Kinderen..geluksgevoel!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Kinderen..geluksgevoel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 23:54

Die lieve lach, die lieve geluiden..., ik voel me zo gelukkig als Odin dat doet!!! Het is echt mijn kanjertje.
Hij probeert al echt met me te praten, haha, er komen zulke leuke geluiden uit als ik tegen hem praat.
Vanavond zijn we voor het eerst samen in bad geweest en hij vond het geweldig!!!
Ja, hopelijk maken we nog veel meer gelukkige tijden mee, ik en mijn zoontje.
We gaan binnenkort verhuizen, paarden bij huis, dieren bij huis, in Limburg, hij zal het daar zeker geweldig vinden.
Hij is nog maar 2 maanden...maar ik hoop dat hij net zo gelukkig met mij is als ik met hem!!! Dit moest ik even kwijt!!!
Veel liefs, Monique.


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:20

aargh je maakt me jaloers Lachen

Nee hoor, ik wens je heel veel plezier met je zoontje! En je nieuwe huis natuurlijk! Echt super voor je, en ik kan me dat geluksgevoel wel een beetje voorstellen1

28-09-2007
Nothing compares too you...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:57

Tja Moniquelucky en of ze nu groot of klein zijn, dat zalige geluksgevoel dat blijft. Als ik aan mijn 4 kinderen denk dan geeft mij dit nog steeds dat zalige gevoel. Het is het beste wat ons overkomen is. Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 08:46

Aaaaaaah leuk voor je!
Als hij ietsje ouder is zal hij het zeker naar zijn zin hebben bij al die dieren rond jullie huis.
Leuk dat jullie zo van elkaar genieten!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 13:49

Dat herken ik wel ja Lachen
Elke keer als ik een baby weer van die lieve geluidjes hoor maken denk ik weer aan die twee van mij toen ze nog zo klein waren.
Iedereen zei altijd "geniet er maar van, ze zijn zo groot". Een vreselijk cliche maar wel waar.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 14:42

Schattig! Ben vannacht tante geworden van een heel lief klein meisje, en jeetje ik kreeg spontaan moedergevoelens! Ik benijd alle moeders, die zoiets moois mogen (mochten) meemaken. Ooit hoop ik ook met zo'n klein humpie in m'n armen te liggen, maar ja eerst maar een leuke vent zoeken Scheve mond
Geniet maar van je kleine manneke!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 16:48

Helemaal mee eens, Moniquelucky. Kids zijn je grootste geluk, en vreugde in je leven. Geniet er maar lekker van. Elke leeftijd heeft zijn charmes. En ja ze zijn snel groot, maar ook daarvan geniet ik. Keerzijde van dit alles is dat ze helaas ook je grootste verdriet kunnen zijn. Als ze tegenslag in hun leven hebben, of als het even niet zo lekker met ze gaat. Verdriet van je kind voelt zoveel malen erger dan je eigen verdriet. Ongeacht of ze groot of klein zijn. Geniet er maar heerlijk van.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:18

Geweldig Monique, ben wel benieuwd naar kleine Odin, hoe oud is hij nu?
met 4 maanden gaan ze ongeveer hun eigen stem ontdekken, dat is ook erg leuk *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 13:15

Bedankt!!!
Odin is iets meer dan 2 maanden en we gaan in Wellerlooi wonen, gemeente Bergen, noord Limburg.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:16

Ik herinner me nog toen Shauni 2 maanden oud was. Nu is ze al 8 jaar oud en soms mis ik wel die tijd met haar. Kinderen zijn heel speciaal! Het is zo ontzettend leuk je kind te zien opgroeien. Zo heb ik ook al de school foto's en het is ongelooflijk hoeveel je kind verandert.

Geniet van je kindje zolang je kunt, want voor je het weet is hij ook al 8 jaar oud! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 bezoekers