Aanrijding gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:47

Een goede zonnebril doet wonderen hoor, ik vind dat je die ook gewoon op moet zetten als de zon laag staat enzo.

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:50

Ik heb hem ook altijd standaard in de auto liggen, en zet hem ook altijd op.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:50

Roadview sunglasses... voor mensen die een (zonne)bril op sterkte nodig hebben.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:54

Had net ook een fiat panda op m'n trekhaak voor het stoplicht. Mevrouw zag door mijn grote bestelbus en de zon het hele stoplicht over het hoofd Verward Nee, ik sta daar voor m'n lol stil...
Ik zag 'r al aankomen in m'n spiegel, maar kon ook geen kant meer op, de klap viel voor mij wel mee, 3 ton aan auto en gereedschap absorbeert een panda wel. De bumper van de panda is overleden. Mijn trekhaakdop is gesneuveld. Verder geen schade. oliebol happens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 17:12

vvtjuh schreef:
Ik heb hem ook altijd standaard in de auto liggen, en zet hem ook altijd op.


Same here, Ray Ban, de enige echte Haha!. Soms wordt ik in de winter wel eens meewarrig aangekeken met de vraag of ik soms denk dat het zomer is, ik lach altijd maar vriendelijk terug *LOL*.

Trekhaak is bijzonder handig voor achterop komend verkeer en een slimme parkeerhulp voor de onhandigen onder ons.

ikke

Berichten: 37581
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 00:09

Yep, in die rijdende blok beton van mij ligt er ook een, en die wordt gebruikt. Ook in de nieuwe betondoos zal er wel een komen liggen.
Mag die pindadoos overigens blij zijn dat ie tegen jou bus reed en niet tegen mijn betondoos, dan was ie er niet met een kapot bumpertje vanaf gekomen.