en ga pas volgend jaar weer ergens stage lopen..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:54

Kan je geen stage lopen in het buitenland ofzo? Gewoon even er lekker tussenuit en jezelf laten zien dat je je ook kan redden zonder dat soort mensen. Je moet eerst jezelf zien te leren waarderen willen anderen dat gaan doen...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 08:33

Over twee jaar kijk je hierop terug en dan denk je er weer heel anders over

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:14

Idd, dan denk je: Wat een ongelooflijke doos ben ik ook. *LOL*

Nee meissie, je maakt de dingen erger dan dat ze zijn door je onzekerheid, erg herkenbaar maar jij bent nog even 10 keer onzekerder dan ik.
Jammer hoor, volgens mij ben je een hele leuke meid!
Ooit komt er een tijd dat je dat inziet.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:23

Er zijn dingen hierin die mij herkenbaar voorkomen. Niet zo extreem als bij jou en inmiddels al een hele tijd geleden.
Wat ik niet begrijp is dat je steeds weer mailtjes stuurt en jezelf daardoor elke keer weer in de kijker zet. Laat het toch rusten...

Probeer eens een tijdje vooruit te kijken in plaats van terug te kijken. Het verleden kun je toch niet veranderen, de toekomst heb je wel zelf in handen. Door de hele tijd weer terug te kijken naar je stagetijd en mailtjes te blijven sturen naar aanleiding van dingen die plaats gevonden hebben maak je het jezelf alleen maar moeilijk.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 13:42

ja kitty je hebt gelijk Ik heb ze nu verteld,dat ik niet boos op ze ben,dat het echt mijn eigen schuld is en dat ik daarom maar heel lang(paar maanden) afstand houd..dus nu tijd voor anderen dingen!!
En we kijken wel hoe het loopt!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:57

carlosje schreef:
ja kitty je hebt gelijk Ik heb ze nu verteld,dat ik niet boos op ze ben,dat het echt mijn eigen schuld is en dat ik daarom maar heel lang(paar maanden) afstand houd..dus nu tijd voor anderen dingen!!
En we kijken wel hoe het loopt!!


Ik denk dat je hiermee een juiste beslissing hebt genomen.
Door te blijven mailen/ langsgaan blijf je jezelf in een moeilijk parket brengen. Ook omdat je waarschijnlijk zelf de neiging hebt om op het gebeurde te blijven terugkomen. Je geeft jezelf dan ook niet de gelegenheid om alles te laten zakken...
En inderdaad, zoals Prima al zei: over een paar jaar kijk je hier heel anders op terug. Geloof mij, ik kan het weten....
Als je wilt mag je me pb'en..

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:17

Lieve Kathelijn,

Jeetje meis wat maak jij het jezelf ontzettend moeilijk joh Ik volg je toppics over dit onderwerp al een tijdje trouwens. Diep in je hart weet je wel wat je moet doen en dat is............ loslaten. Je kunt mensen niet dwingen om je aardig te vinden en dat wil je toch eigenlijk ook niet Verward Ik weet zeker dat je een hele leuke en lieve meid bent maar je bent zo ontzettend onzeker. Maakt helemaal niets uit hoor want ik ben ook wel eens onzeker en ik wilde ook altijd aardig gevonden worden door iedereen tot ik er achter kwam dat dat nou eenmaal niet gaat en ik zelf ook niet iedereen aardig vind. Ik wou dat ik je net als Jomanda kon instralen met wat meer zekerheid en eigenwaarde Schijnheilig Haha!

Je moet echt stoppen met die mensen nog email te sturen want zo maak je het alleen maar erger echt waar geloof me. Ik weet dat het moeilijk is en ik wil zelf ook graag altijd van alles uitpraten als ik ruzie heb met mensen maar ik heb echt geleerd dingen los te laten voor mijn eigen welzijn. Als die mensen verder niets meer willen uitpraten dan houdt het op en kun je ze niet dwingen. Probeer echt je best te doen om het los te laten.

Heel veel succes
groetjes,
Annemieke
Ps heb je een pb gestuurd.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 22:36

qq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:19, in het totaal 4 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 22:40

Je bent helemaal niet raar! Je bent gewoon zo ontzettend onzeker dat je vanalles in je hoofd gaat halen. Je maakt je druk om dingen die er niet zijn, in jouw ogen zijn ze er maar in de ogen van een ander niet.

Heb je een persoon/familielid waar je goed mee kunt praten in real life, dus niet over een chat of wat dan ook? Het lijkt me goed dat jij eens IRL met iemand gaat praten die je vertrouwt en waarbij je alles er even uit kunt gooien.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 22:47

ja ik naar al naar een maatschappelijk werkster toe.