WHoaaa.. niet meer gewend zo laat...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

WHoaaa.. niet meer gewend zo laat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 23:25

Pfff... sinds dat ik uit Amerika terug ben ben ik nauwelijks meer echt wezen stappen (en dat was een jaar geleden Bloos Haha! ) Vriendinnengroep van de middelbare school is ahw uit elkaar gevallen en met zn tweeen uitgaan is ook niks vind ik. Vanavond werd ik ineens opgebeld of ik meeging naar een 'verjaardag van een vriend van een vriend' ofzo Verward Ken heel die kerel niet, maar we zullen zien...
In ieder geval wel errug laat zo.. pas om half 12 opgehaald worden.. normaal ga ik dan dus naar bed Dromen Haha! Iemand nog lucifer-houtjes te leen? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:33

Hihi, ik kan het ook niet, ben het ook niet gewend, dat merk je idd als het dan een keer WEL laat word.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:45

hehe ik kan het meestal wel, maar de laatste paar weken heb ik niet altijd even goed geslapen en daar begin ik nu pas iets van te merken nu ik wel weer wat beter slaap. Toen straks ben ik even in bed gaan liggen om half zes, werd ik om half negen pas weer wakker Lips are sealed

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 09:59

laatste tijd ben ik elk weekend hot op.. en vind mn mammie niet zo geslaagd maarja.. ben dan de rest van de week brak zo moe dan..
Maarja.. Jullie moeten nog niet te snel moe worden.. jullie zijn toch ook nog jong?? haha Lachen
xxxxxxxx

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 10:07

Sypheron schreef:
hehe ik kan het meestal wel, maar de laatste paar weken heb ik niet altijd even goed geslapen en daar begin ik nu pas iets van te merken nu ik wel weer wat beter slaap. Toen straks ben ik even in bed gaan liggen om half zes, werd ik om half negen pas weer wakker Lips are sealed


Heerlijk hè, dat heb ik nou vanochtend. Je voelt je er niet fijner op, laten we het daarop houden

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:14

Uitgaan tot diep in de nacht is super, jammer dat je daarna zo brak bent. Een vriendin heeft de perfecte benaming voor de dag na het uitgaan (of het nou op donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag is) " ik voel me zondag". Ik ben op zondag iig. altijd gaar, of ik nou vroeg of laat op bed ben gegaan!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 15:53

Een goede tip: de volgende dag gewoon weer lekker vroeg opstaan. Dan blijf je in je ritme en ben je een stuk minder moe/brak. Ik ga ook vaak op vrijdag of zaterdag tot 5 uur uit en dan 's ochtends weer om 9.00 opstaan om naar ab te gaan Lachen